Bosch Serie 8 WTW84563NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WTW84563NL op Kieskeurig.nl.

8,9

De Bosch Serie 8 WTW84563NL is de enige droger die zijn energielabel A++ gedurende zijn levensduur behoudt. Dat komt omdat de wasdroger zelf zijn condensor schoon houdt. Met andere woorden: jij hoeft nooit meer handmatig de condensor pluisvrij te maken. Om de levensduur van je wasdroger verder te verlengen, kent deze wasdroger ook een AntiVibration-wand. Dit systeem zorgt voor meer stabiliteit en vermindert trillingen. De Bosch Serie 8 WTW84563NL is natuurlijk ook net zo voorzichtig met je kleding. Dankzij het SensitiveDrying System wordt de was gedroogd met een milde lucht die van alle kanten de trommel binnenstroomt.

Sander 15-12-2018

Wat een topdroger en echt 0 condens in de kleine ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Onze oude condensdroger gaf heel veel condens in de kleine ruimte waar de droger staat. Dit tot condens op de ramen van de hal.
Deze nieuwe droger geselecteerd op geschiktheid voor kleine ruimtes. Deze geschiktheid voldoet ruimschoots. Super droogresultaat en echt 0 condens in de kleine ruimte.
Meer dan tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• 0 condens in de ruimte
  • droogeresultaat
  • stil

T. Snel 17-06-2019

Ondanks grote inhoud droger past perfect op oude wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Heb altijd droger met luchtafvoer gehad en was de grootste energieverbruiker in huis. Nu al gemerkt dat deze warmtepompdroger slechts een derde verbruikt t.o.v. de oude droger. Makkelijk om te kiezen tussen waterafvoer via slang of via wateropvangbak. Maakt veel minder geluid dan de voorgaande drogers. Makkelijke bediening van de programmaknop met genoeg keuzes. Zal over een half jaar mijn verdere ervaringen delen.

Gipaz 08-02-2019

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Het is een stille droger die erg goed en snel zijn werk doet. Hij staat bij ons in een kleine ruimte en hierbij hebben wij met onze keuze dan ook echt rekening mee gehouden. En hij geeft inderdaad echt heel weinig vochtige lucht af . Ook zijn de stof filters makkelijk te reinigen en reinigt hij zijn condensor zelf wat heel wat minder werk betekent . Ook hebben wij hem op de afvoer aangesloten wat erg handig is en betekent dat je het opvangbak niet meer hoeft te legen. Dus alles bij elkaar opgeteld een echte aanrader.

T. Snel 10-10-2019

Bosch warmtepompwasdroger wtw84563nl

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

In juni 2019 reeds mijn mening gegeven en nu een paar maanden later is deze niet gewijzigd. Ruimte voor veel wasgoed, snelle droogtijd bij diverse programmas en geluidsarm.
T. Snel

Barend 04-06-2019

Wat een geweldige droger

Wat een geweldig droger.
De machine is erg energie zuinig.
En makkelijk in gebruik.
Veel programma keuze en evt bij te stellen in tijd en droog proces.
Deze droger is echt muisstil.
En scherp geprijst.
Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Super stil
  • Makkelijk in gebruik
  • Evt aan te sluiten op je water afvoer
  • Scherp geprijst
  • Energie zuinig

Minpunten

• Stekker aansluiting mag wat langer zijn.

P. K. 23-05-2019

Droogt perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Mooie warmtepompdroger, veel laadruimte 9 kg, veel programma's en. Bij o s staat de Bosch droger in een kleine ruimte en het word er niet meer warm en vochtig dus wij raden dit product aan.

Pluspunten

• 9kg laadruimte
  • Droogt heel goed
  • Veel programma's
  • Word niet warm en vochtig

Marijke 10-09-2020

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Fijne droger,makkelijk te bedienen en veel minder pluizen in het filter dan in mijn vorige droger. Pluizenfilter ook heel makkelijk schoon te maken. Vooral heel fijn dat het water direkt in de afvoer loopt, geen bak meer legen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvette 03-09-2020

Balen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

De zogenaamde selfcleaning-conderser is echt zo selfcleaning niet.
Vervalt telkens in de melding dat de condensbak vol is maar dat is niet het geval.
Van een machine van deze orijs had ik wat meer verwacht

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Storingsgevoelig

Edwin 21-07-2020

Bosch Warmtepompdroger WTW84563NL

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Een mooi apparaat die goed zijn werk doet. Mogelijk wel wat meer geluid maakt, maar wel een selfclaening condensator heeft. Een geweldig appartaat om te hebben en geen spijt van deze aankoop!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonarrdo 17-02-2020

Zeer efficiënte en snelle droger.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Droger is zeer efficiënt. De tank van 9 kg is erg groot, alle kleding past perfect. Het licht in de droger helpt veel. Het bedieningspaneel is mooi en modern. Ik ben zeer tevreden met de Bosch-droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carla Tuk 13-01-2020

Zuinige droger, grote capaciteit

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Prima droger, met veel capaciteit! En een stuk zuiniger in energieverbruik! Zo verdien je de investering in de wasdroger in een jaar of zes weer helemaal terug!

