Siemens WT43W3G1NL - Reviews

8 kg
Resttijd indicatie

8,9

Robert 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Stil, grote vulopening, zeer weinig warmte ontwikkeling

Mooi apparaat, eerst dachten we dat de deur niet goed zou draaien, helaas was deze niet om te zetten. Uiteindelijk ook niet nodig, de deur opent zo ver dat het niet uitmaakt aan welke kant hij scharniert.

Hij is mooi stil en snel, handige stoffilters, makkelijk schoon te maken.
Enige minpunt is de zeer licht gebogen voorzijde waardoor hij niet heel mooi staat bovenop onze wasmachine. Verder mooi ding, zeker een aanrader!

• Weinig warmte uitstraling
  • Grote vulopening
  • Handige deurconstructie
  • Mooi display

Minpunten

• Lichte ronding aan de voorkant

A. 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

stille wasdroger

Was wordt snel droog. Er is voldoende keuze wat programma betreft. Is een stuk stiller dan onze vorige droger. Wat een plezier.

De Zwart 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

Wasdroger WT43W3G1NL

Zoals gewend van siemens, degelijke droger.
Grote vulopening
standaard een slang erbij om aan de afvoer te maken.

Pluspunten

• Grote Deur Opening
  • Slang voor afvoer
  • Zelfreinigende Condensor

Minpunten

• Te hoge licht opbrengst display

Jasmijn 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Grote deuropening en snel droog

droger droogt snel in 1/1,5 uur zijn mijn handdoeken droog en lekker zacht. ruimte wordt niet vochtig doordat je de droger aan hebt staan, ik gebruik zelf de opvangbak omdat ik geen afvoer heb waar de droger staat en dit bevalt echt uitstekend, je kan de bak makkelijk legen na elke droogbeurt en ook maak in dan gelijk het dubbele filter schoon, ruime keuze aan opties. droger is zeer zuinig

Pluspunten

• droogt snel
  • zeer zuinig
  • geen afvoer nodig
  • ruime keuze aan droogopties

Minpunten

• na elke droogbeurt bak legen
  • na elke droogbeurt filter schoonmaken

Familie Dag 22-11-2016 Product paar weken in bezit

uitgebreide opties, degelijk apparaat

Ik heb deze wasdroger nog niet zo lang maar heb al vele programma's uitgeprobeerd. Resultaat: dik tevreden! Vooral als ik vergelijk met mijn oude AEG geeft deze veel betere droogresultaten en ook nog geruisloos. Dus een tevreden klant hier! Duurzaamheid is natuurlijk nog afwachten ,hopelijk vele droge jaren!

Jos 19-11-2016 Product paar maanden in bezit

Onderhoud vrij in lichtjaren

Onderhoud vrij, voor mijn zoon een droger gekocht. Hij hoeft de droger alleen maar te gebruiken, onderhoud gebeurt geheel automatisch, het water wordt weggepompt en de condensor wordt automatisch schoon gehouden. Wat wil een mens nog meer. En energiezuinig A++!!! Welk apparaat heeft dat? Zelfs Miele niet. Kortom een droger voor de toekomst voor een machtige prijs en alle mogelijkheden die elke droger zou moeten hebben. Deze droger is zijn tijd in lichtjaren vooruit.

Pluspunten

• onderhoud vrij
  • zuinig
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• beetje te mooi
  • past niet in een wasruimte te mooi

Erik 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed uitziende, stilte warmtepomp droger.

Oude traditionele droger vervanger door deze Warmtepomp droger. Een warmtepomp is echt een uitkomst omdat er geen warme afgegeven wordt aan de ruimte. Hij is ook nog eens zeer stil en heeft een grote laat capaciteit. De condensor wordt automatisch schoongemaakt dus alleen het filter schoon maken na elke droog beurt is voldoende. Mooi groot en duidelijk scherm met touch control.

Pluspunten

• Erg Stil
  • Geen warmte afgifte naar de ruimte
  • Goed resultaat

Minpunten

• Geen verlichting

Gert de Jong 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Opnieuw tevreden met Siemens

Na eerst een Siemens afvoerdroger te hebben gehad, zijn we om praktische overwegingen gaan kijken naar een Warmtepompdroger. Dit model bleek uitermate geschikt, biedt vergelijkbare programma's en heeft als grootste voordeel natuurlijk het afschaffen van de slang naar buiten. We kunnen via een reservoir water opvangen of via de afvoer af laten voeren. Installatie is kinderlijk eenvoudig, evenals de bediening van het apparaat.

Jammer dat we het deurtje niet om kunnen zetten naa de andere kant. Maar verder eigenlijk geen minpunten aan dit apparaat.

