Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A op Kieskeurig.nl.

6,3

dBest 14-01-2020

Mooie en goed, wel met tips!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Sinds oktober gebruiken wij deze wasdroogcombinatie. Deze maand is de droger kapot gegaan en werd snel vervangen. Foutje kan voorkomen, wordt snel verholpen.
Wat de monteur mij wel vertelde is dat je geen wasverzachter in deze machine mag gebruiken. Dit heb ik nergens gelezen. De wasmachine kan hier zwaar van beschadigen en zelfs kapot gaan. De wasverzachter komt als een soort prut terug in de wasmachine bij het gebruik van de droog functie. Ook wasverzachter dat in een eerder programma gebruikt is.. Dus dit moet je wel even weten van te voren. Ik gebruik het gelukkig nooit, dus geen problemen mee gehad.
Ook gaf de monteur aan dat je het beste het katoen programma kan gebruiken ipv alle opties die gekozen kunnen worden. Bij dit programma weegt de wasmachine de inhoud en past het programma zich daarop aan. Lakens/handdoeken opsparen zodat de trommel goed gevuld wordt en er geen disbalans ontstaat (rollen zich tijdens het wassen op als een bal en gaat stuiteren in de trommel).
Allemaal wel handige tips die je eigenlijk van te voren zou moeten horen.

De wasmachine bevalt ons dus goed. Met drogen erbij heb je veel tijd nodig, maar dat wisten we van te voren. Een volledig was droog cyclus kost wel 6/7 uur. Als je daar rekening mee houdt is het geen probleem.
Lees goed het boekje door welke belading de wasmachine mag hebben op de verschillende programma's, of gebruik programma voor katoen met weeg functie.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Janneke Verstappen 29-02-2020

in 1 woord, geweldig!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

een heerlijk groot laadruim, past heerlijk veel in en de was is zo klaar en droog. superhandig als er veel mensen in huis wonen en er dus veel was is hihi

Pluspunten

• ruim
  • snel klaar

Jeroen 25-02-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

De wasdroogcombinatie werkt niet. De machine blijft al reeds bij de eerste was, met een minimale hoeveelheid wasgoed, in de 'weegstand', eerste stand van het programma staan. De machine blijft het wasgoed wegen. Normaliter zou dit alleen in het begin van het wasprogramma zijn om een tijdindicatie van resterende wasprogramma te geven en water (en wasmiddel) hoeveelheid te bepalen. Maar het wasprogramma gaat niet verder en blijft staan op de resterende tijd. Er komt in de eerste week na levering als een monteur.

SOB 29-01-2020

Great choice!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

I have chosen this option because I have limited place and the machine feels my needs perfectly! I like especially the solution for washing and cleaning loundry by the one start action!

Pluspunten

• quick
  • drying works good
  • fast
  • modern design

Minpunten

• a bit noisy

Maris91 25-12-2019

Dit hadden we eerder moeten aanschaffen!

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Lang getwijfeld over de aanschaf van een wasdroger omdat deze meer ruimte in zal nemen. Lang getwijfeld over de aanschaf van een combinatie machine omdat de ervaringen hiervan uiteenlopen. Wij zijn er in ieder geval erg tevreden over. Je zet 1x de machine aan en naar een aantal uur is je wasklaar om weer opgevouwen te worden. De grote trommel is er ideaal voor het wassen van dekbedden en grote porties beddengoed.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Kai 18-12-2019

Droog functie niet goed

Geschreven voor: Samsung AddWash Was-droogcombinatie 10kg WD10N642R2A

Ik ga nooit meer een combi kopen, het is veel slechter dan twee aparte machine: een wasmachine en een droogmachine

Pluspunten

• niet te veel lawaai

Minpunten

• droog functie niet goed