Bosch WTW85460NL - Reviews

Vulgewicht
8 kg
Programma's
handdoeken

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

poupa vetrakova 30-01-2017

Fijne apparat

Dit is voor ons de eerste wasdroger, nu na een paar dagen , denk ik zelf, had ik het maar eerder gedaan!!!
Met de resultaten ben ik tot nu toe meer dan tevreden!!!

Marc 26-01-2017

Prettige stille droger.

Prima wasdroger zonder herrie. Direct op de afvoer aan te sluiten dus geen condensbak meer nodig. Droog resultaat is prima. Een enkele keer handmatig nog een keer aan zetten. Vochtigheid wordt dan automatisch gemeten en de droger is na een aantal minuten klaar.

Bedaf 01-11-2016

Prachtig apparaat

sinds een week in huis en de eerste wasronde met vlag en wimpel doorstaan. Een aanwinst naast onze wasmachine uit dezelfde serie. De droger produceert minder warmte dan onze "oude" maar daar hebben we deze dan ook op gekocht. De was komt er iets of wat vochtig uit maar ruikt wel weer heerlijk fris. We zullen gaan kijken of het scheelt als de deur dicht is waardoor de lucht in de kamer warmer is.
We hebben het apparaat met het oog op komende jaren gekocht waarbij we verwachten dat we meer gaan drogen

Wim P 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Superstille wasdroger, makkelijk in gebruik.

Super wasdroger, erg stil en zuinig. Was komt kreukvrij uit de machine. De machine is praktisch in gebruik, droogwater gaat zo de afvoer in en het filter wordt automatisch gereinigd.

Pluspunten

• Zuinig en praktisch.

Grego 05-05-2016

Mooi degelijk apparaat

Deze series wasdrogers heeft een mooi en goed afleesbaar display.
Niet nodig maar is wel makkelijk de trommel verlichting.
Draait zeer rustig en hij is echt zuinig.
De afvoer kan aangesloten worden op de wasmachine afvoer dan ben je gelijk netjes en mooi klaar dus geen geloop met volle reservoirs.
Meer dan voldoende instellingen.

Bert50 20-04-2016

Fantastisch apparaat

Droogd goed, voldoet aan verwachting. Maakt minder geluid als mijn vorige droger. Makkelijk display met tiptoetsen voor het starten van het programma. Resttijd indicatie en verlichte trommel, wat een luxe!!!

Gvanderteems 24-02-2016

Perfecte droogtrommel

Mooi uitziende wasdroger die doet wat je er van verwacht. Droogt uitstekend, stil en ziet er gewoon gied uit

WTOB 29-10-2015

topper

Geweldige wasmachine van topklasse. Zeer geruisloos. Eenvoudige, duidelijke en gebruiksvriendelijke bediening.