Bosch WTU87660NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87660NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Technicus 28-10-2020

Fantastische warmtepompdroger!

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Zoek niet verder naar een warmtepompdroger: dit is hem, mocht je hem nog tegenkomen. Vanwege het feit dat de droger een "self cleaning condenser" heeft EN beschikt over een inspectieluik waardoor je zelf nog enigszins bij de condenser kan! Zo kun je op zijn tijd eventueel stof (wat toch nog door het dubbele stoffilter is gekomen) en niet is weggewassen door de zelfreinigende functie, zelf verwijderen -- voordat de vlotter onderin aan de achterzijde (warar je dus NIET bij kunt) vast gaat koeken!

Apparaat nu 1,5jr. in bezit, inspectieluik om de 4-6 maanden openen. Nog niet nodig geweest om daar extra te reinigen maar voorwaarde is dat je (en zo hoort het ook:) na IEDERE droogbeurt de beide pluizenfilters goed schoonmaakt. Dat kan onder de kraan (volgens de handleiding) maar zelf haal ik de stofzuiger er aan alle kanten van het filter overheen zodat deze helemaal schoon is. Zo blijft ook de luchtstroom optimaal wat erg belangrijk is om je droogtijd binnen de perken te houden. Dit geldt voor iedere wasdroger, ongeacht merk/soort.

Verder: netjes afgewerkt, zeer vriendelijke bediening, geweldig display, programma's te over en prettige trommelverlichting. Redelijk stil. Voordeel warmtepomp: geen stomende ruimte meer waarin (zonde van de energie) alle hete, vochtige lucht wordt geblazen zoals bij een condensdroger! Is nu veel aangenamer. Last but not least: het scheelt mij (gezin) op jaarbasis dusdanig veel kWh's (ja, gemeten!) dat deze droger zich sneller terugverdient dan een traditionele afvoer- of condensdroger. Droogt kurkdroog op "gemiddelde" stand.

Pluspunten

• Inspectieluik bij self cleaning condenser!
  • Droogresultaat
  • Zeer gunstig energieverbruik
  • Bedieningsgemak
  • Programma's (eigenlijk nog teveel)

Mathias 22-03-2020

Prettige Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Wij kozen voor deze warmtepompdroger omdat het zuinig is, gemakkelijk te bedienen is en een goede moderne uitstraling heeft. Na een paar keer al te hebben gebruikt, zijn wij er erg blij mee. De instructies zijn verder ook duidelijk en de opties die deze warmtepompdroger heeft is luxe. Dat maakt dat het een prettige warmtepompdroger is.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Luxe
  • Modern
  • Veel droog opties
  • Zuinig

tg 22-01-2020

Super stille wasdrager

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

De grote en stilte van de wasdroger was voor ons een reden om voor deze wasdroger te kiezen. Daarnaast heeft hij nog een gunstig verbruik.

Pluspunten

• stilte
  • zuinigheid

Lian 10-01-2020

Rustig en fijne programma's

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Weinig geluid, fijne programma's. Jammer dat je deur van links naar rechts open gaat en niet van rechts naar links zoals van de wasmachine.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • fijne programma's
  • droogtijd hoef niet perse erg lang te duren
  • deur gaat wel ver open

Minpunten

• deur gaat van links naar rechts open
  • is niet aan te passen

Peter 07-01-2020

Duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Na een mindere ervaring met een AEG droger, hebben we gekozen voor deze Bosch warmtepompdroger. De een bediening zagen we als een pluspunt en dat bleek na ingebruikname ook echt! Er zijn veel keuzemogelijkheden om bij elk programma nog wat aan te passen, bijvoorbeeld als je kwetsbare kleding hebt. Het geluid dat de droger produceert valt enorm mee en het droogresultaat is goed. Erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Bediening
  • Droogresultaat
  • Duidelijke trommelverlichting

Kris 22-12-2019

Fantastisch Bosch

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Heb al ruim 15 jaar Bosch producten. Nog nooit teleurgesteld. Nu weer een Bosch van de serie 6.
Mooi en degelijk. Makkelijk te bedienen en aantesluiten. Super makkelijke installatie. Alleen waterafvoer aansluiten indien gewenst of gewoon met interne waterafvoer, en in de stopcontact en draaien maar.
Lekker stil. Makkelijk te bedienen. Borstelloze motor. Degelijk apparraat. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk aantesluiten
  • Makkelijke bediening
  • Goede sterke lamp in de trommel
  • Aan te sluiten op waterafvoer

Minpunten

• Alleen in het wit

Frank 22-12-2019

Bosch Warmtepompdroger WTU87660NL

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Deze Bosch Warmtepompdroger is een hele mooie en super zuinige A+++ warmtepompdroger met wel 14 verschillende droogprogramma`s en een inhoud van 8 kg. Met wat heel handig is een verlichting in de trommel, en een zelfreinigende condensor wat handig is en minimaal onderhoud geeft, de prijs kwaliteit verhouding is prima. en nog een voordeel hij past goed boven op de wasmachine.

Pluspunten

• Heel Zuinig A+++
  • 14 Verschillen Programma`s
  • Licht in de Trommel
  • Zelf Reinigende Condensor
  • 8 kg Was Inhoud

Minpunten

• Zwaarder dan Condendroger
  • Prijs t.o.v Condensdroger

E. Janssens 18-12-2019

Eenvoudige bediening via displa

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

We hebben de wasdroger nog maar 1 dag in huis, maar na het opstellen en op de afvoer aansuiten van de wasdroger, maar meteen de reeds gewassen kleding in de trommel en via de combinatie van draaiknop en bedieningsdisplay de droger ingesteld. In vergelijking met onze oude wasdroger (te horen op de begane grond), kon er naast het washok op de zolderverdieping nu gewoon geslapen worden. Met een energieklasse van A++ zeker een goede aankoop.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Stil
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet ondekt

Daniel Heinen 23-11-2019

Zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Het is een echt kwaliteitsproduct, dat merk je aan alles. Het apparaat droogt erg goed en verbruikt zeer weinig energie. Daarnaast is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk en is makkelijk in te stellen met de draaiknop en het touchscreen. Echt een aanrader

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig
  • mooi touchscreen
  • stopt vanzelf als de was droog is.

Minpunten

• geen

bosch wasdroger 03-11-2019

werkt heel goed erg naar ons zin.

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

werkt heel erg goed naar ons zin ik raad iedereen aan om de bosch droger te kopen.
prima prima goed

- 30-10-2019

Goede wasdroger tegen acceptabele prijs

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Eerste indruk is uitstekend, idem uitstraling en maar zeer beperkt geluid. Wij hopen er jaren plezier van te hebben.

Jobo 02-01-2018

Super goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Mooi apparaat die aan alle verwachtingen voldoet. Veel programma mogelijkheden, geluid stil, grote trommelinhoud.

Pluspunten

• Trommelinhoud
  • Geluidsstil

Frits 21-12-2017

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTU87660NL

Prima warmtepompdroger van Bosch. Met name het bedieningsdisplay is bijzonder gebruiksvriendelijk, beter dan de meeste andere modellen.

Pluspunten

• Bedieningsdisplay

gerry 21-12-2017

Grote vulopening

Een fijne droger.
Er zitten verschillende extra programma's op.
Dekens,dons sport.
Het handdoekenprogramma en kort programma ook fijn.

Pluspunten

• Kort programma
  • Handdoeken programma
  • Allergieprogramma