AEG T8DE84ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 97 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84ES op Kieskeurig.nl.

Belinda 19-03-2018

Drama, droogtijden te lang & bijkeuken kletsnat bij gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Ik zou deze nooit weer kopen.
De droogtijden zijn veel te lang.
Volgens de verkopende winkels(heb bij 3 diverse winkels advies gekregen) zou dit apparaat geschikt zijn voor kleine ruimtes.
Mijn bijkeuken is 2 bij 2(niet supergroot maar ook niet echt klein) bij gebruik van de droger is mijn hele bijkeuken kletsnat. Dit zou volgens de winkels niet zo moeten zijn maar bij AEG zeggen ze dat ik de tuin/garagedeur open moet zetten voor ventilatie. Nou dat lijkt mij zomers niet zo,n probleem maar in de winter is dat geen optie.

Pluspunten

• Genoeg keuze mbt programma

Minpunten

• Droogtijden zijn veel te lang
  • hele bijkeuken is kletsnat na gebruik vd droger

MJ 10-02-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Zoveel keus in programma's voor allerlei soorten wasgoed. De droge was komt er zonder kreukels uit en hoeft meestal niet gestreken te worden.

Pluspunten

• bediening
  • uiteindelijk resultaat

kvdv 22-05-2018

droogt niet snel.

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Nu ik hem langer gebruik ben ik minder tevreden over het droogresultaat. Het maakt meer lawaai dan gedacht en buiten het filter zijn de andere componenten moeilijker schoon te houden.

Minpunten

• lange droogtijd
  • moeilijker schoon te houden

Marco 27-01-2018

AEG warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Goede warmptepompdroger met een zeer uitgebreid scala aan programmas.. ik moest eerst wel even wennen aan de droogtegraad (vond de was nog een beetje dampig op stand kastdroog) maar uit de gebruiksaanwijzing bleek dat deze nog bij te stellen is en heb m wat droger bijgesteld.. nu is het echt goed droog en kan het zo de kast in.. een klein nadeel is wel dat kleine kledingstukken zoals bijv. sokken tussen de deur en rand draaien...

Pluspunten

• grote vuldeur
  • makkelijk in te stellen
  • geen filter voor condensor dus ook niet reinigen
  • makkelijk condensbak te legen

Minpunten

• sokken draaien tussen vuldeur en rand
  • niet heel stil

Annelies 27-01-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn oude AEG condens droger ging kapot (na heel wat jaren) en heb nu voor deze AEG warmtepomp droger gekozen. Een perfecte keus, ik ben er erg blij mee!! Het is een mooi design, grote vul opening, lichtje in de trommel als je hem aanzet, makkelijk en duidelijk in gebruik en vrij stil. Als hij klaar is klinken er een paar zachte tonen (die je wel goed hoort) in plaats van een vervelende harde zoemer. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Pluizen filter makkelijk leeg te halen
  • Zachte tonen als hij klaar is

Minpunten

• Kan geen minpunten verzinnen

Maxime 10-03-2017

Aeg Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mijn nieuwe aeg wasdroger droogt alles zonder dat iets krimpt! Jammer genoeg hadden we er een geleverd gekregen waar het deurtje niet goed van sloot. Dit heb ik doorgeven en een aantal dagen later stond de monteur op de stoep! Nu werkt hij geweldig en alles viel onder de garantie. Ik ben super blij met mijn droger en beveel hem iedereen aan!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Lampje in de trommel
  • Veel opties
  • Duidelijke uitleg in het boekje

Inge 22-01-2017

Prima droger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Deze droger bij de BCC gekocht, met een mooie aanbieding.
De droger doet wat hij moet doen. Erg fijn is om ook zelf een tijdsduur in te kunnen stellen en het opfrisprogramma. Hiermee kun je een shirtje of andere kledingstukken die nog niet vies zijn, maar ook niet meer helemaal fris ruiken, opfrissen. Zo heb ik mijn sjaal opgefrist aan het begin van de winter, die rook erg muf, na dit programma was de muffe geur weg!

Pluspunten

• opfrisprogramma

Paula 31-01-2021

Stil en snel

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Fijne droger, snel en stil vergeleken met mijn vorige droger (Whirlpool). Waar mijn vorige droger 3 uur nodig had om de was te drogen, doet de AEG dit in ruim anderhalf uur.
Dat deze droger veel minder geluid maakt is voor ons een groot voordeel, omdat deze in de halfopen keuken staat.
Bij het kiezen van het juiste programma vind ik de omschrijvingen soms wat lastig als ik een gemengde was met handdoeken en spijkerbroeken heb, maar op het “Katoen” programma gaat dit prima.
Met een gezin met pubers is deze droger echt een uitkomst. Zo komt de wasmand af en toe nog eens leeg!
Aangezien ik de droger pas een dag in huis heb, kan ik nog niet veel zeggen over het schoonmaken en de levensduur.

