Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP op Kieskeurig.nl.

6,3

Antoon van Beusekom 04-11-2019

Warmtepomp droger

Geschreven voor: Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP

Deze warmtepomp zorg voor een laag energie verbruik en doet wat hij moet doen. Ruime keuze aan programma's en in ieder geval voldoende voor waar wij hem voor willen gaan gebruiken.

Pluspunten

• Energieverbruik

Minpunten

• Niets kunnen ontdekken
  • Niets kunnen ontdekken

Antoinette 24-10-2019

Duidelijke grote display en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP

Prima droger. Dikkere delen zoals taillebanden van een broek en boorden van een trui zijn nog wat vochtig.
Je moet wel even met aandacht het boekje lezen ivm de extra functies naast de standaard droogprogramma's. De standaard programma's duren wel lang tov de "klassieke"droger. Bijv, bedlinnen, ik heb mijn dekbedovertrekken en hoeslakens op een fijne was gedroogd is een stuk korter maar ook droog, geen lang programma nodig!
Creatief denken en gewoon wat uitproberen niet te letterlijk de programma's overnemen.
Ideaal qua aansluiting, geen afvoer naar buiten of op het afvalwatersysteem door aansluiting op het waterreservoir.
Gebruiksvriendelijk en goede prijskwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Duidelijke display en deur met ruit
  • Goede prijs kwalitiet verhouding
  • Door 2 losse filters makkelijk te reinigen
  • Grote trommel
  • Ruime keuze in programma's daarnaast extra fucties

Minpunten

• Waterreservoir leegt wat langzaam
  • Standaard programma's duren lang

Clifford 09-10-2019

Doet niet wat het moet doen, namelijk DROGEN!!!

Geschreven voor: Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP

Nu twee weken in gebruik. Diverse programma’s geprobeerd en nog geen enkele was is droog uit de machine gekomen. 4 uur wachten op drogen van beddengoed en het alsnog over de deur moeten hangen om het geheel te laten drogen. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

Sportkleding, fietskleding ... alsnje het 2 uur ophangt is het droog. In deze droger op een sport programma, na 1:40 uur nog niet droog en uit moeten hangen