Siemens iQ300 WT7U4691NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WT7U4691NL op Kieskeurig.nl.

8,9

René K 03-05-2018

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Sind 3 weken de Siemens wasdroger in gebruik en deze valt enorm op door zijn stille werking en een enorme keuze uit droogprogramma's. Deze machine past droogtijden aan in het droogproces wat enorme kosten bespaart op elektra rekening.
Kortom een prima machine van Siemens

Patricia 26-05-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Super machine. Fijne grote trommel.
Verschillende programma's.
Of terwijl een top apparaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleen 11-05-2020

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Fijne wasdroger,veel ruimte en goed drogend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wil vD 28-04-2020

Prettig in gebruik met goede resultaten

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

In het begin moeten wennen aan de langere droogtijden t.o.v. de vorige "lucht" droger. Maar dankzij de verschillende droogprogramma's is het mogelijk om weer tijdwinst te boeken. De bediening is helder en intuïtief door de grote draaiknop en het touchscreen, waardoor het erg gemakkelijk is om de gewenste werking in te stellen. De droger is in zijn soort stil en de resultaten zijn erg goed te noemen. Het condenswater in de opvangbak is eenvoudig zonder druppen af te voeren. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een vaste waterafvoer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jenny 26-04-2020

Goede ervaring met warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Sinds 2 weken maak ik gebruik van mijn nieuwe warmtepompdroger en hij bevalt uitstekend! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van den Berg 2807 05-04-2020

nieuwe warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Superding, stil, vaak eerder klaar dan aangegeven tijd, omdat machine detecteert of was droog is. En ideaal dat vocht zelf wordt afgevoerd door machine. Dit is werkelijk een aanrader. Geen omkijken na. Enkel het pluizenfilter in de deur periodiek reinigen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 22-03-2020

Top!!

Goede service.
Werkt goed.
Eenvoudig te bedienen
Nu nog hopen dat ie lang mee gaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Schram 11-03-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Als is zeer duidelijk, goede bediening en erg stil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Verboom 10-01-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ben zeer tevreden met deze warmtepomp droger echt een aanrader. Hij maakt weinig geluid en droog perfect en gebruikt weinig stroom wat ook goed is voor het milieu. Dus als je op zoek ben naar een warmtepomp droger is deze een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fons 03-12-2019

Zuinig en doelmatig

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

De warmtepomp droger van Siemens is makkelijk in bediening, de prijs/

kwaliteit verhouding is uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Warmtepompdroger 30-10-2019

Siemens warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Deze droger is geruislozer en straalt minder warmte de ruimte in. Drogen gaat nog sneller [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-10-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Fijne droger echter was echter wordt machine wel erg warm en is de was ook nog vrij warm als ik deze eruit haal. Dat ben ik niet gewend van mijn vorige droogautomaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Noekky 17-06-2019

Super fijne droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ik heb de droger nu een maand, het was even wennen ivm de droogtijd maar hij doet het prima. Ik ben zeer tevreden!!

Riavg 19-05-2019

Topper!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Nu enkele maanden in gebruik en ik ben er erg blij mee. Na het lezen van de beoordelingen en adviezen heb ik voor deze gekozen. Hij droogt goed en is handig in gebruik. Het geluidsniveau is prima. Hij staat bij ons in een kleine ruimte van 2,5 bij 2,5 zonder raam naar buiten. Ik was benieuwd hoe het zou gaan met de condens maar dat gaat prima! Geen vocht in de ruimte.

Wasdroger 01-11-2018

Het is een fantatische droogautomaat .

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ik heb het nu 1 maand in gebruik ben super tevreden wat heeft deze een super uitgebreid programma.Doe nu met plezier de was!!

Vanliere 21-10-2018

Prima droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ondanks dat de machine nog niet vaak gebruikt is zijn we tevreden over het droogresultaat ervan. De korf is handig voor natte schoenen wat met kinderen nog wel eens nuttigs kan zijn.

Joke 48 16-10-2018

Een goede vervanger van mijn vorige droger !

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Fijne machine, ik moest eerst wennen aan het schermpje en de programma's.
Maar met de gebruiksaanwijzing is het prima gelukt !

Marinus 30-04-2018

Na 17 jaar Siemens een nieuwe Siemens wasdroger!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Na 17 jaar een Siemens WT74000 naar volle tevredenheid gebruikt te hebben nu een nieuwe Siemens wasdroger (warmtepomp) WT7U4691NL aangeschaft. Deze warmtepomp droger is zeer gebruikers vriendelijk, droogt perfect en gaat zeer behoedzaam om met vele typen en soorten kleding. Tevens is de bediening uiterst praktisch en zijn er vele programma's met ieder hun eigen instel mogelijkheden. Ook drogen op zeer lage temperaturen tot vrijwel koud behoort tot de mogelijkheden. De automatische condensor reiniging en het machine onderhoud programma is werkelijk geweldig. Een fantastische machine die ons veel plezier geeft en het drogen eenvoudig, economisch en efficiënt maakt. We zijn zeer tevreden met dit werkelijk prachtige product.

Pauline van Hooff 27-03-2018

Te gek

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Warmtepompdroger is nieuw voor mij maar maakt ook weinig geluid, gebruiksvriendelijk, duidelijk display en droogt super.

brouwery 14-12-2017

Top machine

Titel: Fijne droger
Cijfer: 10

Energiezuinig, gebruikersvriendelijk, condenswaterafvoer via afvoerslang, onderhoudsvriendelijk, extra opties met drogen teer wasgoed. Top machine

Pluspunten: afvoer condenswater via de afvoer; Programma's voor tere producten; Makkelijk bedienbaar touchscherm