Rik 14-01-2021

Na 2,5 jaar motor kapot

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na 2,5 jaar normaal gebruik heeft de motor het begeven. Geeft aan tikkend en schrapend geluid. Contact gehad met AEG (electrolux) over de 10 jaar motor garantie. Mooi dat dat erop zit. Echter is de waarde van de motor 90eu en betreffen de voorrijkosten 120 eu (die uiteraard NIET in de garantie vallen). Die 10 jaar garantie lijkt een mooi iets, maar wordt alsnog een duur geintje. Voor ons niet nogmaals dit type/AEG!

• Programma’s

Minpunten

• Levensduur
  • Natte was
  • Lange programma’s

Droogtrommel 14-01-2021

Geweldige droger!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Het apparaat ziet er heel mooi uit! Prachtig design! Droogt heel goed en is echt heel snel klaar, ondanks dat ik de verwachting had dat droogbeurten urenlang duren met een warmtepompdroger. Zeker een aanrader! Was goed droog, ruime keuze in programma's.

Mich 30-12-2020

AEG T8DENS84

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Geweldig, een nieuwe besteld maar eerder gebruikt bij mijn ouders. De machine laat tenminste geen vocht achter als de machine klaar is na een paar uur. De verschillen met T8DENS86 zijn minimaal en niet de meerprijs waard in mijn ogen. Top kwaliteitsmachine.

Jeroen 28-12-2020

Overall goed

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Overall is de droger goed. Je moet goed het juiste programma kiezen. Sokken en overige kleine dingen kan je beter in een wasnetje doen. Anders komen ze tijdens het drogen tussen de deur vast te zitten (bij openen van deur na programma kan je er weer gewoon bij).
Apparaat valt erg op. had wat subtieler gekund. maar het gaat natuurlijk om de werking en die is prima.

EllyDeK 24-12-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

De beste wasdroger ooit. Echt alles komt er super mooi uit. Overhemden hoeven bijna niet meer gestreken te worden. De jeans kan zo de kast in! En zelfs de wollen truien komen er als nieuw uit.
Wat ook wel mooi meegenomen is dat hij erg mooi staat naast mijn AEG wasmachine. Een mooi plaatje zo samen. Ik ben super tevreden met mijn nieuwe aankoop.

AO 17-12-2020

Gouden aankoop!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Dit is een van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan. Buiten dat het geweldig mooi apparaat is en een plaatje in mijn badkamer is hij van alle gemakken voorzien. Mijn was is veilig en goed toevertrouwd om na gebruik netjes in mijn kasten op te bergen. Geweldig blij steeds weer opnieuw.

Lily 14-12-2020

TOP DROGER

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Nog nooit zo’n goede droger gehad
de andere droger duurde het 6 uur voordat de was droog was, moest hem telkens op
nieuw aanzetten
Deze droger zet je aan op het juiste programma en de was komt er keurig droog uit
In één woord fantastisch

EllyDeK 09-12-2020

Mooie wasdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Na al twee jaar heel enthousiast te zijn over mijn nieuwe wasmachine van AEG, nu dan ook de tweede wasdroger van AEG. Het is een mooi setje zo naast elkaar en volgens mij word dit weer net als onze vorige set van AEG weer jaren langplezier. Alleen nu nog zuiniger in energie! Wij zijn er blij mee!
Voor ons een echte aanrader mooi, zuinig in gebruik en veel handige programma’s! Wij gaan blij het nieuwe jaar in.

Manon 03-12-2020

Fijne wasdroger

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Fijn dat er verschillende functies op het apparaat aanwezig zijn. Ook komt er minimaal geluid van de wasdroger af. Mooi model om te zien.

Hicham 03-12-2020

Tevreden

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Mooi, strak en goedwerkend product. Vele apparatuur van AEG in huis. Erg mooi design. De droger heeft vele, handige programma’s. Ik raad dit product zeker aan.

Dora 01-12-2020

Perfectie

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Heel blij met deze wasdroger. Duidelijke handleiding en eigenlijk wijst het zichzelf doordat de programma’s zeer duidelijk aangeven staan op de machine. Super ideaal de functie voor wollen items.

Milo 20-11-2020

Zeer mooi en functioneel!

Geschreven voor: AEG T8DE84ES

Droger en wasmachine uit de zelfde lijn gekocht. Ziet er zeer mooi uit en is makkelijk te bedienen. Zijn er erg tevreden mee.