Pluspunten

• Capaciteit
  • Energiezuinig

fam Hoeks 11-01-2020

Droger van deze tijd. Modern en duidelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Ik heb de droger sinds vandaag binnen. De aanschaf was, omdat de oude droger van Bosch was versleten. En de droger mocht gelijk aan het werk. Mijn eerste indruk is:

Mooie gladde binnen trommel.
Duidelijk bedieningspaneel.
Tijdsduur, hoe lang het nog duurt dat de was droog is, vind ik fijn.
Hij moet energie zuiniger zijn, dan de oude. Dat zal het overzicht van energie verbruik tzt uit moeten wijzen.

Enige nadeel vind ik de zeef/filter, is wat bewerkelijker als de vorige droger.

Ik ben zeer positief.

Folkert de Vries 07-01-2020

fijne grote droger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

We hebben bewust voor deze droger gekozen vanwege de goede ervaringen binnen onze kennissenkring.
Het is erg fijn dat dit een grote trommel is voor 9 kg was. Ook is de zelf reinigende condensor een plus punt.

Pluspunten

• groot
  • stil
  • zelf reinigend

Niko 21-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

İk vind hem stil en handig elk moment kunnen stoppen en bijvullen of wegnemen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank 18-12-2019

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Zeer gebruikersvriendelijk, droogt heel goed, heel handig pluizen filter [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kemperman 13-12-2019

Alles super snel droog

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Onze oude droger van 15 jaar oud (BOSCH WTL6100) begon het iets minder goed te doen, en dat mag voor die leeftijd en jaren van intensief gebruik.
Aangezien wij ons steentje willen bijdragen aan energiebesparing past een warmtedroger (ondanks de langere droogtijd die vaak genoemd wordt) precies goed bij ons. Wederom een Bosch want die heeft bij ons al heel lang bewezen een betrouwbaar merk te zijn.
Alle functies die wij graag wilden hebben zitter er op, genoeg programma's, zelfreinigende condensor en binnenverlichting maar zeker ook de ruime 9 KG inhoud!

Zojuist getest en droogt perfect, qua tijd kan ik niet echt zeggen dat het lang duurt wat mij heel erg verbaasde in positieve zin. Blijkbaar zijn de nieuwe/huidige generatie warmtepompdrogers sneller!?

Super product met veel opties en een nette prijs!

Het is dat de 15 jaar oude Bosch wasmachine het gelukkig nog wel perfect doet anders had ik een setje uit dezelfde serie gekocht.

Pluspunten

• Veel programma's te kiezen
  • Bijna onderhoudsvrij (zelfreinigend)
  • Kan veel was in tot 9KG.
  • Droogt goed
  • Alles is snel droog, zeker met extra snel optie

Fabienne Brands 07-12-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Dit product vanwege het feit dat dit een van de stilste warmtepompdrogers is en natuurlijk vanwege het verbruik en de zelfreinigende condensor.

Pluspunten

• Veel keuze programma's
  • stil
  • zelfreigende condensor

Peter 06-12-2019

solide uitvoering

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Prijs, zuinigheid en inhoud van 9 kg, solide uitvoering laag geluidsniveau en afvoermogelijkheid op afvoer van wasmachine gaven de doorslag voor de keuze van deze warmtepompdroger.

Marionne 04-12-2019

wat een verschil

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

Wat een verschil met onze vorige droger, stil en ondanks enkele reviews dat de droogtijd echt langer duurt valt het best mee.

Pluspunten

• echt droog
  • uitgebreide instelmogelijkheden
  • condenswater gewoon via de afvoer naar het riool

Minpunten

• geen doorzichtige deur

D.Molenaar 21-11-2019

Duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WTW84563NL

De bosch serie 8 heeft een duidelijke bediening. Zelfs mijn puber snapt dit. Daarnaast heeft hij een mooi uiterlijk. Het drogen duurt minder lang dan onze vorige dus dat scheelt echt. Wel goed opletten waar je hem koopt want per winkel (en online) schelen de prijzen enorm.

Pluspunten

• duidelijke knoppen
  • was goed droog
  • fijn dat je een eindtijd kan instellen.

Minpunten

• Geen ondekt nog