LG F147M2D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 234 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F147M2D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Peul 23-09-2015
Geschreven voor: LG F147M2D

Na 14 jaar plezier van onze LG-WD1465FD 7Kg wasmachine, wordt deze nu "afgedragen" door onze dochter op kamers. Zo konden wij een mooi een nieuw exemplaar aanschaffen. Ook dit model is rustig, wast prima en is na enig proberen, eenvoudig in te stellen op uitgesteld startmoment. Door de lage dB's is er geen belemmering 's avonds te draaien.
Opstarten en in balans brengen /verdelen van het wasgoed gaat bijzonder fraai. Ook de schommelbeweging bij het veranderen van richting is bijzonder slim. Het zal het verlagen van energie verbruik zeker ten goede komen.
De kuip wordt gedoseerd gevuld tot het wasgoed verzadigd is. Zo blijft het mooi verdeeld in de trommel.
Als de was klaar is sluit deze af met een melodie. De piepjes van ons oude model zouden ook voldoende zijn. Het display is overzichtelijk, de voortgang is goed te volgen.
Ten opzichte van de vorige wasmachine, toch een bijzonder aantal verbeteringen op iets wat eigenlijk ook al goed was (en nog is).

bjorntjevvs 30-06-2015
Geschreven voor: LG F147M2D

Als eerste is deze wasmachine makkelijk te bedienen en heeft hij enorm veel mogelijkheden. Ook het is het een een duurzame wasmachine, Het leuke van de machine is dat hij een deuntje gaaat afspelen als je klaar bent.

Hilberto 12-05-2015
Geschreven voor: LG F147M2D

Als alleenstaande man is de gemakkelijke bediening een uitkomst. De machine maakt geen lawaai en is dus erg stil.De mooie grote vulopening is een uitkomst.Ik heb geen minpuntjes kunnen ontdekken aan deze machine. Zeer tevreden hoop dat ik veel plezier er aan beleven mag.

spoekie11 11-05-2015
Geschreven voor: LG F147M2D

Was direct al een kado om uit te pakken. Mooie wasmachine.. wast perfect en schoon.. De moeilijkste vlekken zonder dure wasmiddelen super schoon. Erg stil in gebruik en snel klaar. Al met al een toppertje! Hopelijk een hoop jaren plezier van

Janja390 03-06-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Na een jaar geeft het apparaat waardeloze wasresultaten (grijze strepen). Support ingeschakeld die aangeeft dat het aan het waspoeder (vloeibaar) ligt dus niet aan het apparaat: oftewel zoek het zelf maar uit.
Alles al geprobeerd: maandelijks 90 graden, 60 graden, azijn, soda, maar het blijft terugkomen.
Mijn vermoeden is dat vanwege het energiezuinige wassen de temperatuur lager is dan nodig en het waterverbruik minder dan nodig is om alle troep weg te spoelen.

Vanwege de problemen en de waardeloze support zijn we dus genoodzaakt om een nieuwe wasmachine (GEEN LG) te kopen.

spYderweb 12-09-2015

Dat ligt niet aan de wasmachine.
De strepen worden veroorzaakt door wasluis.
Dit komt doordat er te vaak gewassen wordt op lage temperaturen, te veel wasmiddel wordt gebruikt en of de deur van de wasmachine niet wordt opengezet na het wassen.
Was wekelijks eens op 90 graden, gebruik minder wasmiddel en laat de deur van de wasmachine gewoon continu openstaan. Houd ook de rubberen rand goed schoon en doe er eventueel een beetje azijn in. Dan ben je er zo vanaf.

Mae78 25-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Fantastisch apparaat! Ik ben erg blij met deze aankoop.
Als de was klaar is, dan hoor je een deuntje/ liedje.
Deze LG maakt geen lawaai en de was komt er als nieuw uit.

Hen909 15-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Een mooie wasmachine. Enorm stil door de rechtstreeks aandrijving. Er is genoeg keuze in het programma. De vorige wasmachine van LG begaf het, niet getwijfeld en onmiddellijk deze gehaald. Ik heb er nog geen spij van gehad!

Anna408 13-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Wast goed schoon, lekker veel inhoud en stil, over de duurzaamheid durf ik nog niets te zeggen, nu een paar weken in bezit en bevalt tot nu toe goed.

RocknRollie 11-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Ik vind het een mooie machine. Hij heeft wel heel veel programma's waardoor het gebruik wat gecompliceerder is, maar in principe kan je altijd het katoenprogramma gebruiken. Moest wel erg wennen aan de toontjes die hij afspeelt wanneer je de machine aanzet en als de machine klaar is met wassen

Elpiniki 11-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Ook zeer laag geluidsniveau, grote mogelijkheden, absoluut tevreden met een maand gebruik. Alleen benadeelt de duur van het programma (bijna 3 uur voor katoen) en de afwezaigheid van engels handleiding.

