Siemens iQ300 WT7U4691NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WT7U4691NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Siemens warmtepompdroger 26-10-2020

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer blij met onze aankoop. Zijn van een droger met slang naar buiten naar een warmtepompdroger overgestapt. Hadden we al eerder moeten doen. Apparaat is ook zeer gebruiksvriendelijk en zeer zuinig!!

P. Cremers 01-10-2020

Droogt prima

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe zeer tevreden.Heb pas 5x gebruik gemaakt van de droger dus het is nog te vroeg om nu al 5 sterren te scoren.

W. Jabaay 08-09-2020

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben bewust gekozen voor een warmepomdroger omdat deze voordelig in gebruik zijn, we hebben sinds een paar weken deze droger en hj bevalt ons zeer goed. Het is een aanrader voor iedereen

Anoniem 14-08-2020

De Koning onder de wasdrogers

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben ontzettend blij met deze nwe aanschaf die mij doet verbazen. Voorheen gooide ik nooit shirtjes o.i.d. in mijn wasdroger ivm krimpen. Op advies van mijn leverancier heb ik de stoute schoenen aangetrokken, hield mijn hart vast maar het resultaat was verrassend goed. Scheelt me ook nogeens strijken en dat is dubbel feest!

fam. Visser, Wâlterswâld 04-06-2020

Stille kracht!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Sinds begin oktober 2019 in bezit. Hij doet nog steeds wat "Siemens" pretendeert. Het is een stille kracht die vrijwel geruisloos het "droog" werk doet. Het condensdrogen werkt subliem, het verwijderen van de stofpluisjes is ook erg gemakkelijk. Nog steeds geen slechte ervaringen of teleurstellend resultaat! Echt niet. We hopen dat dit nog vele jaren zo blijft!

Patricia 26-05-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super machine. Fijne grote trommel.
Verschillende programma's.
Of terwijl een top apparaat

Heleen 11-05-2020

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasdroger,veel ruimte en goed drogend

Wil vD 28-04-2020

Prettig in gebruik met goede resultaten

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin moeten wennen aan de langere droogtijden t.o.v. de vorige "lucht" droger. Maar dankzij de verschillende droogprogramma's is het mogelijk om weer tijdwinst te boeken. De bediening is helder en intuïtief door de grote draaiknop en het touchscreen, waardoor het erg gemakkelijk is om de gewenste werking in te stellen. De droger is in zijn soort stil en de resultaten zijn erg goed te noemen. Het condenswater in de opvangbak is eenvoudig zonder druppen af te voeren. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een vaste waterafvoer.

Jenny 26-04-2020

Goede ervaring met warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 2 weken maak ik gebruik van mijn nieuwe warmtepompdroger en hij bevalt uitstekend!

Van den Berg 2807 05-04-2020

nieuwe warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superding, stil, vaak eerder klaar dan aangegeven tijd, omdat machine detecteert of was droog is. En ideaal dat vocht zelf wordt afgevoerd door machine. Dit is werkelijk een aanrader. Geen omkijken na. Enkel het pluizenfilter in de deur periodiek reinigen.

Hans 22-03-2020

Top!!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede service.
Werkt goed.
Eenvoudig te bedienen
Nu nog hopen dat ie lang mee gaat.

Schram 11-03-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als is zeer duidelijk, goede bediening en erg stil

fam. Visser 15-02-2020

uitstekende wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

dit is een review na bijna 4 maanden gebruik. Ik blijf bij mijn 1e review: een uitstekende machine.
Na de vele droog - beurten die ondertussen al gemaakt zijn (wat wil je met de natte en regenbui rijke winter die we hebben gehad), is onze positieve mening over dit apparaat zelfs nog versterkt. daarboven... ook een fijne machine om naar te kijken, hij staat boven op de tegelijk gekochte Siemens wasautomaat WM14T790NL. Een pracht stel! Beide topkwaliteit. Ik hoop dat ze dat blijven tot in lengte van jaren.

Pluspunten

• uitstekend droogresultaat
  • energie zuinig (zelf gemeten)

Verboom 10-01-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden met deze warmtepomp droger echt een aanrader. Hij maakt weinig geluid en droog perfect en gebruikt weinig stroom wat ook goed is voor het milieu. Dus als je op zoek ben naar een warmtepomp droger is deze een aanrader

Zoon 10-12-2019

droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ik ben zeer tevreden , droogt prima en is zeer stil geen moment spijt van de aankoop we hopen er nog velen jaren plezier van te hebbem

Pluspunten

• zeer stil
  • korte droogtijd

benno 06-12-2019

Heerlijk,geen vocht meer in de bijkeuken

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Wat een vooruitgang. Ondanks dat wij een condensdroger hadden , had ik altijd last van overmatige waterdamp in de bijkeuken. Nu helemaal niets meer. En ik had de aannemer al langs gehad om een extra afvoerventilator in de muur te laten monteren. Dat geld heb ik nu uitgespaard en er dankzij het advies van mijn dealer deze superfijne nieuwe machine van gekocht. En nog energiezuiniger en stiller ook. Met de extra garantie kunnen wij weer jaren vooruit (tenzij Siemens eerdaags iets nog beters bedenkt, natuurlijk).

Pluspunten

• zeer goed droogresultaat
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• nvt

Fons 03-12-2019

Zuinig en doelmatig

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De warmtepomp droger van Siemens is makkelijk in bediening, de prijs/

kwaliteit verhouding is uitstekend

Johan 22-11-2019

Goede aankoop, snelle en soepele bediening

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Wij zochten naar een droger voor ons nieuwe appartement, en de verkoper raadde ons dit product aan. We zijn zeer tevreden over deze droger. We hebben hem nu een paar weken en hij werkt uitstekend! Hij is makkelijk te bedienen, heeft veel verschillende opties en een ruime trommel. Ook is het mogelijk om truien en schoenen te drogen. We raden deze droger zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ruime keuze uit verschillende programma's
  • Ruime trommel

j van duinen 16-11-2019

warmte droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

wij hebben deze droger gekocht omdat wij ten eerste altijd siemens apparatuur hebben en zeer goede ervaringen hier bij hebben
en de droger neemt zeer weinig stroom spaart het milieu
mooie uitstraling simpel gebruikersgemak voor iedereen dus echt wat ons betreft een aanrader

Pluspunten

• stroomverbruik
  • milieubesparend
  • gebruikersgemak

Minpunten

• drogen duurt langer

Wilma Meier 16-11-2019

Wasdroger met warmtepomp

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

We hebben bewust gekozen voor een warmtepomp, omdat dit minder brandgevaarlijk is en 60% minder stroom verbruikt.
Dus het geld van het verbruik verdien je weer terug. Verder zijn we zeer tevreden over Siemens,