Hisense DH5V13UW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense DH5V13UW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t******@i********* 09-12-2023

Gewoon kopen; prijs en kwaliteit top

Geweldig apparaat
Na het lezen van alle recensies op diverse websites en te hebben vergeleken met de duurdere en bekendere merken kwam ik hieruit. Goede beslissing geweest. Dankzij de behulpzame Expert medewerker hebben we er nu super veel profijt van

p*************@g******** 05-12-2023

Succes aankoop

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Deze aankoop is een succes. Het werkt perfect. Het is ook mooi in de vormgeving. Gewoon geweldig. Ik raad ook iedereen aan om dit product te kopen.

t******@i********* 26-11-2023

Goede recensies, prijs, kwaliteit..#aMustHaveProduct

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Na het lezen van andere reviews en met andere bekendere merken te hebben vergeleken, is gebleken dat Hisense het beste uitkomt. Dit vanwege de 10 kg capaciteit en dat het apparaat ook erg modern uitziet. Alles en nog meer functionaliteiten maken het af en wederom de recensies en prijs deed het mij om de beslissing te nemen om de Hisense DH5V13UW te kopen.

Pluspunten

• alles wat je nodig hebt en meer
  • goede prijs
  • goede kwaliteit
  • goed uiterlijk

b*********@l****** 23-07-2023

Prima apparaat met een mooi design

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Namens review.nl mochten wij de Hisense droger voor een aantal weken testen. Product kwam binnen en zag er gelijk mooi en strak uit. Eerste wat mij opviel is het lampje wat aangaat in de trommel zodra je de deur van de machine open doet. Erg handig en de ruime deur ook. Daarna snel en gemakkelijk met WIFI te verbinden. Erg makkelijk aan de app vind ik de washulp, die je makkelijk laat kiezen welk programma het beste is voor de was die je op dat moment wil drogen. Ook is het handig dat je een melding krijgt wanneer het programma is afgelopen op je mobiel. Fijn is dat de droger een ruime trommel heeft waar veel wasgoed in past! Het droog resultaat is prima. Duurt natuurlijk wel langer als een oude condens droger maar dat nemen we voor lief aangezien deze machine een stuk energiezuiniger is. Design is mooi met de grote zwarte deur en de draaiknop met programma’s werkt fijn. Al met al een goede machine en we hopen dat die lang meegaat.

Pluspunten

• Lamp in trommel
  • Wifi verbinden
  • Energiezuinig

Minpunten

• Duurt lang om te drogen

Reviewiris 19-07-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Ik heb de Hisense DH5V13UW een tijdje mogen testen. Het is een wasdroger die veel handige functies biedt. Het design is erg mooi met de zwarte deur. Echter vind ik wel dat deze al snel krast en gebruikssporen laat zien.
De wasdroger is zeer gebruiksvriendelijk. Het bedieningspaneel is overzichtelijk en intuïtief, waardoor het gemakkelijk is om de gewenste drooginstellingen te kiezen. Met de duidelijke en begrijpelijke symbolen en tekst is het eenvoudig om de gewenste droogprogramma's en opties te selecteren. Bovendien is de deur van de trommel ruim en gemakkelijk te openen, waardoor het laden en ontladen van de was probleemloos verloopt. Hij heeft een royale capaciteit, wat betekent dat je grote hoeveelheden wasgoed kunt drogen in één keer.
Wat betreft het droogresultaat presteert de Hisense goed. Hij biedt verschillende droogprogramma's die zijn afgestemd op verschillende soorten textiel en vochtigheidsniveaus. Je kunt kiezen uit opties zoals kastdroog, extra droog of strijkdroog, afhankelijk van je voorkeuren. Over het algemeen worden kledingstukken gelijkmatig gedroogd en komt de was er vaak droog en klaar voor gebruik uit. De wasdroger heeft de mogelijkheid om verbinding te maken met wifi, waardoor je hem kunt bedienen en monitoren met behulp van een mobiele app. Deze functie biedt extra gemak, omdat je de droger vanaf elke locatie kunt bedienen en de voortgang van je was kunt volgen. Je kunt de droger bijvoorbeeld op afstand starten, het droogprogramma aanpassen of een melding ontvangen wanneer de cyclus is voltooid. Ook heeft de wasdroger trommelverlichting. Dit zorgt ervoor dat je een duidelijk zicht hebt op het wasgoed in de trommel, zelfs in een donkere ruimte. Het is vooral handig bij het laden en ontladen van de wasmachine, omdat je gemakkelijk kleine kledingstukken kunt zien die anders over het hoofd zouden kunnen worden gezien.
Al met al is de Hisense DH5V13UW een gebruiksvriendelijke wasdroger met een ruime capaciteit, goede droogprestaties, handige wifi-functionaliteit en handige trommelverlichting. Het is een betrouwbare keuze voor gezinnen die op zoek zijn naar een efficiënte en moderne wasdroger.