Sultanaraz 08-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Tot heden een fantastische apparaat. Maakt weinige geluid en de bediening is ook gemakkelijk voor iedereen. Grote inhoud

haidy 08-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

het is een top wasmachine tot nu toe nog geen problemen ermee gehad wanneer hij aan het wassen is dan hoor je hem bijna niet dan vind ik heel fijn want dan heb je heb je geen overlast ik hoop dat het zeker een blijvend reslutaat is want dan zal ik zeker een tevreden klant blijven

T. Arends 07-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

De machine wast super, we zijn zeer tevreden.
Hiervoor hadden wij ook een LG wasmachine, waar wij ook zeer tevreden over waren (heeft zeker 8 jaar gedraaid, elke dag minimaal 2 wassen per dag).

Arjen39 07-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

zeer makkelijk te bedienen, ook handig is als je de was aan zet dat hij berekend en op het scherm laat zien over hoeveel tijd de was klaar is.
Bijna geruisloos.

LG-gebruiker2014 07-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Wasmachine met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Hij is voldoende stil en droogt goed genoeg.
Het energie- en waterverbruik kan zuiniger, maar is met A+++ voldoende.

Chantal Pfeiffer 06-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Mooie wasmachine. Netjes gratis afgeleverd door Scheer en Foppen. Hij was stil en schoon. Heeft veel instelmogelijkheden voor eenvoudige korte wasjes en zware programma's voor de vuile was.
Hij bevat ruim voldoende instelmogelijkheden; zwaar program voor hele vuile was, maar ook een kort wasje voor kleding met alleen een geurtje. Hij is stil in gebruik (zelfs bij centrifugeren) en de was komt er goed schoon uit.

PieterWasmachine 05-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Mijn eerste eigen wasmachine. Ziet er goed uit. Nog wel even wennen om de juiste instellingen te krijgen maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn begrip dan de machine. De was komt er goed schoon uit en hij maakt ook niet al teveel lawaai.

Vooralsnog een aanrader dus!

Keurige klant 04-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Na onze vorige LG was ik direct overtuigt dat ook deze LG een goede kwaliteit-prijs verhouding heeft. Deze wasautomaat heeft naar mijn mening een eenvoudig basis bedieningspaneel met daarnaast nog veel meer mogelijkheden. Hij is stil in geluid en de was komt er droger uit dan dat ik gewend ben (1200). Dit zorgt ervoor dat mijn was korter hoeft te hangen of in de droger moet en dat scheelt weer energie. Ook weegt hij mijn was bij een klein wasje en dit scheelt zowel in tijd als in energie kosten als ik de beschrijving kan geloven. Al met al voor alsnog een goede koop!

Sander F 03-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Wasmachine nu enkele dagen in huis en eerste indruk is prima. Mooie machine met vele mogelijkheden en gebuiksgemak, en stil!

naamSandra33 03-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

We hebben de machine sinds afgelopen zaterdag en ik moet echt zeggen dat ik er heel blij mee ben. Hij is super stil in gebruik, echt verbazingwekkend m.t.t. mijn vorige waar volgens mij de hele flat last van had. Hij oogt ook nog eens futuristisch wat een leuke bijkomst is omdat hij in de keuken staat.
Qua duurzaamheid moet nog blijken maar ik vertrouw erop dat hij sowieso zuiniger is dan mijn vorige machine. De was komt er in ieder geval schoon en fris uit wat uiteraard het belangrijkste aspect is. Ik draai gemiddeld elke dag een wasje.

BVW72 03-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Wasmachine met genoeg mogelijkheden en de juiste vormgeving.Gebruikersgemak vrij eenvoudig na het lezen van de handleiding. Machine is een stuk stiller als onze vorige machine van Bosch. Over de duurzaamheid kan ik nog niks kwijt, gezien machine nog maar net in gebruik heb.

Leon berg 01-03-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Gisteren de wasmachine gekregen, vanochtend geïnstalleerd en direct twee wassen gedraaid. Eerste indruk: super stille wasmachine met genoeg programma's. Wast prima schoon, kortom hele goede eerste indruk!
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, maar ik ga ervan uit dat ook die prima is.

George Mudder 28-02-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Deze wasmachine hebben wij eerder gehad, door verkoop huis met de wasmachine, hebben wij weer voor dezelfde gekozen

Peter099 28-02-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Het is een overzichtelijk apparaat met veel nieuwe functies, een grote verbetering ten opzicht van onze oude machine. Ideaal dat het programma zich aanpast aan het gewicht.

M49 27-02-2014
Geschreven voor: LG F147M2D

Ik Heb er nog maar 2 keer mee gewassen. Maar ben tot op heden te vreden over het bedieningsgemak en het was resultaat. ook de bruiksaanwijzing is zeer duidelijk.
de machine is stil in gebruik