Siemens WT4H8Y76NL - Reviews

59,34 euro

8,9

Martin 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Warmtepomp droger

Apparaat voldoet absoluut niet aan verwachting, het kreukherstellend programma voldoet totaal niet.
Resultaat is dat we onze oude Miele condensdroger erbij houden om dit programma te kunnen draaien.
Een teleurstelling.

Arnoud79 13-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille warmtepompdroger met top resultaat

Wij hebben deze wasdroger nu enkele weken in het bezit en zijn aangenaam verrast door zijn gebruiksgemak en goede resultaten. Dit komt met name door zijn display en eenvoudige menu's. Ook voor de delicate was is deze droger een uitkomst. Fijne bijkomstigheid is dat hij erg stil is en een zelfreinigende condensor heeft.

• Droog Resultaat
  • zelfreinigende condensor
  • Gebruiksgemak

Geert 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Connectie met mijn droger

Een droger aanzetten of aanlaten als je niet thuis bent is niet prettig en wordt over het algemeen afgeraden. Maar met home-connect bepaal ik zelf wanneer mijn droger start of stopt waar ik ook ben via de app op mijn smartphone. Ik krijg een waarschuwing als het wasgoed klaar is. Ten opzichten van onze vorige droger is de was echt superdroog en zacht. De machine is stil en zuinig.

Pluspunten

• Connectie met een app
  • Zuinig A++
  • Prachtige vormgeving
  • Grote capaciteit max 9 kg

Jan 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Super & zuinig droger

Deze warmte pomp droger is zeer zuinig en stil.
Geeft praktisch geen warmte af.
De bediening is zeer eenvoudig.
Kortom: super!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Tielke 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Hypermodern, mooie looks en innovatief droogsysteem

De was wordt heel luchtig droog en voelt anders aan dan we gewend waren met onze oude droger.
We hebben hem tezamen met de wasmachine van Siemens gekocht en samen ziet het er ook nog een super netjes uit in dezelfde stijl.
Met veel opties en op afstand bedienen en zien hoe lang hij nog bezig is is ideaal. Ook mooi is dat hij goed verlicht is als je de deur opent, wat vooral 's avonds erg handig is.

Pluspunten

• Veel opties
  • Droogt fijn

Minpunten

• Instellen Wifi

NCJ87 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stille wasdroger

Ter vervanging van de defecte Bauknecht wasdroger hebben we nu gekozen voor een degelijk merk en daar zijn we erg blij mee. De wasdroger heeft een degelijke bouwkwaliteit, stevige constructie en ziet er prima uit. De poten kunnen makkelijk gesteld worden voor een goede stabiliteit. Het scherm werkt prettig en is overzichtelijk. Het pluizenfilter kan makkelijk geopend worden. Handleiding is overzichtelijk en daarmee is het zeer eenvoudig om de droger aan de bestaande afvoer aan te sluiten.
De app is uitgebreider dan gedacht en het is handig om een notificatie te krijgen als de droger klaar is. Goed bedacht om een voorstel van een droogprogramma vanuit de app te ontvangen wanneer er 'bijzonder' wasgoed gedroogd moet worden. Daarnaast kunnen we de app ook gebruiken voor onze Bosch oven die assisteert bij het kiezen van de juiste instellingen voor bepaalde gerechten.
Al met al erg tevreden over de aankoop!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Logische bediening
  • App

A. Cleanfield 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige Duitse degelijkheid

i.v.m. de komst van onze tweede kleine hebben we besloten onze 12 jaar oude condensdroger de deur uit te doen. Al snel besloten een warmtepompdroger aan te schaffen van een gerenommeerd Duits merk, omdat onze wasmachine ook naar tevredenheid draait. De aanschaf kwam in stroomversnelling, omdat zowel de Expert als Siemens beide een kortingsactie hadden lopen, zodoende ging er ruim € 300,- van de verkoopprijs af (daar kunnen we een hoop luiers van kopen).

Machine ziet er prachtig uit, heeft vele functies die ik nog uit moet zoeken, inmiddels wel de Home Connect app gebruikt om WiFi verbinding te krijgen met de droger. Dit werkt prima en tot nu toe zeer stabiel. Verder maakt de droger denk ik net zoveel geluid als de oude en dat is voor ons prima acceptabel. Uit ervaring met overige apparatuur uit o.a. de keuken heb ik vertrouwen in de kwaliteit en levensduur van het apparaat. En dan last but not least.... het droogresultaat is zeer goed!

