AEG T75470IH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75470IH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jo 24-05-2017

Machine snel kapot. Slechte service AEG

Geschreven voor: AEG T75470IH1

Na aanschaf van de droger, vond ik dat de droogtijd wel heel erg lang duurde. (Dit t.o.v. een condensdroger). Maar dit schijnt normaal te zijn voor een warmtepompdroger. Maar deze doet er weel heel lang over.

Na vier jaar is de droger kapot gegaan. Afspraak gemaakt met een service monteur, en deze concludeert voor een bedrag van €62.50 (voorrijkosten), dat de kosten minimaal €300 gaan bedragen en dat het niet verstandig is, dit te investeren in een product van 4 jaar oud.
Hierna nog contact opgenomen met de klantenservice van AEG, dat een levensduur van 4 jaar toch wel erg kort is en dat €62.50 voor een advies om maar een nieuwe te kopen, toch ook wel een hoop geld is. Het antwoord van AEG was, dat het jammer is voor mij, maar dat er correct gehandeld is en dat ze verder niks voor mij kunnen beteken.
(Ik had toch gehoopt dat ze iets voor mij zouden kunnen beteken, bij aanschaf van een nieuw product)

Voor mij nooit meer een AEG.

Minpunten

• Droogtijd.
  • Na vier jaar kapot en niet meer te repareren.

Toine 28-01-2017

Waardeloos

Geschreven voor: AEG T75470IH1

Zeer slechte warmtepompdroger. Roosters en condensor wordt goed schoongemaakt en desonanks vaak bijna dubbele droogtijd. Ze zeggen energiezuinig te zijn, maar dat betwijfel ik door de lange droogtijd.
De kraamhulp had dit ook nog nooit meegemaakt. AEG verwijst ons naar de gebruiksaanwijzing. Gaan niet in op de vraag waarom een droger niet droogt!
Kortom waardeloze service van AEG voor deze slechte droger.

Minpunten

• Lange droogtijd