De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WQG235D9NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

r**************@h********** 01-06-2023

Bosch warmtepomp droger, zeer goede keus

Geschreven voor: Bosch WQG235D9NL

Wij zijn overgegaan tot de aankoop van de Bosch warmtepomp droger omdat, uiteraard de oude droger kapot was, dit voor dit moment voor ons de beste keuze was om te doen. Wij willen graag een goede droger en ook willen we een energiezuinige droger en dat bleek deze Bosch droger te zijn, onze keuze is ook op deze droger omdat deze droger zichzelf reinigt dus je hoeft er heel weinig aan te doen als alleen na iedere droogbeurt de filters in de deur te legen. Maar wij hebben de droger aangeschaft omdat deze ons de beste leek om te kopen.

Pluspunten

• energie zuinig
  • alleen deur filters reinigen

h**************@g******** 24-05-2023

Een zuinige droger voor een mooi prijsje.

Geschreven voor: Bosch WQG235D9NL

Ik heb voor deze droger gekozen omdat hij zuinig is. Makkelijk in gebruik.
Je kunt op veel verschillende standen drogen en verhogen en hem zo instellen wat voor jou gewenst is. Ook de schoenendroger die er bij zit is erg fijn. Je zet de schoenen op een standaard plaats hem in de droger op de juiste stand en droog zijn ze.
Ook voor beddengoed die toch vaak in elkaar zit, zit er een stand op om hem van binnen ook goed droog te krijgen.
Een top droger voor een mooi prijsje en je bespaard er ook nog in de maand mee.
Zeker een aanrader.

Ria Teluij 04-01-2023

Verrassend

Geschreven voor: Bosch WQG235D9NL

De verrassing was dat de bergruimte waar de wasdroger staat niet meer zo warm is terwijl de machines in werking zijn. Dat was met een droger zonder warmtepomp beduidend anders. Bovendien geluidsarm. De droogduur viel mij best mee. Ik kan product dus van harte aanbevelen.
De verkoper adviseerde deze machine te kopen, goede keus.

Pluspunten

• Ruimte blijft koel
  • Geluidsarm

r*******@q********** 03-01-2023

Aanwinst

Geschreven voor: Bosch WQG235D9NL

Zeer professioneel, zuinig , zeer goed resultaat
De verkoper heeft ons aanbevolen om dit apparaat te nemen. We zijn er meer dan tevreden over.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil.