Siemens WT43W3G1NL - Reviews

8 kg
Energiekosten per jaar
0 euro
Resttijd indicatie

Beoordeling op basis van 56 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

nesje78 31-07-2017

Een mooie toevoeging voor mijn huishouden

Ik baalde enorm toen mijn 'oude' wasdroger na 15 jaar het niet meer deed. En nu met deze superzuinige condensdroger en alle extra opties (diverse programma's, instellen van tijden, selfcleaning) vind ik het jammer dat mijn vorige Siemens droger niet eerder kapot is gegaan. Deze machine is echt een toevoeging voor mijn huishouden!

Rob Tummers 10-07-2017 Product paar maanden in bezit

Goed, maar niet zo snel

Ik heb voor dit product gekozen vanwege het geringe verbruik. Ik wist dat het drogen wat langer zou duren, maar mijn wasmachine is veel sneller klaar dan de droger, dus op een dag een paar wasjes die allemaal in de droger moeten is lastiger. Verder een prima en stil apparaat. Ik moet soms wel hard drukken op het touch screen, weet niet wat dat betekent op de lange termijn.

• Zuinig

Minpunten

• Drogen duurt lang
  • Alleen "extra kastdroog" is echt droog

Iona2017 08-07-2017

super machine

heb hem nu bijna een maand ben er super tevreden mee zou willen dat mijn oude eerder stuk gegaan was.

Achalhi 01-07-2017 Product paar weken in bezit

siemens warmtepompdroger

Droogt goed, erg stil. Staat bij mij op zolder. Naast mijn onlangs aangeschafte siemens wasmachine iq 700. Gezin met 2 kinderen. ruim voldoende

Leon 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

super apparaat

We hebben een nieuwe wasdroger gekocht, vanwege het feit dat de oude niet meer voldeed. Dit was ook een Siemens, maar omdat we verhuizen, werd dit een warmtepompdroger. De oude machine is nog in goede staat naar mijn zoon gegaan en die heeft er veelplezier van. De machine is prachtig, stil en voldoet an de wensen die wij van een machine mogen verwachten. Al hoewel we hem pas in huis hebben is het een beauty.

Marloes 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Van de twee wasdrogers de kapotte verhuizen, Siemens redt

Tijdens de verhuizing wasdroger X (werkend) naar kringloopwinkel gebracht, en een droger van schoonouders mee verhuisd, aangezet en getest.......kapot. Snel bij Mediamarkt naar een snel leverbaar en goede droger gevraagd en de Siemens WT43W3G1NL meegenomen, en nu alweer bijna een week naar tevredenheid in gebruik..... eenduidige bediening, goed kwaliteit en... geen klitte in het wasgoed!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • geen samen geklont wasgoed

Minpunten

• past net niet op een sokkel (zonder aanpassing)

Wilma 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne ruime droger

Zuinige droger die goed getest is. Duidelijke programma's en goed droogresultaat.
Handig in gebruik en filter is goed schoon te houden.

Tom Jeeninga 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede droger

mooi grote laadruimte, energie zuinig en toch erg compact .

erg mooi design het product is in perfect staat geleverd en het is echt plug en play.

gewoon de stekker insteken en men kan beginnen met drogen.

een kind kan de was doen

Wilco 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Warmtepompdroger Siemens WT43W3G1NL

Goede warmtepomp droger. Voldoet aan de verwachtingen. Ook de kortere droogtijden voldoen goed. Daarnaast is hij lekker stil.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Filter wat lastig schoon te maken.

Jeske 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel, weinig geluid, droge was!

De droger is makkelijk te bedienen, er past veel in en hij droogt goed. Enige minpunt is dat je er goed voor moet zorgen dat de was helemaal uit elkaar gehaald is, anders blijven er stukjes nat.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Maakt weinig geluid

Den Bosch 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, goede accuduur

Mooi product, erg fijn dat beide opties van afvoer op het apparaat zitten. Ook stil in gebruik, alsmede een stijlvol uiterlijk.