Pluspunten

• Mooi
  • Grote trommel
  • stiller dan mijn vorige
  • energielabel
  • App

Minpunten

• Zwart krast sneller

lexvla 13-07-2023

Prachtige wasdroger van Hisense.

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Ik heb deze mooie wasdroger mogen testen en ben zeer onder de indruk. Het uiterlijk met de grote zwarte glazen deur geeft een gevoel van kwaliteit. Dit gevoel wordt bevestigd door de ruime opening waar 10 kg wasgoed makelijk door heen past. Verder is het zicht perfect gemaakt door een goede binnen verlichting, die het wasgoed verlicht bij in- en uitruimen. De draaiknop werkt heel licht en precies en heeft veel keuzestanden, ook één voor de keuze 'App'. Hiermee kan gemakkelijk via de smartphone de droogprogramma's ingesteld worden, ook heel handig dat zo en zo via de smartphone info over de droogtijd en einde programma wordt verkregen (dit onafhankelijk van waar je op dat moment bent). De machine droogt heel goed via een warmtepomp en is daardoor heel zuinig (A++). Ik ben heel tevreden over deze Hisense wasdroger.

Pluspunten

• Heel zuinig in elekra verbruik.
  • Trommel verlichting.
  • Mooi uiterlijk.

a*********@h********** 13-07-2023

Hele fijne, stijlvolle droger

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Wij zijn ontzettend blij met deze droger! Niet alleen heeft het een super mooi en strak design, ook heeft het een handig en stijlvol lampje in de machine zitten. De was komt er perfect droog en lekker zacht uit de droogtrommel en dat in een relatief korte tijd. De droger is makkelijk met één knop te bedienen en heeft voldoende verschillende instellingen wat betreft geluid (wanneer de was klaar is), soort was en tijdsduur. Ons viel wel op dat er erg veel stof achterblijft in de stoffilters en ook een wat langs de randen van de deur. Dat ken ik niet zo van eerder gebruikte drogers.

• Droogt goed
  • Veel functies

Minpunten

• Er blijft veel stof achter

m***************@h********** 11-07-2023

Geweldige wasdroger

Geschreven voor: Hisense DH5V13UW

Al bij het uitpakken van de machine valt het design op. Erg strak vormgegeven met handige draaiknop en duidelijke beschrijving. Voldoende keuze in droogprogramma's. De droger is heel gebruiksvriendelijk en erg stil. Na afloop geeft de droger een signaal dat de was klaar is, wat ook allemaal in te stellen is of je wel of geen signaal wilt horen en hoe lang erover gedaan kan worden voordat de was droog is. De grote droogcapaciteit is erg fijn zeker als je ook een grote wasmachine hebt dan kun je zo alles overdoen in de droger en blijft er niets achter wat niet past. Het droogresultaat is perfect alles is mooi droog en op diverse standen in te stellen. Wat ook een superhandige tool is is de wifi verbinding. Je kunt met je telefoon de droger op aftand bedienen en zien wanneer de was klaar is en of dat de waterafvoerbak vol is. Wat ikzelf persoonlijk heel fijn vindt is de trommelverlichting zo zie je snel en gemakkelijk of er nog een verdwaalde sok in de droger blijft steken. Al met al een super fijne wasdroger met een perfect droogresultaat en ook nog eens mooi om te zien!

Pluspunten

• stil
  • design
  • droogresultaat
  • waterafvoerbak
  • wifi bediening

Minpunten

• tot nu toe nog niets