Pluspunten

• keuze uit waterafvoer of wateropvangbak
  • eenvoudige bediening
  • in de droger kijken via het raampje in de deur

Minpunten

• deurtje niet om te draaien

Familie Hof 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemens Warmtepompdroger WT43W3G1NL

Wij hadden een conventionele Miele Condensdroger van 12 jaar oud die het eigenlijk nog prima deed. Uiteindelijk toch voor een Warmtepompdroger van Siemens gekozen aangezien deze slechts één derde van de stroomconsumptie gebruikt tov de oude Miele. Daarbij hadden wij ook al onlangs de wasmachine van Siemens aangeschaft i.v.m het overlijden van de Miele wasmachine van tien jaar oud. Miele is dus niet altijd de betere zoals ze zo leuk pretenderen in de reclames. De wasmachine van Siemens bevalt dus prima. Afijn, terug naar de Warmtepompdroger van Siemens, als je de investering wegzet t.o.v het grove energie gebruik van de Miele condens droger, dan verdien je deze in zo'n twee jaar terug en daarbij help je ook nog eens het milieu. Het is ook prettig dat er 8 kilo wasgoed in past en de machine is lekker stil. Wat wil je eigenlijk nog meer!! heeft deze machine dan ook nog minpunten.....? jazeker, slechts eentje... en al is deze niet heel vervelend, moet toch gezegd worden dat de startknop een paar keer aangeraakt moet worden voordat deze reageert en aangaat. Misschien gewenning.... verder een aanrader om deze machine aan te schaffen. Goed voor uw portemonnee en natuurlijk nog belangrijker.... voor het milieu.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • 8 kilo wasgoed
  • uiterlijk
  • prijs/kwaliteitverhouding
  • bediening zeer eenvoudig

Minpunten

• touchbutton reageert soms minder fijn
  • verder geen minpunten

José 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille droger met veel programma's

Voor eel verschillende soorten kledingstoffen zijn programmas.
Overzichtelijke display, mooi afgewekte grote trommel.

Mannie 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en stil

Gekocht omdat ik me steeds meer ergerde aan onze Whirlpool droger. En ik heb er geen spijt van: veel stiller en de was komt er mooi droog uit. Handig is de zelfreinigende condensor met afvoer. Verder ziet het apparaat er gewoon goed uit. Nog geen nadelen kunnen vinden

Pluspunten

• stil
  • mooie machine
  • goede droogresultaten

M 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine met iDos systeem

Stille wasmachine met veel opties, enegiezuinigheid (A+++) en iDos systeem. Snelle levering door Coolblue

Pluspunten

• iDos
  • stil
  • trommelverlichting

Eileen 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit!

Goede prijs kwaliteit houding. Makkelijk te bedienen, duidelijke beschrijven, grote scherm, prima programma keuzes. Voor kwaliteit aanbevolen!

Pluspunten

• Grote scherm
  • Meer dan voldoende programma's

Gep 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zelfreinigende condensdroger supermakkelijk!!!!

Geweldig systeem om de condens eenheid automatisch te reinigen.
En grote klasse dubbel pluisfilter systeem.
En natuurlijk perfect drogen en zeer energiezuinig!!!

Pluspunten

• Alles aan deze droger

Natas 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top droger!!

Wat een fijne droger. Hiervoor een condens droger gehad, en nu dus een stuk zuinigere warmtepomp droger. Wat mij opvalt is dat het nu minder warm is in de badkamer. (Waar de droger staat) En dat was voor ons ook de reden om voor deze droger te gaan. Ervaring met siemens is heel goed, degelijk product. Dit type heeft flink wat uitgebreide functies. En dan de korf, voor mij een flinke plus. Nu kan ik mijn gebreide trui liggend in de droogtrommel drogen. En de gympen van de kids kunnen kunnen vanuit de wasmachiene zo het rek op en de droger in.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Veel functies
  • Wol/schoenen korf

Rienke 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne droger handig in gebruik!

Werkt erg fijn, fijne bediening, wel duur in aanschaf maar wel de moeite waard! Ik hoop hiermee flink te besparen op de energie! Doet er wel iets langer over maar dit word goed weergegeven op het display. Genoeg keuze aan programma opties. Ook erg blij met de wolkorf zodat je ook wol ermee kunt drogen! Ook maakt de droger niet veel geluid tijdens het drogen.

Pluspunten

• grote trommel
  • bedieningspaneel
  • zelfreinigend filter
  • wolkorf

Minpunten

• duur in aanschaf

JvL 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat je verlangt van een droger

Zeer ruime trommel, weinig lawaai, de ruimte waar de droger staat wordt niet warm door de droger. (geen stralingswarmte). Zeer uitgebreid bedieningspaneel maar wel overzichtelijk.

fam c 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er prachtig uit maar werkt ook prima

Prachtige uitstraling, heerlijke machine. Veel mogelijkheden, bijv ook wol drogen optie en gymschoenen. zit een rekje bij waar je schoenen op kan zetten en wol in kan leggen en zo de droger in. durf er meer in te doen dan voorheen. bijv fijnere was zoals overhemden. en goede weergave van tijdsduur.

Pluspunten

• glazen deur
  • rekje voor gymschoenen of wol
  • grote 8kg trommel

Gunther 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende wasmachine en droger.

Een nieuwe wasmachine en droger van Siemens gekocht. Erg tevreden over het apparaat, groot handig display, handige I-dos functie (daar ik graag nog wel eens iets te veel wasmiddel in het oude machine deed). Je kunt als zelf handmatig instellen. Machines zien er netjes uit, werken uitstekend!

Pluspunten

• Groot display
  • I-dos functie

Minpunten

• Langere duur van sommige programma's.