Samsung WW1DN642RPA - Reviews

Beste deals -3% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung WW1DN642RPA op Kieskeurig.nl.

AP 24-02-2020

Prima grote wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

efficiente grote wasmachine voor groot gezin. Met vell programma's of zelf de duur + temp in te stellen. Wel jammer dat de deur niet naar rechtsom is te openen (niet om te zetten).

Pluspunten

• ruim
  • zuinig

Minpunten

• deur alleen naar links te openen
  • geen autom dosering

JJessica 10-02-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Zeer makkelijke en mooie wasmachine met veel handige progamma’s. Je was vergeten was nog nooit zo makkelijk om nog snel toe te voegen aan je wasprogramma!

Jackie05 26-01-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Ik heb deze vorige week aangeschaft en raad iedereen deze wasmachinr aan, echt een hele fijne machine!

Friso123 23-01-2020

Top machine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Wat een fijne wasmachine voor een groot gezin! De app voor op de telefoon is echt fijn dat hij aangeeft als de machine klaar is.

MK81 21-12-2019

Hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Ik heb hem pas een week in huis, maar wat een verschil. De was is veel schoner en ruikt lekkerder dan bij mijn vorige wasmachine. De grote trommel en de addwash zijn heel fijn. Ik ben heel tevreden!

Maaike83 29-11-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Begin deze maand deze wasmachine gekocht.
Hij werkt super goed en de mogelijkheid met de app om alles te volgen is super handig.
De wasmachine heeft meer dan voldoende programma’s en als je even niet weet op welk programma je hem moet zetten kan je via de app de keuze maken welke kledingstukken je wilt wassen en dan helpt ie je een keuze te maken welk programma het beste past.
Tijdens het programma zijn er een aantal momenten dat je nog was kan toevoegen dit is altijd handig als je nog net iets tegen komt dat er ook bij hoort.
En het aller belangrijkste de was komt er schoon uit!
Wij zijn erg blij met deze aankoop

Janno 18-09-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Top machine, werkt goed, was word mooi schoon en hij is handig te bedienen. Ook de ADD was deur is erg handig. Kortom erg blij met deze aankoop

Familie Wolf 15-09-2019

Perfect voor een druk gezin!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

De titel spreekt uiteraard voor zich... want met een 10kg trommelinhoud kan je behoorlijk wat was kwijt, maar de vele functies die je erbij krijgt zijn (boven verwachting) veel!
Nadat de wasmachine binnen 10min. geïnstalleerd was door de bezorgers werd er programma gestart om de wasmachine te kalibreren. Eenmaal klaar kon ik niet wachten om de wasmachine uit te proberen dus ik had aardig wat vuile was bewaard om te kijken hóe groot ie nou is (ik had voorheen 7kg).
En omdat ik altijd netjes sorteer op soort en kleur heb ik alles in 2 keer!! weg gewassen! Daar zou ik met mij vorige trommel zeker wel 3 keer over doen.
Maar wat mijn aandacht trok is de ‘Smart Control’ functie. Dus hup, de app geïnstalleerd op mijn telefoon, wasmachine in 1-2-3 verbonden met WiFi en klaar!
Het is zó handig want je kan alle programma’s zien die ook op de wasmachine staan, je kan de wasmachine starten, pauzeren, stoppen. Je krijgt een melding zodra ie aanstaat, als ie klaar is EN zelfs nog als je bijvoorbeeld sokken bent vergeten uit de trommel te halen! Hij detecteert gewoon dat er nog iets in zit. En met kinderen, werk en huishouden wil je af en toe nog wel eens iets vergeten... zo ook als je nog een sok tegen komt terwijl de wasmachine al draait (wat regelmatig voor komt) en even pauze zet, deurtje opent en hop, sok er bij en weer aan! Ik vind de wasmachine een geweldige toevoeging aan ons huishouden, en kan ‘m absoluut met 100% tevredenheid aanraden!

N Mal 31-08-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Wasmachine bevalt tot op heden prima. Voldoende mogelijkheden en de was komt heel schoon uit de wasmachine. De app is handig om vordering van de was in gaten te houden.

