De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T6DB72GP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**3@g**l.com 16-07-2022

Een mooie en goede droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

De droger is fijn van vorm en uiterlijk. We hebben hem geprobeerd en hij droogt als de beste, beter nog
dan onze oude warmtepompdroger. Het wasgoed komt er zacht en goed droog uit, het was een prima keuze deze droger, en ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• De was is lekker zacht en droog
  • Een nog tamelijk korte droogtijd

Minpunten

• geen gevonden

Ernst 12-06-2022

Hij springt eruit

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

We hebben deze droger onlangs aangeschaft. Hij is met een aeg stapelkit geinstalleerd bovenop onze wasmachine. Zo besparen we veel ruimte in ons washok op zolder. Het design is erg mooi, functioneel. Het springt er gewoon uit. We zijn erg tevreden over de verschillende functies en het droog resultaat. Een echte aanrader dus.

Anoniem 06-06-2022

Goede droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Erg stil en goed in gebruik! Mooie machine en duidelijk en makkelijk in gebruik. Past tijd aan van hoeveelheid wasgoed

Kvv 25-05-2022

Super droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is stil en alle was komt er kurkdroog en snel uit! Echt een hele fijne droger in deze prijsklasse.

Hans 30-03-2022

goede droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een goede en snelle droger niet echt zuinig
jammer dat het slangetjes voor de afvoer van het condenswater niet gelijk meegeleverd wordt

carla 26-03-2022

Top

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening , mooie moderne uitstraling van de machine . Werkt goed en snel !

Ereijnhout 16-02-2022

Top producten

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort hebben we een AEG WASMACHINE EN EEN DROGER. Wast als de beste en ook uiterlijk een top product.. ook het uiterlijk kan niet beter. Mooie droge deuropeningen kortom bij AEG KRIJG JE WAAR VOOR JE GELD!

SMI 07-01-2022

Dik tevreden

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt sneller dan vorige AEG. We zijn er erg blij mee.

Job 03-01-2022

Super machine i.c.m. uitleg op website

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

De machine geeft een mooi beeld in onze waskeuken en, nog belangrijker, hij droogt goed. Wat wel belangrijk is, is even goed de beschrijving lezen (bij voorkeur op de website van AEG die is beter dan het boekje) dan snap je alle functies en kun je ook een paar instellingen goed veranderen waardoor je was goed droog wordt (zeker het spul dat je niet strijkt)

Tess 02-12-2021

Super droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Vandaag voor de vierde keer de droger gebruikt met 2 verschillende programma’s. De was is perfect droog met bijzonder weinig kreukels. De droger staat bovenop een AEG wasmachine met een tussenstuk met uitschuif plateau wat heel handig is en een mooi geheel vormen. We hadden geen betere keus kunnen maken.

Hendrik 09-11-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

De droger werkt uitstekend is niet lawaaierig en heeft een mooie vormgeving, de bediening is makkelijk en overzichtelijk.

Suzanne 14-09-2021

Gebruiksgemak en zacht voor de was

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een kind kan letterlijk de was doen: met de draaiknop selecteer je het programma en hup - je bent klaar om te starten. Je kan er voor kiezen om bijv. de droogtegraad wat op te plussen, maar verder doet de machine het werk. Zware natte was krijgt een langere cyclus, was die al bijna droog is krijgt een korte energiezuinige cyclus. Altijd fijn!

Het enige waar we aan moesten wennen is de kracht van de ventilatie. Is dat slecht? Nee, zeker niet. Maar hij blaast krachtiger dan ik gewend ben en dat voel je.

Ik heb het apparaat nu 4 maanden en ben zeer tevreden.

Anita2309 30-08-2021

Super droger.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening en super dat er een eco stand opzit en dat je ook nog kan aangeven hoe lang de droger het erover moet doen.

Hannie 26-11-2020

Beetje jammer

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ingewikkeld bedieningspaneel.
Na 5 weken gebruik werd de was niet meer droog. Sloeg steeds na een paar minuten af.
Monteur kwam pas na ruim 3 weken.
Zei dat er niets met de droger aan de hand was, maar dat hij per sé vol moet zijn, wil hij drogen.
Kunt dus niet een klein wasje drogen.

Slam 19-10-2020

Perfecte droger.

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie droger.
Makelijk te bedienen.
En goede droog resultaten.

PL 12-08-2020

Prima droger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het goed, had wat stiller gekund.
Maar verder prima apparaat.
Blij mee

meijer1960 21-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Deze condensdroger voldoet erg goed aan onze eisen.
Het mooie van deze droger is dat je er ook een afvoerslang aan kan bevestigen zodat het water rechtstreeks je afvoer inloopt zodat je de opvangbak niet meer hoeft te legen.
Mooie droger en makkelijke bediening.

l.tussenbroek 27-11-2019

lekker drogen

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

voor het eerst een droger . op zich een prima apparaat maar de handleiding is zeer summier.
bij de programma's instellen had ik moeite.
Doch ik wil hem niet meer missen!

Bianca 09-11-2019

Een hele mooie en goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

Een hele goede droger. Ziet er mooi uit. Veel keuze uit verschillende programma's. Droogt goed en snel. Makkelijk schoon te maken. Ook is deze droger een stuk stiller en zuiniger dan onze vorige droger. Een hele opluchting na een warmtepompdroger. Laat je niet misleiden door verkopers. Kijk eerst goed wat u wilt en wat het beste voor u is. We zijn super blij met deze droger.

Pluspunten

• Droogt goed/snel
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Veel keus uit programma's
  • Vrij stil
  • Makkelijk in gebruik

a.meeldijk 22-10-2019

uitstekende condensdroger

Geschreven voor: AEG T6DB72GP

deze condens droger van aeg raad ik aan voor ieder gebruik hij heeft een uitstekende mooi design en uitstekende kwaliteit het is een super droger tijdens het drogen kan je gewoon muziek luisteren zo stil is hij