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Duitse degelijkheid
  • Geluids niveau
  • Veel functies/programma's

Minpunten

Erik 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens WT4H8Y76NL Wasdroger

Vandaag ontvangen en ondertussen twee maal mee gedroogd. Apparaat is lekker stil (zeker in verhouding tot onze vorige Bauknecht) en droogt goed. Over Duurzaamheid kan ik weinig zeggen. Wel voelt de AAN/UIT en SELECTIE knop een beetje "goedkoop" aan. Maar misschien zegt dat niets. Bij de aankoop via B&K kregen we 5jr garantie. Als de knop het 5jr uit houdt dan doet hij dat ook langer. Leuke "gadget" is dat je via een APP op je mobiel het verloop van het droogprogramma kunt volgen, maar ook het proces kan starten/pauzeren of stoppen.
Samengevat: mooi en vooralsnog super apparaat.

Corporaal 13-05-2016 Product kwartaal in bezit

Fantastische droger

Dit is echt een fantastische droger met veel mogelijkheden. Daarnaast kun je m.b.v je smartphone precies zien whoever de droger is en wanneer deze klaar is. Als je droger op zolder staat hoef je niet steeds heen en weer te lopen :)

P van der Plaats 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Siemenstijnsgoed

Toen onze wasdroger werd afgeleverd stonden we met z'n allen met de mond open. Wat een geweldig stuk techniek werd daar binnen gebracht. En de vormgeving onvoorstelbaar mooi en duurzaam. Maar dat was nog niet alles. Toen we de droger voor het eerst aan deden verscheen er een brede lach op het gezicht van mijn vrouw. Verlichting binnen in het toestel en een mooi zacht brommend geluidje. Daarnaast en daar gaat het natuurlijk om, de was kwam er zacht en en droog uit. Dat waren we niet meer gewend van onze oude wasdroger. Binnenkort nog even alle mogelijkheden uitproberen van deze droger want die zijn er volop.

Corporaal 23-04-2016 Product paar weken in bezit

Zuinige droger

Wij hebben de4ze droger gekocht, vanwege het A++ kwalificatie en onze energienota gaat daardoor meteen naar beneden!!

ineke 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende droger

deze wasdroger veroorzaakt nauwelijks geluid, is dus goed te gebruiken in een open keuken. Er is ook nauwelijks warmte afgifte van deze wasdroger. Hij droogt prima en heeft een grote capaciteit.

Prachtig design Siemens WT4H8Y76NL wasdroger 08-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een erg mooie aanwinst om de was te drogen

Onze wasdroger had het begeven. Via de Consumentengids de 'beste uit de test' geselecteerd.
Inmiddels was de opvolger (een Siemens WT4H8Y76NL) op de markt verschenen. Een prachtig apparaat in een mooi design; een zeer grote droogtrommel en een erg goed droogresultaat! De afgelopen dagen veelvuldig gebruikt naar meer dan volle tevredenheid.

MH 31-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super droger

Een dag in bezit maar onder de indruk van deze droger. Stil, weinig warmte afgifte en veel mogelijkheden.
Duurzaamheid nog te bewijzen, maar verwacht beter dan oude AEG.
Superservice van Bemmel en Kroon (veiligkopen.nu), geleverd binnen een dag.

M van Veen 16-03-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe droger en alle mogelijkheden. Hij is erg geruisloos en ook veel sneller dan in het begin wordt aangegeven.

Ralf 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Vandaag direct gebruikt met wat opgespaarde was. Gemakkelijk in gebruik. Onderhoudsvriendelijk. Al met al een goede machine!

Wiggers 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi geluidsarm apparaat.Met veel mogelijkheden.Door de grote opening is het gemakkelijk in doen van het wasgoed. Ik hoop dat hij veel zuiniger dan onze oude is.

Ger L 06-03-2016 Product paar dagen in bezit

De machine kent zeer veel voorkeuzeprogramma's. Kies het juiste programma die bij de natte was hoort en de machine levert goed werk. Machine recent gekocht en de vele mogelijkheden nog niet uitgeprobeerd. De Home-Connect app is nog niet voorzien van deze machine (op moment van schrijven). Hoe duurzaam de machine is, kunnen we pas na vele jaren plezier, beoordelen.