Dennie 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen.

Een droger zoals een droger moet werken. Duurt allemaal wel lang maar volgens mij komt dit door de energie zuinigheid. Tot nu toe geen problemen.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Niet luidruchtig

Minpunten

• Duurt lang

Angela Zeegers 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel en geruisloos

Ik ben erg tevreden over de trommel, alhoewel ik de droger niet veel gebruik vind ik het erg fijn dat het een grote trommel is.
Heb de eerste weken wel moeten wennen dat het wat langzamer gaat gezien het een warmtepomp droger is maar hier hoop ik in de toekomst wel mijn rendement uit te halen betreft de energierekening.
Wat ook een pluspunt is is dat de trommel zelfreinigend is dus je hoeft de grote zeef er niet meer uit te halen en schoon te spoelen. Ook heb ik gekeken naar het geluidsniveau en deze is ook super daar dat de droger op de tweede verdieping staat. Kortom in kan deze droger van Siemens zeker aanraden.

Pluspunten

• grote trommel/ inhoud
  • geruisloos
  • zelfreiningend
  • warmtepomp

Minpunten

• duurt wat langer als normaal

Frank 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede stille droger

Een goede stille wasdroger die op de afvoer aan te sluiten is. De droger heeft voldoende programma's en het komt keurig droog uit. Het raam in de deur is erg prettig.

• Op afvoer

Minpunten

• Kan soms wat lang duren

Henk 02-05-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasdroger

De bestelprocedure liep erg makkelijk en de wasdroger was een week eerder geleverd als dat er in de voorwaarden stond. Alleen maar pluspunt. De aflevering en plaatsing ging er professioneel. De wasdroger voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het heeft ook nog een mooie uitstraling. Mooi apparaat om te zien en zeer gebruiksvriendelijk. Veel energiezuiniger dan de vorige wasdroger.

Pluspunten

• Enrgiezuinig
  • Gebruiksvriendelijk

ida indri 29-04-2017 Product paar weken in bezit

gewoonweg geweldig

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe droger van Siemens, het is een overzichtelijke en makkelijk te gebruiken machine met weinig lawaai. Ik heb ook een Siemens wasmaschine gekocht en samen is het een prachtig stel.
Een aanbeveling voor een ieder

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • stil
  • mooi ruim
  • mooi design

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Gul 24-04-2017 Product paar weken in bezit

Ruime droogcapaciteit

Ik heb de droger nog niet zo lang maar hij bevalt mij goed. Hij doet wat het belooft!.
Voor een gezin van vier personen moest ik er 1 hebben die ik dagelijks kon gebruiken, wel heeft de droger meer dan drie uur nodig om zn werk te doen maar het is een behoorlijk zuinige droger dus dat heb ik er dan wel voor over.

Cody12 13-04-2017

Zeer makkelijk in gebruik

Goede droger, fijn dat de deur voorzien is van glas, zodat je kan zien wat er gebeurt. De droger is erg stil en dankzij de mogelijkheid om hem aan te sluiten op een afvoer, hoef je eigenlijk alleen maar het pluizenzeefje schoon te maken na gebruik. De droger heeft veel verschillende mogelijkheden en is overall zeer makkelijk in gebruik. Ook een zeer fijne toevoeging is een timer die aangeeft hoe lang het nog duurt en een geluidje voor als de droger klaar is.

S@M 12-04-2017

Wasdroger met grote deuropening

Droger met grote capaciteit, zuinig met energie, en de mogelijkheid om een bijgeleverd afvoerslangetje te monteren wat in de wasmachine afvoer past, hierdoor geen vol reservoir meer.

Coach13 20-03-2017

Geweldig warmtepompdroger

Hadden eerder een warmtepompdroger moeten aanschaffen. Stil apparaat en groot keuze in droogmogelijkheden