Samsung WW1DN642RPA - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW1DN642RPA op Kieskeurig.nl.

9,4

Clary 11-09-2020

Veel gemak, weinig geluid en grote deuropening!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

De wasmachine is zeer praktisch in het gebruik. De add wash is ook een fijne toevoeging. Goede range aan programma's en de droogtrommel is lekker groot, evenals de deuropening. Hij maakt nauwelijks geluid. Heerlijk!

Joke26 06-09-2020

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Hij is heerlijk groot, geruisloos, is aan te sturen met je smartphone. Ik geniet er gewoon van om te wassen. De was wordt goed schoon en je kan alles goed en gemakkelijk instellen.

MoniqueSa 30-08-2020

Grote trommelinhoud en was later toevoegen ideaal

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Grote trommel, dus kan nu eindelijk mijn dekbedden zelf wassen ipv wegbrengen.
Ideaal dat je later nog was kan toevoegen met pubers die alles laten slingeren.

Zou_ 29-08-2020

State of the art wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

vanaf het moment dat het is geleverd onder de indruk van oa: automatische stabilisatie van de wastrommel tot aan het geluidsniveau. Met een inhoud van 10kg is wassen voor een gezin met 3 kinderen een minimale opgave geworden!

Allard 07-06-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Vorige maand deze wasmachine aangeschaft, omdat de mijne defect was. Deze wasmachine kwam bij de Consumentenbond als een van de wasmachine als Beste Koop uit de test. De AddWash functie is heel handig, heeft goede programma's en zuinig in verbruik. Enige minpuntje dat ik zo kan bedenken, is dat er maar een kleurkeuze van het appraat beschikbaar is.

Pluspunten

• AddWash is heel handig
  • Goede programma's
  • Zuinig in verbruik

Minpunten

• Kleurkeuzes

Rasit 01-06-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Vorige week gekocht en tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Verbinden met Wifi is ook zo gebeurd. Verbinden kan alleen met 1 telefoon tegelijkertijd wat wel jammer is, dus meerdere huishoudens kunnen niet meekijken via de app. Verder is alles goed naar behoren.

Ivan 30-05-2020

Mooi product

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Na een week te hebben gebruikt zijn we er mee tevreden. Zijn van 6 kg naar 10 kg gegaan wat bijna het dubbele is. Het grote plus punt bij deze machine is dat die verbinden is met het netwerk en zo we een melding op de telefoon ontvangen wanneer die is gereed. Schelt onnodig op en neer lopen, zeker nu de wasmachine op zolder staat.

Pluspunten

• Grote lading
  • Programma keuze

Simon 28-05-2020

Stil, mooi afgewerkt en een vrolijke muziekje erbij ;-)

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Onze eerste Samsung wasmachine.

Absoluut waar dat deze wasmachine van opbouwkwaliteit is en ook zo wordt aangegeven.

Stil, duidelijk en milieu vriendelijker.

En als je was weer heerlijk ruikt en schoon is ook nog een leuke melodie ipv een piep.

Pluspunten

• Ruime wastrommel
  • innovatief

mbnn81 26-05-2020

Erg stil

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Eindelijk een add wash binnen, en nu al erg tevreden. De machine is erg stil en doet zijn werk prima. Echt een aanrader vooral dat je die eene vergeten sok er toch nog even bij kan gooien!!

Jildou 23-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Snelle levering, goede service met plaatsen en verwijderen oude wasmachine. Grote wasmachine waar behoorlijk wat was in kan. Super stil bij draaien. Tussendoor kan je nog wat toevoegen wat je bent vergeten, heel handig. Super blij met deze aanschaf.
Een klein puntje van kritiek: het deurtje kan niet volledig open, maar tot de helft ongeveer, hierdoor kom ik er wat lastiger bij omdat de wasmachine bij ons in een hoekje staat, ik kan mij er mee redden.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel programma's
  • Kan veel in
  • Tussendoor kan je er nog was bij doen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• deurtje draait niet volledig open

Everaldo 10-05-2020

Top wasmachine super!!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Top wasmachine van Samsung. Door de ecobubbels wordt je was super schoon en met de smartthings app kan je was tijd in de gaten houden.

