AEG T8DE84EW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE84EW op Kieskeurig.nl.

Camille 23-02-2021

Gewoonweg 'prima'

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Voorheen altijd (2) was/droog-combi's gehad. Het droogresultaat viel eigenlijk altijd tegen en rook niet lekker fris zoals ik dat gewend was van een volwaardige droger. Toch maar 'ns opzoek gegaan naar een volwaardige droger waarbij deze in het oog sprong qua mogelijkheden, uiterlijk en prijs.

Het is een prima apparaat die de verwachtingen waarmaakt. Voor zover een droger mooi kan zijn, is het design van deze eigenlijk heel goed; strak, overzichtelijk en eenvoudig. Vooral de eenvoudigheid komt de bediening ten goede, die overigens erg prettig en solide is (draaiknop, knoppen en het scherm). Het apparaat is niet fluisterstil, maar maakt zeker geen lawaai. Je kunt 'm prima in de nacht laten draaien. Het droogresultaat is 'gewoon goed'.

SuzanneR 24-01-2021

Fijne droger, kan zo de kast in!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Hele fijne droger. De was kan zo de kast in. De programma's zijn wel vrij lang. Maar daar is met een droger meestal niet aan te ontkomen. Na enkele gebruiken zeer tevreden.

Justyna 09-01-2021

Prima droogkast

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Werk perfect snel, de programma's zijn prima en de droger is redelijk stil. Het kan wel een beetje lawaai maken als het water pompt.

RayLeo 28-12-2020

8000 series

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Een ware toper! En samen met de wasmachine uit de zelfde reeks, komt alle was schoon en droog uit! We zijn echt tevreden met de aankoop. Eerst gingen we twijfelen door een paar slechte reviews die we hadden gelezen over het drogen. Echter kunnen we nu concluderen dat het een kwestie is van de juiste opties selecteren en/of een goed werkende wasmachine die je kleren eerst goed centrifugeert.

Johan 23-12-2020

Droger

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ik had hiervoor ook een Aeg droger. Die was wel erg oud. Dus maar een nieuwe gekocht en van die nieuwste mogelijkheden. Stil in gebruik en kan hen ook aandoen als ik naar bed ga. Ik ben zeer tevreden. Had ik het maar eerder gekocht. Warmtepomp om om een steentje bij te dragen aan de natuur.

Sandra 13-12-2020

Top droogprogramma's

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Naast AEG wasmachine ook deze droger aangeschaft. Daar ik nagenoeg al mijn was droog met de wasdroger biedt deze droger alle programma's die ik nodig heb voor optimaal resultaat. Blij!

Ello51 06-12-2020

PieceOfCake

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Wat een fijne droger, makkelijk in gebruik, stil, alles goed droger, aangesloten op de afvoer dus ook niet meer een bak te legen, maar dat kan nog wel Grote opening om je was in te stoppen Top apparaat

Anouk 02-12-2020

Droogt prima

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Het is even zoeken om het juiste programma te vinden voor je wasgoed om te drogen (vorige droger gebruikte ik niet zo veel omdat die het niet zo goed deed) maar als je dat door hebt dan hoef je de was na het drogen alleen nog maar op te vouwen als je het uit de droger haalt. Laat het alleen niet te lang in de droger liggen want dan gaat alles wel kreuken. Apart programma voor beddengoed. Dat is wel heel fijn.

C.knoop 30-11-2020

Top apparaten

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Wij hebben aeg wasmachine en warmte pomp.
Top machines.
Werken fijn en economisch.
Ideaal voor een gezin van 4.
Mooie ruime trommels

Marjoleine 26-11-2020

3 maanden later......

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ben nog steeds blij dat ik juist deze aangeschaft heb.
Gebruik eigenlijk maar 2 programma's katoen 148 minuten en mix 100 minuten.
Gebruik veel minder stroom en volgens mij slijt m'n was minder gezien de pluizen die er achterblijven in het filter.
Goede inverstering

Jaap 15-11-2020

Eindelijk!!!!!!! waar was je zo lang?

