AEG L7FENS86 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FENS86 op Kieskeurig.nl.

MCan 21-07-2021

AEG de Beste

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Ik ben een alleen wonende man, en de spullen van aeg bevallen mij heel goed. Het is makkelijk te gebruiken en werkt perfect.

Denise 12-07-2021

Doet wat die moet doen

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Prima wasmachine! Ik ben van Samsung overgestapt op aeg omdat de Samsung al snel kapot ging. Ik heb de wasmachine nu ongeveer een half jaar. Voordeel is dat je 1 tshirt even snel in de wasmachine kan gooien. Ik heb alleen nog niet uitgevonden hoe je de was alleen kan laten centrifugeren.
Maar ik ben blij dat ik niet meer zo vaak hoeft te strijken hihi

Wilgo 22-06-2021

Geweldige mooie AEG L7FENS86

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Ik en mijn vrouw wij zijn zeer tevreden met deze keus om een AEG te kopen met zoveel mogelijkheden prima apparaat had eerder moeten weten maar nu eindelijk gekocht wil geen andere .!!!!!

Willie 02-04-2021

Verkeerde info aan de telefoon

Geschreven voor: AEG L7FENS86

De vorige wasmachine, een Samsung van net 7 jaar, was ermee gestopt. De zoektocht naar een vervanger was reden om telefonisch contact op te nemen met AEG. Aan de telefoon uiteindelijk gekozen voor de L7FENS86, mede omdat aangegeven werd dat de machine in aanmerking komt voor de garantie-uitbreiding naar 5 jaar. Maar wat schetst de verbazing, deze machine hoort daar niet bij.
Over de functionaliteit en de was-kwaliteit kan ik op dit moment nog niets schrijven, de machine heeft pas één was gedraaid. Aanraden doe ik hem voorlopig nog wel, maar dat kan in een latere review nog veranderen.

Angelique 03-03-2021

Mooi, fijn, makkelijk en stil

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Mooi design, oude AEG verruild voor nieuwe AEG, omdat dit apparaat me heel goed bevalt. Het is makkelijk in gebruik en deze is nu heel stil. Ben er heel blij mee!

petra 24-02-2021

witter dan wit

Geschreven voor: AEG L7FENS86

super wasmachine alles geweldig schoon enfris enigste minpunt is dat ik jaren geleden een AEG had moeten kopen

Astrid 23-02-2021

Mooi apparaat

Super mooi apparaat!
Mijn dochter heeft hem en is er superblij mee! Vandaar dat ik ook deze hebt gekocht.
Wast prima! En maakt bijna geen geluid!

Gerard 30-01-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Wast goed. Drie weken geleden gekocht. Programma’s duren wel langer dan die van de vorige machine. Maakt weinig geluid, ook tijdens centrifugeren.

Frenk 14-01-2021

Forever AEG!

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Altijd al onder de indruk geweest van de prestaties van AEG-machines. En natuurlijk het design springt eruit tussen alle andere witgoedmerken. Mijn keuze is AEG en blijft AEG!

Mark 13-01-2021

Het draaien van een wasje is een feest

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Fijne machine, duidelijke gebruikers interface, fraai uiterlijk en wast goed. Het wassen is weer leuk!

Liesbeth 13-01-2021

Alles wat ik ervan verwachte

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Een degelijke en veelzijdige machine. Overzichtelijk display en makkelijk in gebruik. Vooral de stoomfunctie, het draaien van kleine wasjes en wastijd verkorten zijn ideaal. Tevreden klant!

Irma 03-01-2021

AEG lavamat wasmachine prosteam technology

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Geweldige machine voor een druk gezin. Met het compacte design, vele programma's, mogelijkheden tot inkorten van de wasduur en instellen van de starttijd, het toevoegen van de prosteam wat het strijken tot het minimum beperkt en daarbij ook nog heel zuinig.
Fijne degelijke machine, geheel naar tevredenheid.

Jjan 01-01-2021

Prachtige design machine

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Sinds een paar dagen in het bezit van een nieuwe type wasmachine van AEG met Prosense functie. Mijn oude AEG heeft het na trouwe dienst helaas begeven. Hier had ik de functie stoomwassen - opfrissen erop zitten. Dit vind ik echt een toegevoegde waarde bij een machine omdat je hierdoor zeker je kleding een dag langer aan kunt dan normaal gesproken. Op de nieuwe machine zit nog eens de functie stoom op het eind van het wasprogramma. Wat een genot. De was komt er echt losser, zachter en kreukvrij eruit. Wassen wordt hierdoor echt een plezier omdat dit bij de strijkwas een boel strijkwerk scheelt. Zal dan ook zeker AEG aanbevelen bij mijn vriendengroep.

Peter 31-12-2020

Mooi sierraad voor in de keuken

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Eerste indruk is dat het een erg mooi apparaat is. Het ziet er chic uit, kleuren zijn mooi en wat als eerst opvalt is de grote laadopening.

De wasmachine is stil, een eco programma duurt wel erg lang (meer dan 3 uur), maar daar heb je 's nachts natuurlijk geen last van.
Verder is het apparaat erg stil, zeker vergeleken met mijn oude wasmachine, ook een AEG, die het bijna 20 jaar heeft volgehouden.

Zo merkte ik dat er in 20 jaar veel is veranderd:
-stiller
-zuiniger
-mooier
-minder waterverbruik

Dus ja, ik ben blij met mijn nieuwe wasmachine en hoop dat ik er nog lang van zal genieten.

Joel 30-12-2020

Een stille maar zeer efficiënte wasmachine!

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Het is een zeer degelijke machine die zeer stil is in zijn was beurten, fijn dat verschillende functies op zitten waarmee je een programma kunt uitstellen tot later en zelfs extra kunt verkorten

MG 28-12-2020

Eindelijk... een nieuwe AEG

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Reeds AEG in gebruik, overgestapt naar 8kg, 1600tpm, 7 serie. Stoomfunctie werkt perfect. Bruikbare, efficiente programma's - niet teveel onnodige keuze. Tijd besparen is ideaal.
Binnen een uur schone was.

monique 19-12-2020

fantastisch!

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Heel blij met mijn nieuwe wasmachine. was komt er superdroog uit en je hoort hem bijna niet draaien. duidelijke display.

Rob 17-12-2020

Fijne wasmachine

Goede wasprogramma's
Zuinig
Handig in gebruik
Stoomfunctie is echt een aanrader
Prima prijs-kwaliteit verhouding

Maarten 17-12-2020

Topmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Door reviews gekozen voor deze machine. Nu na enkele weken in gebruik moet ik toegeven dat hij zeker doet wat de reviews aangaven. Met enig leeswerk ben ik mij de machine eigen geworden en experimenteer nog steeds met de verschillende programma's. Sommige zijn iets moeilijker te vinden dan andere maar als je het eenmaal weet kan er zeer veel. Echte een aanrader. Let wel op gevoeligheid van de toetsen. Programma's beginnen met de langste draaitijd maar eenvoudig in te stellen voor kleinere en kortere wasprogramma's.

Ton 26-11-2020

Altijd Een Goed product en design!

Geschreven voor: AEG L7FENS86

Sinds meer dan 30 jaar een trouw gebruiker van AEG wasmachines. Ze zijn erg betrouwbaar en kwalitatief op een hoge standaard ontworpen, weinig tot geen onderhoud, makkelijk te programeren, zuinig in gebruik en bovenal een mooi ontwerp dat meegaat met de tijd. Komt nooit voor vervelende verrassingen te staan.