Siemens WT43W3G1NL - Reviews

8 kg
Energiekosten per jaar
0 euro
Resttijd indicatie

Beoordeling op basis van 51 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marloes 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Van de twee wasdrogers de kapotte verhuizen, Siemens redt

Tijdens de verhuizing wasdroger X (werkend) naar kringloopwinkel gebracht, en een droger van schoonouders mee verhuisd, aangezet en getest.......kapot. Snel bij Mediamarkt naar een snel leverbaar en goede droger gevraagd en de Siemens WT43W3G1NL meegenomen, en nu alweer bijna een week naar tevredenheid in gebruik..... eenduidige bediening, goed kwaliteit en... geen klitte in het wasgoed!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • geen samen geklont wasgoed

Minpunten

• past net niet op een sokkel (zonder aanpassing)

Wilma 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne ruime droger

Zuinige droger die goed getest is. Duidelijke programma's en goed droogresultaat.
Handig in gebruik en filter is goed schoon te houden.

Tom Jeeninga 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede droger

mooi grote laadruimte, energie zuinig en toch erg compact .

erg mooi design het product is in perfect staat geleverd en het is echt plug en play.

gewoon de stekker insteken en men kan beginnen met drogen.

een kind kan de was doen

Wilco 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Warmtepompdroger Siemens WT43W3G1NL

Goede warmtepomp droger. Voldoet aan de verwachtingen. Ook de kortere droogtijden voldoen goed. Daarnaast is hij lekker stil.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Filter wat lastig schoon te maken.

Jeske 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel, weinig geluid, droge was!

De droger is makkelijk te bedienen, er past veel in en hij droogt goed. Enige minpunt is dat je er goed voor moet zorgen dat de was helemaal uit elkaar gehaald is, anders blijven er stukjes nat.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Maakt weinig geluid

Den Bosch 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, goede accuduur

Mooi product, erg fijn dat beide opties van afvoer op het apparaat zitten. Ook stil in gebruik, alsmede een stijlvol uiterlijk.

Dennie 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen.

Een droger zoals een droger moet werken. Duurt allemaal wel lang maar volgens mij komt dit door de energie zuinigheid. Tot nu toe geen problemen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Niet luidruchtig

Minpunten

• Duurt lang

Angela Zeegers 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel en geruisloos

Ik ben erg tevreden over de trommel, alhoewel ik de droger niet veel gebruik vind ik het erg fijn dat het een grote trommel is.
Heb de eerste weken wel moeten wennen dat het wat langzamer gaat gezien het een warmtepomp droger is maar hier hoop ik in de toekomst wel mijn rendement uit te halen betreft de energierekening.
Wat ook een pluspunt is is dat de trommel zelfreinigend is dus je hoeft de grote zeef er niet meer uit te halen en schoon te spoelen. Ook heb ik gekeken naar het geluidsniveau en deze is ook super daar dat de droger op de tweede verdieping staat. Kortom in kan deze droger van Siemens zeker aanraden.

Pluspunten

• grote trommel/ inhoud
  • geruisloos
  • zelfreiningend
  • warmtepomp

Minpunten

• duurt wat langer als normaal

Frank 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede stille droger

Een goede stille wasdroger die op de afvoer aan te sluiten is. De droger heeft voldoende programma's en het komt keurig droog uit. Het raam in de deur is erg prettig.

• Op afvoer

Minpunten

• Kan soms wat lang duren

Henk 02-05-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasdroger

De bestelprocedure liep erg makkelijk en de wasdroger was een week eerder geleverd als dat er in de voorwaarden stond. Alleen maar pluspunt. De aflevering en plaatsing ging er professioneel. De wasdroger voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het heeft ook nog een mooie uitstraling. Mooi apparaat om te zien en zeer gebruiksvriendelijk. Veel energiezuiniger dan de vorige wasdroger.

Pluspunten

• Enrgiezuinig
  • Gebruiksvriendelijk

ida indri 29-04-2017 Product paar weken in bezit

gewoonweg geweldig

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe droger van Siemens, het is een overzichtelijke en makkelijk te gebruiken machine met weinig lawaai. Ik heb ook een Siemens wasmaschine gekocht en samen is het een prachtig stel.
Een aanbeveling voor een ieder

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • stil
  • mooi ruim
  • mooi design

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Gul 24-04-2017 Product paar weken in bezit

Ruime droogcapaciteit

Ik heb de droger nog niet zo lang maar hij bevalt mij goed. Hij doet wat het belooft!.
Voor een gezin van vier personen moest ik er 1 hebben die ik dagelijks kon gebruiken, wel heeft de droger meer dan drie uur nodig om zn werk te doen maar het is een behoorlijk zuinige droger dus dat heb ik er dan wel voor over.