Reviewsimone 30-08-2019

Topper voor ieder huisdouden

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Al enige weken in huis en meteen gestart met in gebruik nemen. Vanaf het moment dat ik de product omschrijving van dit prachtige apparaat heb gelezen heb ik staat juigen en vol spanning gewacht op zijn komst.
De productomschrijving maakte het zo aanlokkelijk om deze wasmachine in te brengen in ons drukke gezinsleven. Ik denk dat elke ouder wel weet hoe het gaat met kinderen in een gezin.
Wij als ouders werken fulltime en de kinderen hebben school en vele hobbies waar hun kleding flink mee wordt belast en zodoende ook de ouders en de wasmachine,
De grote trommel maakt het mogelijk om in plaats van 2 keer wassen alles in 1 keer te wassen wat een genot.. Dit scheelt al zoveel tijd en energie die ik liever aan mijn gezin besteed.
De wasmachine heeft in het glazenvenster een extra "laden klep" wat het mogelijk maakt om nadat de wasmachine al in aangezet nog dingen toe te voegen. Want je weet wel hoe het gaat.
Kinderen hebben jullie alle was aan mama gegeven? Want de wasmachine gaat nu aan..Ja hoorrrr roept iedereen en net nadat jij de startknop van de wasmachine hebt gedrukt en het water hoort binnen stromen komen er uit alle hoeken nog meer kleding.. Mama kan je dit ook nog even wassen?? Ik moet dit morgen aan naar school...In het verleden was het antwoord "Helaas dat gaat niet meer dat komt wel bij de volgende was" nu nooit meer. Simpel even op de pauze knop drukken op de wasmachine en de klep te openen en voeg maar toe wat je vergeten bent en druk op play en voila. Een kind kan de was doen. Op het moment dat alle was in de wasmachine gaat begint deze smartwasmachine al te denken, het berekend voor jou de juiste hoeveelheid , water, stroom en tijd. Afhankelijk aan het gewicht en het programma wat je kiest verteld Samsung je hoeveel tijd deze nodig heeft om alles weer fris te wassen. Maar hier blijft het niet bij want de wasmachine is niet alleen "smart" maar ook nog eens "zuinig" door het energie label A+++ vraagt dit smart apparaat nog nauwelijks stroom en dit zie je al heel snel terug in je energie rekening. De wasmachine verbruikt ook minder water dan andere (wat weer leuk is voor je waterrekening) en minder wasmiddel.Ook kan de wasmachine op lage temperaturen heel goed schoon wassen wat beter is voor je kleding. Door middel van een kort programma kan je even je kleding opfrissen in minder dan 15 minuten. Ook de volle wasmachine kan binnen 39 of 59 minuten de was helemaal schoon wassen. Zo kan je de familie was veel sneller wegwassen met minder schade voor milieu, rekenening, stroom, water en wasmiddel hierdoor blijft er weer tijd over voor andere dingen. De Eco Bubble is voorzien van een helder display met verlichting een grote knop en duidelijke taal. Het gebruik is super simpel en spreekt voor zichzelf. De pauze/start knop is dan voor meerdere doelen te gebruiken of het nu gaat om die paar sokken die tijdens een draaiende was nog toegevoegd moeten worden of het tijdbestek erg luxe en handig. Als de wasmachine klaar is de wasmachine dit niet alleen zien maar ook horen doormiddel van een vrolijk deuntje die een aantal tientallen seconde duurt zodat je ook daadwerkelijk weet welk apparaat er klaar is voor de volgende ronde. Omdat deze machine op lage temperaturen en toeren je was als nieuw schoon krijgt maakt de machine nauwelijks geluid. De afgelopen weken ben ik vaak genoeg nog even terug gelopen om te kijken of ik de machine wel had aan gezet.. Wat een genot om de Eco Bubble in huis te hebben. Oja het design wat is het een mooi apparaat zeg. Lekker modern, strak en geen onnodige tekst of ditjes en datjes. Het vak waarmee je nog kleding kan toevoegen is mooi weggewerkt in de deur waardoor je deze helemaal niet opvalt als je niet weet dat deze aanwezig is. Alles bij elkaar genomen maakt het ons gezinsleven een stuk makkelijker, goedkoper, beter voor het milleu en meer tijd voor andere dingen. Ik kan oprecht zeggen WAT EEN TOP APPARAAT.DEZE VERDIEND IN ELK HUISHOUDEN THUIS.

Morfin22 30-08-2019

Geweldige machine. Stil, snel en heel veel ineens!

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

We hebben onlangs onze 20 jaar oude Miele vervangen door deze Samsung. Hoewel de Miele het al die jaren prima heeft gedaan was de overgang naar dit moderne apparaat toch nog veel groter dan gedacht. Natuurlijk is het nieuwe apparaat een stuk zuiniger (A+++), al hebben we dat na een paar weken uiteraard niet meteen kunnen vaststellen. Wat wel opvalt zijn andere grote verschillen.
Het apparaat is weliswaar een stuk lichter dan de Miele, toch staat de Samsung als een huis. Trillingen of vibraties komen zo goed als niet voor, het toestel blijft prima op zijn plaatst staan en is ook nog eens enorm stil. Soms twijfel je zelfs eraan of de wasmachine wel aan staat, zo weinig hoor je.

Een ander groot verschil betreft de instellingsmogelijkheden. Er is een enorm scala aan verschillende programma’s en instellingen mogelijk. De wasmachine past het programma sowieso al aan aan de totale hoeveelheid was, maar daarnaast kun je per programma nog kiezen voor de gewenste temperatuur, spoelen en centrifugeren. Ook programma’s als SuperSpeed (Je dagelijkse was in slechts 59 minuten), Kort Programma ( Voor kleine wasjes), Beddengoed (speciaal voor grote stukken) leveren allemaal een prima resultaat. De was is steeds hartstikke schoon en al behoorlijk droog als het programma is afgelopen. Maar ook de mogelijkheid om nog even snel wat was toe te voegen als je iets vergeten bent is in de praktijk erg handig.

Ten slotte bestaat ook de mogelijkheid om de wasmachine te starten en het programma te selecteren via een app op je telefoon. Dit kan wellicht handig zijn maar in de praktijk heb ik daar nog weinig gebruik van gemaakt. Een app kan wel je beste wasschema voorstellen, maar met twee voetballende kinderen en een gezin dat in een week sowieso al de nodige hoeveelheid was heeft weg te werken, bepaalt de inhoud van de wasmand het wasschema. Daar heb ik geen app voor nodig.

Wat wel structureel veranderd is, is het aantal machines dat we in een week moeten draaien. De mogelijkheid om 10kg in een keer te wassen ipv de 7kg van onze Miele, zorgt ervoor dat je veel efficiënter kunt wassen. Er hoeven namelijk geen wasmanden meer gesplitst te worden. Alle bonte, witte of donkere was kan in een keer de machine in, waardoor we behoorlijk minder tijd nodig hebben om alles schoon te krijgen.