Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive op Kieskeurig.nl.

Petra 05-09-2020

Snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Ik ben echt heel enthousiast, met de app die erbij zit was je altijd je kleding op de gewenste manier. Heel snel en prettig. Geeft aan als je moet reinigen waardoor je apparaat dus altijd fris blijft ruiken. Ook het automatisch kiezen van wasmiddel en verzachter als je dat wenst is ideaal! Investering meer dan waard.

Pluspunten

• app waar je waswens kunt kiezen
  • snel
  • melding als was klaar is
  • automatische machine reiniging

Minpunten

• je kunt niet de duur aanpassen op de machine zelf

wsab 30-08-2020

Scheelt veel tijd!

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Verrast door de mooie uitstraling en luxe van licht in de trommel. Even gestoeid met de vele functies en hoe te combineren met de extra's. Ook het automatisch doseren vergt even wat tijd om helemaal door te hebben wat de instellingen betekenen. Nu geniet ik van volledige wasprogramma's die sneller klaar zijn met een uitstekend resultaat.

Dadel 24-08-2020

Top was-droogcombinatie &milieuvriendelijk en mooi

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Een top was-droog combinatie gekocht en wat een stille machines. Top! Ook het idee dat het water verbruik zo minimaal mogelijk is middels de eco stand en daarbij ook gebruiksvriendelijk! Heel blij met deze aanschaf

MRC 21-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijk en perfect wasresultaat

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Mooi om te zien en vooral belangrijk makkelijk in gebruik en perfecte wasresultaten.
Was komt al redelijk droog uit de wasmachine. Programmakeuze veel mogelijkeheden en lekker logisch. Auto dosering hadden we eerst niet en twijfel of dit wel voordeel zou brengen: Ja dus, wil niet meer anders. Voor sportkleding gebruiken we korte programma 15 minuten en weer lekker fris. Bubble soak werkt ook echt. Kortom perfecte aankoop. enige wat we (nog) niet gebruiken is via de app, als machine klaar is klinkt een melodie, dit is voor ons net zo handig als op een app kijken.

Pluspunten

• Droog uit de machine
  • Opties en handig in gebruik

Minpunten

• Deur kan niet op een kier gezet worden

Jhorst 09-08-2020

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Na veel vergelijken kom ik toch bij de Samsung, vooral de korte wasbeurt samen met wasmiddel dosering en zuinig in gebruik, verder een leuk deuntje wanneer het klaar is ipv de irritante Buizer bij mijn vorige machine, ik dacht de Samsung was app das niks voor mij gebruik ik toch niet nou dan moet je eens kijken wat een gemak en wasadvies gewoon handig. Verder het lampje in de trommel en de blauwe led verlichting maakt wel allemaal futuristisch.
Ik heb er ook maar gelijk een Samsung droger bijgekocht nu is het een moderne set

• Gebruiksvriendelijk
  • €150 cashback

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jhorst 06-08-2020

8Kg Wasgoed in een keer

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Opties een mooie wasmachine, ik heb ook zo een droger er bij gekocht,
Ziet er tenminste leuk uit , hoeft niet meer verstopt te worden op zolder

Ivo B 16-06-2020

Top product!

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

De wasmachine een paar dagen in bezit. Wat een topproduct.
Automatisch doseren, stoomfunctie alles zit erop en super handig.
De wasmachine is ook nog eens heel stil. Hoewel ik de melding op de telefoon en/of de TV dat de was klaar is, dacht overbodig te vinden is het eigenlijk super handig.

Anoniem 26-01-2020

top Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

heb deze week mijn nieuwe wasmachine mogen ontvangen en in gebruik genomen.
apparaat is stil en makkelijk in gebruik.
makkelijk in de app.
we zijn een IOS fan en geen Android we waren sceptisch maar instaleren van app was gemakklijk.

pvanhout 17-01-2020

wast goed en alles in korte tijd schoon

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Ik heb er nu een paar keer mee gewassen op 20 graden en de was komt er schoon uit en dat in minder dan een uur.