Cody12 13-04-2017

Zeer makkelijk in gebruik

Goede droger, fijn dat de deur voorzien is van glas, zodat je kan zien wat er gebeurt. De droger is erg stil en dankzij de mogelijkheid om hem aan te sluiten op een afvoer, hoef je eigenlijk alleen maar het pluizenzeefje schoon te maken na gebruik. De droger heeft veel verschillende mogelijkheden en is overall zeer makkelijk in gebruik. Ook een zeer fijne toevoeging is een timer die aangeeft hoe lang het nog duurt en een geluidje voor als de droger klaar is.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

S@M 12-04-2017

Wasdroger met grote deuropening

Droger met grote capaciteit, zuinig met energie, en de mogelijkheid om een bijgeleverd afvoerslangetje te monteren wat in de wasmachine afvoer past, hierdoor geen vol reservoir meer.

Coach13 20-03-2017

Geweldig warmtepompdroger

Hadden eerder een warmtepompdroger moeten aanschaffen. Stil apparaat en groot keuze in droogmogelijkheden
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Verweij 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima droger

Wij waren een oude condensdroger gewend, met de verhuizing een nieuwe droger aangeschaft, omdat de droger in een afgesloten ruimte moest komen te staan en wij geen zin hadden in vochtproblemen, hebben we gekozen voor een warmtepompdroger, dat deze ook nog eens zuiniger is, is mooi meegenomen.
De ruimte waar de droger nu staat, word wel lekker warm, maar niet vochtig, pluspunt is dat de Siemens ook nog op de afvoer aangesloten kon worden en wij de waterbak dus niet meer hoeven te legen.
Ook het uitgebreide aantal programma's is een uitkomst, hier hadden we ons vooraf niet echt in verdiept, na levering kwamen we erachten dat we veel meer soorten kleding kunnen drogen dan we voorheen deden, met slecht weer en een kleintje in huis, toch wel prettig op dagen dat we niet buiten kunnen drogen.
Wij waren verbaasd hoe stil deze moderne apparaten zijn (we hebben ook een nieuwe Siemens wasmachine genomen), vergeleken met onze oude wasmachine en droger. Vooraf onderzoek naar deze apparaten had ons al geleerd dat de eco programma's nogal lang duren, voor ons geen enkel probleem, we zetten hem 's avonds tijdens daltarief aan op timer met de antikreuk functie erbij en kunnen de machine 's ochtends leeghalen. De was is goed droog en nog lekker warm :)

Enigste minpuntje is dat de droger niet op alle programma's op volledig gewicht gevuld mag worden, je koopt een grote 8 kg machine, maar er mag maar 3 kg in als je een mix programma draait :(

Pluspunten

• stil
  • goed droog
  • veel programma's
  • zelfreinigende condenser

Minpunten

• niet alle programma's op vol gewicht

duncan 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi scherm makkekijke bediening

Gisteren voor het eerst gebrukt gewassen en wat is 't ie lekker stil. Het scherm wijst zichzelf en is makkelijk afleesbaar. De was kwam snel er lekker droog uit.

Daniel 24-12-2016 Product paar weken in bezit

Goeie machine, doet zijn werkt goed

Het is een mooie droger. Makkelijk te bedienen. Ruime trommel en grootte deur om alles er makkelijk in te doen.

Pluspunten

• ruime trommel
  • grootte deur

Rian011 23-12-2016 Product paar maanden in bezit

Geluidloze, grote en fijne wasdroger

De wasdroger is erg fijn in gebruik. Het touchscreen scherm is erg fijn in gebruik. Er zijn veel uitgebreide programma's (waarbij wij er maar enkele van gebruiken). Het is een erg grote trommel en hij maakt weinig geluid. Heel blij met deze aankoop. Bij het kastdroog programma is de was soms te vochtig. Kastdroog extra is wel erg fijn, duurt dan alleen 3,5 uur voor het drogen, dat is wel lang.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Combi in aansluiting
  • Grote trommel
  • Weinig geluid

Minpunten

• Lang voordat het echt kastdroog is

B. 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens WT43W3G1NL

Stille warmtepompdroger met veel programma's mogelijkheden en makkelijk te bedienen. Grote deur en prima droogresultaat.