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

na al die jaren van drogen op een rek en buiten hangen en snel binnen halen ,want het regent weer eens. Daar was het Licht AEG genaamd. heeerlijk makkelijk te bedienen mooi design . makkelijk bij de condensor mocht je die schoon moeten maken. filte makelijk . uhhh o ja de afvooer via de water avoerleiding bij de wasmachine ideaal.hij draaid nu 2 weken bijna dagelijks geen problemen tegen gekomen en droogt goed. oke 1 klein min puntje het geluid had wat minder gemogen.

VZ 11-11-2020

Wat een topper!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Ontzettend blij met deze aankoop. De eerste échte droger die ik tot nu toe aangeschaft heb, en wat voor eentje. Ik heb verschillende programma's geprobeerd en alles werkt naar wens. De functionaliteiten die erop zitten zijn precies die ik nodig heb. Deze droger is zélfs van delicate droogprogramma's voorzien.

Blij met deze aankoop en ik hoop er nog vele jaren veel plezier van te mogen beleven.

Vouzel 09-11-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Mooi design, geruisloos, wasgoed droog, een machine om aan te raden. Aeg maakt met deze droger echt een verschil

Jan73 03-11-2020

Fantastische droger!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

We hebben deze droger moeten bestellen omdat onze oude (ook AEG) het voor gezien hield. Het is een fantastisch apparaat! Ziet er fantastisch uit, geweldige verlichting van de trommel, veel functies en de was komt er droog uit (ook wel belangrijk!)
Het verwijderen van het opvangreservoir voor het water is gemakkelijk en deze is voorzien van een uittrekbare schenktuit, geweldig! Ook is er een mogelijkheid om i.p.v. het reservoir te gebruiken de droger via een slang het water rechtstreeks in een waterafvoer te doen lozen.

Kortom een droger van goede kwaliteit, mooie uitstraling die droogt naar wens en behoefte.

Wij zijn zeer tevreden!

Irene 05-10-2020

Droogt goed en lekker stil

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Droger droogt goed en is lekker stil en zuinig in energie verbruik. Lekkere grote trommel en opening voor de grote stukken.

Is makkelijk te bedienen en afvoer sluit je eenvoudig aan op de afvoer.

Mar 21-08-2020

Aanwinst!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Lang zitten dubben,welke droogtrommel aan mijn verwachtingen zou voldoen.Gekozen voor de AEG,omdat deze er zo mooi uitzag.
En hij werkt ook nog eens prima, geen herrie meer, droog binnen no time, heerlijk.Het geld dubbel en dwars waard.

h.hendriks39 17-02-2020

Een goed uitziende droger en zuinig in gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Een wasdroger met goede resultaten die er wat langer over doet. Maar na enige gewenning zeer tevreden.

N.J.E.Pesch 30-08-2018

Goede machine, praktisch in bediening en reiniging.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

De machine vandaag geïnstalleerd en de eerste bevindingen zijn goed. Gek genoeg staat de machine hier als 8kg machine vermeld, terwijl op het apparaat en bij bcc het als een 9kg machine staat. De deur is makkelijk om te bouwen, dus is het makkelijk overhevelen vanuit de wasmachine. Vreemd genoeg is de deur wit en niet grijs zoals bij de wasmachine, maat het is niet storend in de bijkeuken. De droger is ook duidelijk energie zuiniger dan ons vorig apparaat, 900 tegenover 2800Watt. Vanuit het verleden goede ervaringen met AEG-Electrolux apparaten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik verwacht nu hetzelfde.

njm vd broek 28-06-2018

goede kwaliteit en functiualiteit.

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

ik ben zeer tevreden met de droger gebruik in het begin beetje lastig,de was was niet echt droog.
na een paar keer gebruiken was dit verholpen.ik ben tevreden.

Henderick 10-02-2018

Ben er heel blij mee. Geweldig droger!!!

Geschreven voor: AEG T8DE84EW

Geweldige droger. Geluid valt 100% mee staat boven in de badkamer ook daar hoor je de droger amper en de droogtijd is nauwelijks langer dan mijn oude AEG Lavamat droger. Programma heb ik op katoen kastdroog + en de was is goed droog. Wat misschien een klein minpuntje is als de droger klaar is dat je het signaal beneden amper hoort en dat je het signaal niet harder ( of zachter ) kan zetten.