Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FTNL M11 82 DRYER WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Anoniem 13-12-2023

Slechte droger, gaat weg

Slechte droger. Nooit echt goed gedroogd. Duurt echt 4 a 5 uur. Na 3 jaar doet hij helemaal niets meer, de was blijft zeiknat, ookal zijn de filters en waterreservoir geleegd. Blaast ook alle stof door de droger i.p.v. dat het in de stoffilter komt.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• duurt super lang
  • moet meerdere keren aan
  • droogt heel slecht
  • na 3 jaar kapot

i*******@h********** 22-02-2023

Zeer slechte warmtepompdroger van Whirlpool

Vanaf het begin slecht maar ik dacht dat het gewoon een andere manier van drogen was dan mijn ouderwetse condens droger...dus elke keer maar uitgesteld om te bellen.
Water onderin, stink lucht en het duurt min 3 uur voordat hij de was droog is op de hoogste stand en dan ruikt je was nog niet lekker.
Wat een waardeloos product.
Whirlpool wil niet meer helpen omdat de garantie nu al verlopen is ..ja een monteur welke min 200,- kost.
Eerder een slechte wasmachine van whirlpool gehad...dus voor mij nooit meer dit merk! .

Minpunten

• Water in de onderkant van het apparaat
  • Slecht te reinigen filter onderin
  • Duurt heel lang
  • Droogt enkel goed op de hoogste stand

I. Hoekema 27-12-2022

AFRADER!

Blijkbaar hebben veel mensen deze klacht bij dit product (Whirlpool warmtepompdroger FFT M11 82 NL), maar óók onze droger droogt na een jaartje niet meer. Hopelijk wordt onze klacht snel en passend opgelost door Whirlpool zodat we niet, na 3x met de ogen knipperen, weer met dezelfde klacht zitten.

Minpunten

• Veel geluid tijdens het drogen
  • Snel kapot

s*************@h********** 24-12-2021

Zeer geluidsniveau

Dacht ik koop n warmtepompdroger..van deze heb ik zo spijt van..eerste keer aanzetten ging al helemaal fout.. heb hem al 2 mnd en nog niet gemaakt..en zeer n lawaaimaker..terwijl ik opgelet had hoeveel Decibel die had..nou klopt niets van..kan alleen overdag aanzetten..zeer slechte service whirlpool..als ik hem terug kon geven deed ik t meteen

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Zeer geluidig
  • Was ruikt ,,nog nooit gehad met condensdroger
  • Was is niet echt zacht na t drogen

Francisca 09-11-2020

makkelijke beziening en korte droogtijd

Dit is mijn eerste warmtepomp droger en was bang dat de droogtijd langer was dan mijn oude condens droger. Droogtijd valt enorm mee en de droger heeft veel opties wat betreft het drogen van verschillende kleding inclusief wol. elementen zijn makkelijk schoon te maken en het geluid van de droger is minimaal. Enige puntje is de afvoerslang die is erg kort dus zou zeker een langere meebestellen. Gebruik nu het water reservoir maar dat is eigenlijk ook gebruiks vriendelijk. Ben zeer tevreden met deze aankoop

Pluspunten

• korte droogtijd
  • minimaal geluid
  • veel droog opties

Minpunten

• korte afvoerslang

Antoon van Beusekom 04-11-2019

Warmtepomp droger

Deze warmtepomp zorg voor een laag energie verbruik en doet wat hij moet doen. Ruime keuze aan programma's en in ieder geval voldoende voor waar wij hem voor willen gaan gebruiken.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Stil

Minpunten

• Niets kunnen ontdekken
  • Niets kunnen ontdekken

Antoinette 24-10-2019

Duidelijke grote display en gemakkelijk te bedienen

Prima droger. Dikkere delen zoals taillebanden van een broek en boorden van een trui zijn nog wat vochtig.
Je moet wel even met aandacht het boekje lezen ivm de extra functies naast de standaard droogprogramma's. De standaard programma's duren wel lang tov de "klassieke"droger. Bijv, bedlinnen, ik heb mijn dekbedovertrekken en hoeslakens op een fijne was gedroogd is een stuk korter maar ook droog, geen lang programma nodig!
Creatief denken en gewoon wat uitproberen niet te letterlijk de programma's overnemen.
Ideaal qua aansluiting, geen afvoer naar buiten of op het afvalwatersysteem door aansluiting op het waterreservoir.
Gebruiksvriendelijk en goede prijskwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Duidelijke display en deur met ruit
  • Goede prijs kwalitiet verhouding
  • Door 2 losse filters makkelijk te reinigen
  • Grote trommel
  • Ruime keuze in programma's daarnaast extra fucties

Minpunten

• Waterreservoir leegt wat langzaam
  • Standaard programma's duren lang

Clifford 09-10-2019

Doet niet wat het moet doen, namelijk DROGEN!!!

Nu twee weken in gebruik. Diverse programma’s geprobeerd en nog geen enkele was is droog uit de machine gekomen. 4 uur wachten op drogen van beddengoed en het alsnog over de deur moeten hangen om het geheel te laten drogen. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

Sportkleding, fietskleding ... alsnje het 2 uur ophangt is het droog. In deze droger op een sport programma, na 1:40 uur nog niet droog en uit moeten hangen