AP 24-02-2020

Prima grote wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

efficiente grote wasmachine voor groot gezin. Met vell programma's of zelf de duur + temp in te stellen. Wel jammer dat de deur niet naar rechtsom is te openen (niet om te zetten).

Pluspunten

• ruim
  • zuinig

Minpunten

• deur alleen naar links te openen
  • geen autom dosering

JJessica 10-02-2020

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Zeer makkelijke en mooie wasmachine met veel handige progamma’s. Je was vergeten was nog nooit zo makkelijk om nog snel toe te voegen aan je wasprogramma!

Jackie05 26-01-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Ik heb deze vorige week aangeschaft en raad iedereen deze wasmachinr aan, echt een hele fijne machine!

Friso123 23-01-2020

Top machine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Wat een fijne wasmachine voor een groot gezin! De app voor op de telefoon is echt fijn dat hij aangeeft als de machine klaar is.

MK81 21-12-2019

Hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Ik heb hem pas een week in huis, maar wat een verschil. De was is veel schoner en ruikt lekkerder dan bij mijn vorige wasmachine. De grote trommel en de addwash zijn heel fijn. Ik ben heel tevreden!

Maaike83 29-11-2019

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Begin deze maand deze wasmachine gekocht.
Hij werkt super goed en de mogelijkheid met de app om alles te volgen is super handig.
De wasmachine heeft meer dan voldoende programma’s en als je even niet weet op welk programma je hem moet zetten kan je via de app de keuze maken welke kledingstukken je wilt wassen en dan helpt ie je een keuze te maken welk programma het beste past.
Tijdens het programma zijn er een aantal momenten dat je nog was kan toevoegen dit is altijd handig als je nog net iets tegen komt dat er ook bij hoort.
En het aller belangrijkste de was komt er schoon uit!
Wij zijn erg blij met deze aankoop

Janno 18-09-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Top machine, werkt goed, was word mooi schoon en hij is handig te bedienen. Ook de ADD was deur is erg handig. Kortom erg blij met deze aankoop

Familie Wolf 15-09-2019

Perfect voor een druk gezin!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

De titel spreekt uiteraard voor zich... want met een 10kg trommelinhoud kan je behoorlijk wat was kwijt, maar de vele functies die je erbij krijgt zijn (boven verwachting) veel!
Nadat de wasmachine binnen 10min. geïnstalleerd was door de bezorgers werd er programma gestart om de wasmachine te kalibreren. Eenmaal klaar kon ik niet wachten om de wasmachine uit te proberen dus ik had aardig wat vuile was bewaard om te kijken hóe groot ie nou is (ik had voorheen 7kg).
En omdat ik altijd netjes sorteer op soort en kleur heb ik alles in 2 keer!! weg gewassen! Daar zou ik met mij vorige trommel zeker wel 3 keer over doen.
Maar wat mijn aandacht trok is de ‘Smart Control’ functie. Dus hup, de app geïnstalleerd op mijn telefoon, wasmachine in 1-2-3 verbonden met WiFi en klaar!
Het is zó handig want je kan alle programma’s zien die ook op de wasmachine staan, je kan de wasmachine starten, pauzeren, stoppen. Je krijgt een melding zodra ie aanstaat, als ie klaar is EN zelfs nog als je bijvoorbeeld sokken bent vergeten uit de trommel te halen! Hij detecteert gewoon dat er nog iets in zit. En met kinderen, werk en huishouden wil je af en toe nog wel eens iets vergeten... zo ook als je nog een sok tegen komt terwijl de wasmachine al draait (wat regelmatig voor komt) en even pauze zet, deurtje opent en hop, sok er bij en weer aan! Ik vind de wasmachine een geweldige toevoeging aan ons huishouden, en kan ‘m absoluut met 100% tevredenheid aanraden!

N Mal 31-08-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Wasmachine bevalt tot op heden prima. Voldoende mogelijkheden en de was komt heel schoon uit de wasmachine. De app is handig om vordering van de was in gaten te houden.