AEG T8DE84ES - Reviews

warmtepompdroger
Vulgewicht
8 kg
Anti-kreuk fase

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MJ 10-02-2017 Product paar maanden in bezit

Fantastisch apparaat

Zoveel keus in programma's voor allerlei soorten wasgoed. De droge was komt er zonder kreukels uit en hoeft meestal niet gestreken te worden.

Pluspunten

• bediening
  • uiteindelijk resultaat

Maxime 10-03-2017 Product paar weken in bezit

Aeg Droger

Mijn nieuwe aeg wasdroger droogt alles zonder dat iets krimpt! Jammer genoeg hadden we er een geleverd gekregen waar het deurtje niet goed van sloot. Dit heb ik doorgeven en een aantal dagen later stond de monteur op de stoep! Nu werkt hij geweldig en alles viel onder de garantie. Ik ben super blij met mijn droger en beveel hem iedereen aan!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Lampje in de trommel
  • Veel opties
  • Duidelijke uitleg in het boekje

Inge 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima droger

Deze droger bij de BCC gekocht, met een mooie aanbieding.
De droger doet wat hij moet doen. Erg fijn is om ook zelf een tijdsduur in te kunnen stellen en het opfrisprogramma. Hiermee kun je een shirtje of andere kledingstukken die nog niet vies zijn, maar ook niet meer helemaal fris ruiken, opfrissen. Zo heb ik mijn sjaal opgefrist aan het begin van de winter, die rook erg muf, na dit programma was de muffe geur weg!

Pluspunten

• opfrisprogramma

klaas honigh 12-06-2017 Product paar maanden in bezit

droger

de droger werkt naar verwachting het product voldoet goed aan de gestelde eisen en de voorlichting van de verkoper was beslissend voor de aankoop van dit apparaat.

janneke 16-03-2017 Product paar maanden in bezit

Ik had beter verwacht

Droger met grote vulopening, het geluid dat de droger maakt valt me eigenijk wat tegen.
De indicatie 8 kilo is misleidend want dit is alleen maar voor katoen, heb je wasgoed wat niet alleen maar uit katoen bestaat ( mix) dan kan je er maar 3,5 kilo in drogen , let wel die kilo's slaan op droge was.
Verder is kastdroog niet kastdroog en heb ik na 2 weken uitproberen eindelijk droge was.

Pluspunten

• geen krimp
  • energiezuinig

Minpunten

• je kan er geen 8 kilo gemengde was in drogen
  • maakt lawaai dus niet plaatsen in open keuken

klaas 23-03-2017

Heb je een andere instelling gedaan waardoor de was wel droog was?
Vr.gr
K.Veldman.

janneke 10-04-2017

als ik gemixte was heb dan stel ik de tijd zelf in door middel van de knop TIJD meestal is 1,5 uur genoeg.
spijkerbroeken droog ik ook op stand mix maar daarvoor stel ik de tijd in op 2 uur.

Ruud 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

Doet wat hij belooft!

Heerlijke droger. Erg stil ten opzichte van onze oude droger. Looptijd is super, op kastdroog+ komt je wasgoed droog uit de machine en kan je hem direct opvouwen. Wollen kleding krimpt echt niet, dus de belofte wordt waargemaakt. Verder is het een makkelijk te bedienen apparaat. Slechts enkele knoppen en het display maakt duidelijk wat je hebt geselecteerd.

Pluspunten

• Wollen was krimpt niet
  • Korte looptijd

Minpunten

• kastdroog is niet kastdroog

leon 21-01-2017 Product paar weken in bezit

mooi design

aeg doet wat het belooft.. klasse apparaat erg stil en voor die prijs is het een mooi toestel hadden hiervoor een whirlpool maar deze overtreft de whirlpool dus goed koop..

N Otte 20-01-2017 Product paar dagen in bezit

Wasdroger van AEG

Ik heb nog nooit zo'n fijne droger gehad , maakt weinig geluid en werkt fantastisch !!
is ook zuinig in gebruik .is echt een aanrader !!

Martine 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, droogt prima

Wij hebben deze droger nu een kleine maand in huis, gekocht via een actie van AEG. In eerste instantie wilden we voor een andere gaan maar kwamen er in de winkel wel achter dat dit model veel meer mogelijkheden bood en energiezuiniger was. Droogt prima, al duurt het soms wat lang. We zijn tevreden over deze droger.

Pluspunten

• droogt goed
  • vormgeving
  • aantal programma's

Minpunten

• tijdsduur sommige programma's
  • geen eindsignaal

janneke 10-04-2017

het eindsignaal kan je naar behoeven zelf aan of uit zeten ik denk dat het signaal bij jullie perongeluk uit staat

Kierwa 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Kan niet meer zonder!!

Past lekker veel in, droogt uitstekend, handige verlichting van de trommel, muisstil, veel instellingen.

Kim Bunnik 30-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi, kreukvrije droger

Ik heb voor deze droger gekozen omdat hij er mooi uitzag. Een grote trommel vind ik erg fijn en hij droogt kreukvrij. Heerlijk! Ben er heel erg blij mee!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Droogt reukvrij
  • Grote trommel

Gijsb. 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

Gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk in gebruik omdat het duidelijk en simpel te bedienen is. Het merk interesseerde mij niet, zolang ik maar wol kan drogen. Dankzij de keuze menu kan alles apart gedroogd worden (maar de keuze voor mix wordt meer gebruikt omdat ik dan niks hoef uit te zoeken) Ik heb daarom absoluut geen spijt van mijn AEG.

Pluspunten

• Gemakkelijk programma's kiezen
  • Goede (heldere) informatie weergaven

Minpunten

• Te zacht geluid (einde programma)

Michiel 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne machine met goed droogresultaat

Vanwege de komst van onze dochter hebben wij deze wasdroger gekocht. De was is goed en snel droog. Wel hebben we nog wat last dat sommige kleding een beetje krimpt. Wellicht heeft dat met een instelling te maken.

• Lekker zachte handdoeken
  • Eenvoudig in gebruik
  • Energiezuinig

Minpunten

• Sommige kledingstukken krimpen
  • Droger met warmtepomptechnologie langere droogtijd