Siemens iQ300 WT7U4691NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WT7U4691NL op Kieskeurig.nl.

8,9

René K 03-05-2018

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Sind 3 weken de Siemens wasdroger in gebruik en deze valt enorm op door zijn stille werking en een enorme keuze uit droogprogramma's. Deze machine past droogtijden aan in het droogproces wat enorme kosten bespaart op elektra rekening.
Kortom een prima machine van Siemens

j van duinen 16-11-2019

warmte droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

wij hebben deze droger gekocht omdat wij ten eerste altijd siemens apparatuur hebben en zeer goede ervaringen hier bij hebben
en de droger neemt zeer weinig stroom spaart het milieu
mooie uitstraling simpel gebruikersgemak voor iedereen dus echt wat ons betreft een aanrader

Pluspunten

• stroomverbruik
  • milieubesparend
  • gebruikersgemak

Minpunten

• drogen duurt langer

Wilma Meier 16-11-2019

Wasdroger met warmtepomp

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

We hebben bewust gekozen voor een warmtepomp, omdat dit minder brandgevaarlijk is en 60% minder stroom verbruikt.
Dus het geld van het verbruik verdien je weer terug. Verder zijn we zeer tevreden over Siemens,

Linda 10-11-2019

duidelijk scherm

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

De eerste droger die we aanschaffen. Erg handig dat hij op de afvoer aangesloten kan worden. Goede filter, zodat hij niet snel verstopt kan raken. De grote van de droger is perfect even groot als onze wasmachine, zodat je al het wasgoed meteen kunt overladen.

José 07-11-2019

Droogt goed mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Wij hebben de wasmachine en droger gekocht van Siemens. Ideaal de 8kg trommels.
Vele programma’s , mandje voor schoenen ideaal in de droger , Ik ben blij met de apparaten van Siemens !
Enige minpuntje , de piep toon wanneer de was klaar is is erg zacht

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Mandje voor schoenen
  • Tijd kun je verkorten

wasdroger 07-11-2019

wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

super geholpen door de medewerkers van ep Terpstra Dokkum en ook heel goed uitleg , en werd correct op afgesproken dag en tijdstip afgeleverd

A.A.M. van Berkel Berlicum 06-11-2019

Goed scherm overzichtelijk duidelijk ,kind kan de was doen.

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Na jaren gebruik gemaakt te hebben van een Miele Was Apparaat /Miele Wasdroger hebben wij toch gekozen in deze voor een Siemens WasAapparaat.Niet alleen wat betreft de aanschafprijs en kwaliteit verhouding maar ook door de uitleg in de winkel bij de aankoop.!
Enkele weken na het aanschaffen van de Siemens Wasmachine hebben we toch besloten om ook een Siemens Wasdroger aan te schaffen, ook al was de Miele Wasdroger nog intact (veel verbruik van energie).!
Maar gezien de uitleg van het apparaat en het makkelijk gebruik van de Siemens Wasmachine hebben we gelijk na enkele weken toch ook gekozen om een Siemens Wasdroger aan te schaffen.!
Wij zijn zeer tevreden over beiden Siemens Apparaten en zeker wat betreft gebruik vriendelijke wat de apparaten zijn, maar ook wat betreft hoe energie zuinig de apparaten zijn, zeker in deze tijd dat we allemaal goed om moeten gaan met het verbruik van energie voor het milieu ook voor in de teokomst voor onze Kinderen en de kinderen daarna.!
Als ik kijk naar bet verbruik van energie bij o.a. de Siemens wasdroger dan scheelt dat enkele tiende van een Euro wat betreft het energie verbruik.!
Dus op langere termijn verdient de aanschaf in deze van de duurdere Siemens apparaten zich zeker terug in het minder verbruik van energie wat ook weer ons gezamelijk milieu ten goede komt.!

Pluspunten

• overzichtelijk scherm
  • makkelijk te bedienen beide apparaten

Suzanne 05-11-2019

Topapparaat!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

In een huishouden waarin elke dag door 4 mensen gesport wordt, is deze droger een uitkomst. Alles kan er in en wordt geruisloos gedroogd. Ik ben verlost van een huis vol wasrekken, dit had ik jaren eerder moeten weten

Pluspunten

• Alle was kan er in
  • Grote capaciteit

WT744691NL 01-11-2019

Dat rekje!!!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Vorige week kochten wij een nieuw warmtepompdroger van Siemens. Het voorgaande type beviel al heel goed maar gaf helaas de geest dus we kochten de doorontwikkelde versie. Voor een deel vertrouwd in gebruik, nog iets energiezuiniger (niet onbelangrijk), fijn groot en intiuitief goed begrijpbaar bedienscherm en stiller dan de vorige. In de winkel maakten we enorme grappen over het meegeleverde rekje om linnen schoenen of kwetsbare was (fijne wol enzo) te drogen in de sfeer van "hoe hebben we ooit kunnen leven zonder'' maar..... na een paar 'gewone' droogbeurten heb ik het toch gebruikt en het doet wat het beloofd; schoenen blijven in vorm en gaan niet stuiteren. Prima toevoeging dus.

