De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T6DB72GP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Erik 06-06-2023

Droogt niet

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Ik wilde niet een te dure droger en niet een te goedkope.
Dit is dus een miskoop. Na 2x drogen op de langste en warmste stand is het wasgoed nog klam!

Minpunten

• Niet droog genoeg

e*******@g******** 24-02-2023

Apparaat functioneert niet naar behoren.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

De programma's werken niet naar behoren. BV bij katoendrogen geeft het apparaat op eco stand een tijd van 1u en 25 min aan. Na die tijd is de was niet droog en moet er nog eens 25 min gedroogd worden.
Advies van AEG: apparaat resetten door de stekker er ong. 30 sec. uit te terkken. Ook dit blijkt niet te werken. Heb de situatie bij de verkoper voorgelegd, er wordt contact opgenomen door een monteur.

Minpunten

• zie reactie

a**********@g******** 16-07-2022

Een mooie en goede droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

De droger is fijn van vorm en uiterlijk. We hebben hem geprobeerd en hij droogt als de beste, beter nog
dan onze oude warmtepompdroger. Het wasgoed komt er zacht en goed droog uit, het was een prima keuze deze droger, en ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• De was is lekker zacht en droog
  • Een nog tamelijk korte droogtijd

Minpunten

• geen
  • geen gevonden

Bianca 09-11-2019

Een hele mooie en goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een hele goede droger. Ziet er mooi uit. Veel keuze uit verschillende programma's. Droogt goed en snel. Makkelijk schoon te maken. Ook is deze droger een stuk stiller en zuiniger dan onze vorige droger. Een hele opluchting na een warmtepompdroger. Laat je niet misleiden door verkopers. Kijk eerst goed wat u wilt en wat het beste voor u is. We zijn super blij met deze droger.

Pluspunten

• Droogt goed/snel
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Veel keus uit programma's
  • Vrij stil
  • Makkelijk in gebruik

Sandra Joan 22-01-2019

Super stil apparaat

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze droger heeft een duidelijke display en alles wijst voor zich. Is nagenoeg geruisloos en de was komt er zeer fris en droog uit. De deur is lekker groot en je haalt de was er in een handomdraai uit. Het waterreservoir en de stofreservoir zijn makkelijk te verwijderen en te legen. Ik ben zeer tevreden met dit mooie apparaat van typisch sterke Duitse kwaliteit. Deze gaat gewoon weer Jaren mee!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel en deur
  • betaalbaar
  • Mooi uiterlijk
  • zuinig

Anida 13-10-2017

Groote deur, makkelijk, duidelijke display, zuinig, snel.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze droger is wat mij betreft een perfecte keuze geweest. Prijs/kwaliteitverhouding verdient zeker een dikke 8. Bovendien is deze droger heel erg stil, snel, zuinig en heeft een duidelijke display. De deuropening is ook mooi groot.

Pluspunten

• duidelijke display
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen binnenverlichting

Jorn 28-09-2017

Lekker droog

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Eenvoudige bediening, goede droog capaciteit (bij volle en half volle machine). Goedefilters waardoor ze vitale delen schoon blijven

Pluspunten

• Goede droog capaciteit
  • Inhoud en laadvermogen is goed

Minpunten

• Draaien van de deuropening vraagt nog wat inzet