Samsung Optimal Dry Droger 6000-serie DV80T6220LK - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Optimal Dry Droger 6000-serie DV80T6220LK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g****************@g******** 31-05-2024

Ik heb deze droger mogen testen en ik ben dol enthousiast! Hij is erg mooi en super stil. Hij is handig in gebruik! Makkelijk te installeren en hij legt de eerste keer zelf super handig uit hoe hij werkt. Ik gebruik hem in mijn smartthings app wat super werkt. Mijn favoriete programma's zijn de hygiëne care waarbij hij zoveel bij natte als droge was bacteriën en huismijt doodt! Het antikreuk programma werkt goed! Het refresh programma is briljant, Als je kleding even niet gebruikt hebt gaat het soms toch muf ruiken, even dit programma en weer helemaal fris zonder het eerst te wassen. De Quickdry is in 35 min droog!!
Hij heeft zelfs 'n wolprogramma!!!!!
En hij is super zuinig en beter voor het milieu doordat hij koelvloeistof gebruik ipv electra om de lucht warm te maken.

f*********@h********** 24-05-2024

Deze droger werkt super, hiervoor een condensdroger gehad. Deze hield ermee op en ik kreeg de kans om deze droger een aantal weken te testen. De droger is zuinig en droogt vrij snel, sneller dan mijn oude droger.
Het speciale handdoeken programma zorgt voor heerlijk zachte handdoeken.
De droger zelf maakt bijna geen geluid tijdens het draaien.
Er zitten veel verschillende programma’s op om af te stemmen op jouw type wasgoed.
Antinkreuk programma en vochtsensor vind ik top.
Het einddeuntje als de droger klaar is kun je gelukkig uitzetten, deze is nogal lang. Het enige wat geluid maakt is het toetsbedieningsgeluid en het wisselen van programmas. Dat is het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden aan deze droger.

Malou 22-05-2024

Goede droger

Ik had al een wasmachine van Samsung en was dus ook heel benieuwd hoe de AI droger van Samsung zou zijn. Ik ben super ylte vreden over deze droger en doet net als de wasmachines precies was het zou moeten doen. Het AI programma is erg fijn. De droog programma's en resultaten zijn ook erg goed. We zijn een huishouden met twee kleine kinderen dus er is hier altijd genoeg was en dan is het fijn als de was snel droog is. De droger heeft ook een opfris programma. Zo hoef je kleding die alleen even een opfris beurt nodig hebben niet meteen te wassen. Ook dit programma werkt erg goed en nare geurtjes zijn uit je kledingverdwenen. De droger is verbonden met mijn Samsung telefoon en ook hier kun je alles netjes op instellen en alles volgen.

Pluspunten

• Snel droog
  • Snel droog
  • AI functie
  • AI functie
  • Communiceert met Samsung wasmachine
  • Communiceert met Samsung wasmachine
  • Opfris programma
  • Opfris programma

Minpunten

• Prijzig
  • Prijzig

Mani 17-05-2024

Zuinige en gebruiksvriendelijke wasdroger

Wij kregen de optie om deze wasdroger te gebruiken met als tegenprestatie deze review en kunnen na een paar weken spreken over een solide product.

Wij hebben niet superveel ervaring met wasdrogers maar deze bevalt gewoon goed. Hij was makkelijk te installeren in onze wasmeubel. Wij hebben gekozen voor het aansluiten op de afvoer maar er zijn ook andere opties om het water kwijt te raken. Bij het eerste gebruik rook de machine wat funky zoals je vaker hebt met electrische apparaten die voor het eerst draaien. We hebben dat verder niet weer gehad.

De bediening is erg makkelijk. De display geeft duidelijk weer welke programma’s je hebt en wat ze precies betekenen. Als de was klaar is, hoor je een mooi melodietje die lekker door ons huisje schalt. Omdat de programmaduur kan veranderen, is het wat moeilijker in te schatten wanneer je was klaar is. Aan de andere kant zorgt dit voor meer zuinigheid: droog is immers droog.
De trommel is ook lekker ruim voor ons huishouden van 2 mensen. Een groter gezin moet er ook prima mee uit de voeten kunnen, lijkt me.
De was komt er droog en zacht uit. Ook hebben we geen last van kreukels gehad al kan ik me voorstellen dat sommige materialen alsnog wel een strijkbeurtje kunnen krijgen. Voor ons is dit niet nodig geweest.

Wat voor ons het belangrijkst is, is dat de machine zuinig is. Door de warmtepomp en het A+++ label kunnen we er vanuit gaan dat het een efficiente oplossing voor onze versgewassen was is.
De unit is ook stil dus dat is prettig helemaal omdat ons huis wat kleiner en redelijk gehorig is.

Wij zijn blij met deze droger.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Kreukvrij resultaat

S.vdweyer 15-05-2024

hele goede keuze

Bediening via display gaat heel soepel. Touchscreen werkt perfect en je hoeft het maar lichtjes aan te raken. De verschillende functies en programma’s zijn geweldig. Hierdoor kun je het programma perfect aanpassen op de was die je wil drogen. Hij stelt daarbij ook de tijd in die er nodig is. Dit zorgt voor een groot gebruiksgemak. Er zijn veel verschillende soorten programma’s, een handige is bijvoorbeeld de anti kreuk optie en de opfris functie. We hebben dagelijks een ander programma getest en vinden bijna elk programma handig. De SmartThings features zijn ook echt handig. Je kunt hiermee de droger op afstand bedienen, pauzeren e.d. Wij gebruiken dit met als op onze wasmachine van dit type enorm veel. Met een capaciteit van 8 kilo kan ik voldoende was erin kwijt. Met een gezin van 4 is dit ook wel nodig. Daarnaast ziet hij er ook erg mooi uit. De zwarte details op de machine zorgen ervoor dat het echt van deze tijd is. Het oog wil immers ook wat. Een enorme plus voor ons is dat hij echt stil is tov ons oude machine. In de avond en nacht hebben we er dan ook weinig last van als hij nog draait. Want dat is wel het enige puntje van kritische feedback, de meeste programma’s draaien lang. 2/3 uur is vaak wel nodig bij een volle droger. Dit kan mogelijk ook zijn doordat het een warmtepomp droger is. Al met al zijn we er super blij mee!

Pluspunten

• stil
  • Kleding is goed droog en zacht na drogen
  • Alle soorten programma’s
  • Smart bediening

Minpunten

• Lang deuntje als je was klaar is, dit kan wel uit
  • veel lange programma’s