AEG T8DE86CS - Reviews

Vulgewicht
8 kg

Lotte 04-02-2017 Product paar weken in bezit

Veel opties, ruim

Ruime, stille droger. veel opties mogelijk.
prettig dat zowel afvoer als opvang van water mogelijk is.

Pluspunten

• Ruim
  • stil tijdens draaien

manimean 29-01-2017 Product paar weken in bezit

fijne wasdroger

Wasdroger is een vervanging van onze 20 jaar oude AEG droger. Weer voor AEG gekozen omdat de oude droger altijd perfect heeft gewerk. Nu dan met de nieuwste techniek van een warmtepomp. Deze doet goed zijn werk en ook de keuze mogelijkheden van het apparaat zijn legio. stoffilter en afvoerbak voor het water zijn makkelijk en eenvoudig te verwijderen. Ook het ontbreken van een afvoer slang is voor ons een uitkomst. Het apparaat maakt niet veel minder herrie dan onze oude machine en dat viel een beetje tegen. Ook het automatisch drogen zou wat beter kunnen daar het soms nog een beetje klam is. Met 8 kg kan er erg veel in en ook de grote opening is erg praktisch. Verder een fijne machine

Pluspunten

• Grote opening
  • zuinig
  • geen slang meer

Minpunten

• produceert toch iets meer geluid dan verwacht
  • Drogen zou iets beter kunnen

Andrea 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekend droogresultaat en design

Omdat we tevreden waren met de AEG wasmachine, hebben we ook een AEG droger aangeschaft. De droger heeft mooie design en jij kan grote hoeveelheid kleren drogen. De droogresultaat is uitstekend, we zijn blij mee.

Margreet 24-01-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijke bediening

Het is een fijne machine met makkelijke bediening. Veilig voor het wasgoed. Ik ben heel tevreden. Met één minpuntje: bij mij gaat nog wel eens tussen de deur en pluizenfilter een sok zitten. Die is dan onder de pluizen wanneer het programma klaar is.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Was komt er mooi uit

Minpunten

• Ruimte tussen deur en pluizenfilter

M. ter Horst 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Beddengoed niet droog

Beddengoed wordt niet goed droog. Mijn vorige Electrolux warmtepompdroger had hier geen enkele moeite mee, deze nieuwe droger geeft een onvoldoende resultaat. De geraadpleegde monteur beaamde dit, en gaf als advies het beddengoed na een volledige droogbeurt zelf met de nog natte kant aan de voorzijde in de machine te plaatsen, omdat daar de sensoren zich bevinden.

Francien. 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Warmtepompdroger!!

Na 15jaar was de oude wasdroger aan vervanging toe en omdat we erg tevreden waren over de AEG die we hadden was de keuze niet zo moeilijk. Een warmtepompdroger, het nieuwste!? Voorlichting, lezen en dan toch maar doen in de hoop dat ook deze droger weer 15jaar meegaat en wellicht langer.
Nu, na bijna 'n maand gebruik, gaat het prima. Erg weinig decibel aan geluid en het wordt niet meer warm in het "washok"! In het begin was het even wennen maar nu gaat het prima en de extra droogtijd valt reuze mee, de droger voelt zelf en stopt als het droog is. De voorspelde " besparing" kunnen we nu nog niet zien natuurlijk maar we denken nu reeds te kunnen stellen dat onze keuze de juiste is geweest.

Arlette Jansen 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Top droger zonder krimp!

Ik ben er heel blij mee omdat ik ontzettend veel tijd win in het drogen van kleding en ander textiel. Daarnaast geeft de droogtrommel precies aan welke soort was zodat wr rekening gehouden wordt met bijvoorbeeld sportkleding. Hij wordt ook niet gloeiend heet. Kleding blijft kwalitatief heel goed. Hij maakt weinig geluid.

Pluspunten

• duidelijke weergave
  • ideaal voor sportkleding

Gonda Arends 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Merv

Dat wol mee kan drogen. Fijn wol programma. Overzichtelijk en ergnie zuigen appaart. Na elke droger beurt het water weg gooien.

fazergirl 21-01-2017 Product paar maanden in bezit

alle textiel drogen

deze droger nu bijna 2 maanden in gebruik en ik moet nog wel goed zoeken naar de juiste instellingen voor welk soort textiel ik wil drogen, en de was is niet altijd even droog. maar design is super mooi, en kleding kan alsnog wel wat krimpen, had een katoenen vest, deze gedroogd op synthetisch en is toch een maatje kleiner geworden helaas...

Pluspunten

• tijdens drogen kan je de deur openen
  • prachtig design
  • handdoeken heerlijk zacht

Minpunten

• was niet altijd even droog
  • was kan toch iets krimpen

Bb 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke functies

Een energiezuinig en duurzaam product. Eerst nog wel wennen aan langere droogtijd maar inmiddels ben ik eraan gewend.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijke bediening
  • Mooie programma s

Minpunten

• Langere droogtijd

Monique 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote opening

Het is een hele fijne droger met een enorm grote vulopening, ideaal voor slaapzakken en dekbedden, tevens is hij makkelijk te bedienen en maakt bijna geen geluid, dus ideaal om je was s'nachts te laten drogen, helemaal TOP

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Makkelijke bediening

Ger 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne droger.

Fijne droger. Veel mogelijkheden en toch een makkelijk in gebruik. Prijs kwaliteitverhouding is prima!

Robert 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Stil

Hele prettige droger die erg stil is, heel fijn om snachts aan te laten staan daardoor en hij droogt ook snel

• Snel

Philip 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Super droger

Droogt goed en krachtig. Met verschillende stoffen in de droger wordt niet alles even droog. Maar alles wordt wel kastdroog

Pluspunten

• Lekker groot volume
  • Vocht via slangafvoer

Marianne 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Geluidsvriendelijke droger

8 kg wasgoed droogt goed. Bijna kreukloos haal ik de was eruit. 2 standen qua tijd; energiezuinig of opde stille stand.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Bied veel mogelijkheden als droger

Minpunten

• Waterhardheid instellen moeilijk te vinden

Sita 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Wasdroger

We hebben eerder geen wasdroger gehad. Echter deze wasdroger is nu niet meer weg te denken. Je hebt een grote keuze aan programma's. Voor elke soort kleding bestaat er wel een droogprogramma. De droger is extra stil en zeer zuinig.

Terra01 06-01-2017 Product paar maanden in bezit

intuitief en droog

Ondanks de vele programmamogelijkheden, is de machine gebruiksvriendelijk, werkt het intuitief en is de was heerlijk zacht en droog

Marjan 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Super tevreden met m'n aeg droger

De aeg droger is mooi om te Zien , droog kwaliteit is super en in energie verbruik ook super dus een aanrader

fam Ploegman 05-01-2017 Product paar weken in bezit

AEG droger

na dat we onze wasmachine een week hadden ,leek het ons moloi om de set complete te maken met een droger , hierbij was er ook nog een mooie actie van douglas met een waardecheque twv 100 euro
de droger bevalt zeer goed , het is een warmtepompdroger en heerlijk geruisloos [dan de vorige die we hadden]
er kan nu meer soorten was in de droger doordat de vezels beter beschemd zijn , en dat schiet in het doen van de was heerlijk op in huis

Pluspunten

• grote trommel inhoud
  • tijdsduur instellen
  • verlichting
  • soorten programma,S

Naomi van den Heuvel 04-01-2017 Product paar weken in bezit

overzichtelijk en duidelijk bedieningspaneel, grote deur

een hele fijne droger, maakt niet veel lawaai. Grote laadruimte, en goed schoon te houden. Handig in gebruik