Jasper010 02-01-2020

Fantastische machine met veel functies

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

De machine is zeer eenvoudig in gebruik, de was komt er erg schoon uit in een fractie van de tijd. De machine voldoet aan alle verwachtingen.
Vooral de automatische dosering, het automatische wasprogramma en de functionaliteiten zijn erg handig.

Broekio 22-09-2019

Schoon, Zuinig en snel!

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Dit is een wasmachine die ondanks de vele functie's en mogelijkheden enorm makkelijk te bedienen is. Programma's vanaf 20 graden wassen is top voor de delicate stukjes was. De Bubble soak functie voor de extra vuile was werkt super bij flinke vlekken (lees baby slabbetjes met spaghettivlekken). De verdwaalde sok kan zonder moeite bijgevoegd worden tijdens het wassen (dat ik de machine net had ben ik natuurlijk een paar keer expres was vergeten om te testen). De machine is erg stil, ook tijdens het centrifugeren (waarbij de was er bijna droog uitkomt met 1600 toeren) hoor je de machine bijna niet. Na de was spoelt de wasmachine de waspoederlade helemaal schoon dus geen vieze restjes die gaan aankoeken. Ik ben altijd te royaal met wasmiddel maar dat is geen probleem de machine gebruikt alleen de hoeveelheid die hij nodig heeft. Wat ook heel fijn is is dat je vanaf je telefoon de wasmachine kan bedienen. Ik zet nooit een apparaat aan als ik niet thuis ben maar het handige van de app is is dat ik de machine kan aanzetten als ik vanaf m'n werk naar huis rijd, is de was klaar als ik thuis kom, zo ideaal!. Het is ook nog eens een mooie wasmachine om te zien die een vrolijk melodietje speelt als ze klaar is.

Veenvogel 18-09-2019

Wast schoon is stil!

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Doordat de wasmachine naast een klaslokaal staat is het fijn dat hij niet veel lawaai maakt. En dat is zo. Er kunnen lekker veel handdoeken in. Goede machine

Cieltje 05-09-2019

heel fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Het eerste wat mij opviel is het lampje in de trommel. Werkelijk ideáál. Zo blijft die ene donkere sok niet eenzaam achter. De machine heeft genoeg programma's om al je verschillende soorten was schoon te krijgen. Je kunt hem nog extra spoelbeurten laten maken, zodat werkelijk elk spoortje wasmiddel weg is. De temperatuur begint al bij 20 graden, fijn voor kledingstukken die je niet warm wilt wassen. Een grote trommel, genoeg voor de hele wasmand. Het snelle programma zorgt ervoor dat je binnen no-time die favoriete spijkerbroek weer schoon hebt. Hij centrifugeert tot 1600 toeren wat echt scheelt in de droogtijd (dus ook in het stroomverbruik als je 'n droger gebruikt). Het klepje om de vergeten sok nog vlug erbij te kunnen stoppen, tja, dat is toch wel 'n fijne toevoeging. Ik vind het 'n ontzettend fijne machine.

mvd1 01-09-2019

Goed apparaat met veel functies

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

De eerste indruk van het apparaat is goed. Het apparaat heeft, voor een wasmachine, een net uiterlijk en misstaat zeker niet. De functies die erin zitten zijn vrij uitgebreid waardoor we nog veel moeten wassen om alles uit te proberen.
Het enige wat ik nog niet aan de praat heb gekregen is het synchroniseren van de wasmachine met de mobiele App. Het verbinden met het netwerk mislukt iedere keer.

Luke uit Delft 09-08-2019

Topklasse apparaat.

Geschreven voor: Samsung WW8BM76NN2A QuickDrive

Wij hebben de wasmachine 5 augustus gekocht en meteen uitgeprobeerd en het is een geweldig apparaat. Ook is het erg makkelijk om de machine te bedienen via de App. Het is een goede aanschaf, echt aan te bevelen.