Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Marion 19-12-2020

Onwaarschijnlijk super stil

Super makkelijke bediening. Veel keuze tussen verschillende wasprogramma's. Deze zijn makkelijk te kiezen.
De wasmachine is super stil.
Wat ook enorm makkelijk is, is dat je het wasmiddel en wasverzachter al voor langere tijd erin kan doen. De wasmachine bepaalt de doses per wasbeurt. Je kan zelfs nadat de wasmachine is begonnen met wassen, makkelijk nog iets toevoegen door een apart klepje.
Maar het allerbelangrijkste: de was is schoon :)

Petra 05-09-2020

Snel en schoon!

Ik ben echt heel enthousiast, met de app die erbij zit was je altijd je kleding op de gewenste manier. Heel snel en prettig. Geeft aan als je moet reinigen waardoor je apparaat dus altijd fris blijft ruiken. Ook het automatisch kiezen van wasmiddel en verzachter als je dat wenst is ideaal! Investering meer dan waard.

Pluspunten

• app waar je waswens kunt kiezen
  • snel
  • melding als was klaar is
  • automatische machine reiniging

Minpunten

• je kunt niet de duur aanpassen op de machine zelf

MRC 21-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijk en perfect wasresultaat

Mooi om te zien en vooral belangrijk makkelijk in gebruik en perfecte wasresultaten.
Was komt al redelijk droog uit de wasmachine. Programmakeuze veel mogelijkeheden en lekker logisch. Auto dosering hadden we eerst niet en twijfel of dit wel voordeel zou brengen: Ja dus, wil niet meer anders. Voor sportkleding gebruiken we korte programma 15 minuten en weer lekker fris. Bubble soak werkt ook echt. Kortom perfecte aankoop. enige wat we (nog) niet gebruiken is via de app, als machine klaar is klinkt een melodie, dit is voor ons net zo handig als op een app kijken.

Pluspunten

• Droog uit de machine
  • Opties en handig in gebruik

Minpunten

• Deur kan niet op een kier gezet worden

Jhorst 09-08-2020

Samsung wasmachine

Na veel vergelijken kom ik toch bij de Samsung, vooral de korte wasbeurt samen met wasmiddel dosering en zuinig in gebruik, verder een leuk deuntje wanneer het klaar is ipv de irritante Buizer bij mijn vorige machine, ik dacht de Samsung was app das niks voor mij gebruik ik toch niet nou dan moet je eens kijken wat een gemak en wasadvies gewoon handig. Verder het lampje in de trommel en de blauwe led verlichting maakt wel allemaal futuristisch.
Ik heb er ook maar gelijk een Samsung droger bijgekocht nu is het een moderne set

• Gebruiksvriendelijk
  • Stil
  • €150 cashback

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jhorst 06-08-2020

8Kg Wasgoed in een keer

Opties een mooie wasmachine, ik heb ook zo een droger er bij gekocht,
Ziet er tenminste leuk uit , hoeft niet meer verstopt te worden op zolder