Pluspunten

• energiezuinig
  • logisch en intuïtief bedienbaar groot scherm
  • stil
  • betrouwbaar
  • veel functiemogelijkheden

Minpunten

• garantievoorwaarden

M.de Zeeuw 31-10-2019

Droger met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Wij zochten goed apparaat wat toch niet te duur was. Rustig apparaat. Snelle levering door Siemens aan detailhandel.

Pluspunten

• Rustig.
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Korte afvoerslang, moet bij ons stuk tussen

Warmtepompdroger 30-10-2019

Siemens warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Deze droger is geruislozer en straalt minder warmte de ruimte in. Drogen gaat nog sneller [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-10-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Fijne droger echter was echter wordt machine wel erg warm en is de was ook nog vrij warm als ik deze eruit haal. Dat ben ik niet gewend van mijn vorige droogautomaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

familie Visser Walterswald 28-10-2019

Naast een blikvanger een status van betrouwbaarheid

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

We zijn al meer dan 20 jaar bezitter van meerdere Siemens apparaten. Een 2e afwasmachine, wasmachine en een droger.
In oktober hebben we de vorige wasmachine en droger vernieuwd. De oude wasmachine was na 17 jaar zeer trouw dienst óp. De droger gaat na 17 jaar nog een tijdje werken bij een van de kinderen. Door de vertrouwde, langdurige, probleemloze werktijd bleef er voor ons maar één keuze over: weer Siemens huishoudapparaten! Dat geeft zekerheid, betrouwbaarheid én... zoals bij elke nieuwe aanschaf de meest moderne, zuinige en complete uitvoering ! Familie Visser

Pluspunten

• grote bedrijfszekerheid
  • laatste technische hoogstandjes
  • zeer weinig bewegende delen dus minder slijtage
  • prachtige blikvangers!

Warmtepompdroger 23-10-2019

Siemens warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Maakt weinig lawaai, geeft weinig warmte in het vertrek, droogt goed en snel en is duurzaam. Hoog energielabel en dat vind ik belangrijk.

Pluspunten

• energiezuinig
  • weinig lawaai
  • geeft weinig warmte in het vertrek

Wilger 20-10-2019

Warmtepomp wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Een paar dagen geleden gehad 3 maal gebruikt ,prima resultaat ,eenvoudige bediening (belangrijk voor mensen boven de 80 jaar)

Pluspunten

• Zuinig
  • Eenvoudige bediening

Manon de Wit 17-10-2019

Fantastische droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Gezien de toekomst een zeer energie zuinige warmtepompdroger met grote trommel. bijna geruisloos en er zit een hygiene functie op voor mensen met allergie.

Mevrouw Gre Peperkamp 16-10-2019

Mooie uitvoering en fijn in gebruik. Duidelijk scherm .

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Ik vind Siemens een uitstekend merk, evenals de vorige droger hebben we wederom voor Siemens gekozen. Ook de 8 kg inhoud is prettig en lekker ruim. Kortom een mooie aankoop.

Pluspunten

• ruim
  • zuinig

Siemens Warmtepompdroger 06-10-2019

wasmachine en warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

WAUW! wat een fijne geavanceerde apparaten. Mooie vorm en prettig touchscreen. Het geluid van de draaiende apparaten valt reuze mee. We slapen er zelfs naast. Ik kan niet anders zeggen dan een fantastische aankoop.

• bedieningspaneel
  • vormgeving
  • gebruiksvriendelijk

Danusia 03-10-2019

zeer fraaie zuinige wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Hij droogt goed. Er zitten diverse handige programma's op. ook voor weinig wasgoed korte droogprogramma's. Door warmtepomp hopen we op de energiekosten te besparen. Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop. Echt geweldig was dat de monteur van Haro witgoed in Tiel alle tijd nam om uit te leggen hoe het apparaat werkt. Prima service. Mijn vorige apparaat, een wasmachine heb ik daar ook gekocht. Echt een aanrader.

Pluspunten

• wordt niet meer warm in kleine ruimte
  • Vormgeving met glazen deur

Valerie 02-10-2019

Siemens Warmtepomp WT7U4691NL

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT7U4691NL

Omdat we erg tevreden waren over de vorige Siemens wasdroger hebben we weer voor eenzelfde type wasdroger gekozen. Fijne wasdroger, gemakkelijke bediening. Doet wat het moet doen. Mooi design.
Enige minpuntje is dat er toch nog water komt in de waterbak ondanks aansluiting op de afvoer van de wasmachine.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • mooi design
  • droogt goed

Minpunten

• nog water in opvangbak na aansluiting waterafvoer