AEG T86597NIH - Reviews

Energiekosten per jaar
59,57 euro

9,1

Monique 03-10-2016 Product paar weken in bezit

eenvoudige beniening, droger snel en makkelijk aan zetten

Alles is mooi in te stellen, zoals het aantal centrifugeertoeren waarmee je hebt gewassen, zo kan de droger "lezen" hoe lang de was gedroogd moet worden.
Er zit zelfs een lampje in de trommel, die goed is voor 9 kg was, die uitgaat wanneer de droger aangezet wordt. De droger droogt heel goed, welke instelbaar is, en de was is heerlijk zacht, waar het uiteindelijk ook om draait. Ook is deze droger erg stil. Al met al zeer tevreden! Een absolute aanrader!!!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

Niels 08-06-2016 Product paar weken in bezit

Top droger

9,4
Dit is mijn eerste droger die ik koop. Het is niet de goedkoopste droger, maar wel een hele goede en daar ging het mij om. Hij droogt erg goed en het geluid valt erg mee. Alles voelt degelijk aan en ziet er goed uit. Ik ben erg tevreden met deze keuze en raad hem iedereen aan.

Moeder 10-05-2016 Product half jaar in bezit

prima droger

9,6
droogt goed, is lekker stil, geen probleem dat hij naast de babykamer staat en natuurlijk energiezuinig

Marianna 06-05-2016 Product half jaar in bezit

Mijn mooie AEG droger

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe AEG droger. Ik gebruik hem nu een half jaar. Zelfs mijn wollen of tere kleding kan ik er goed in drogen. Ook een goed resultaat als ik het strijkvrij wil drogen. Het strijken gaat dan daarna heel gemakkelijk. Ja, ik ben echt blij met deze machine.

N. 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

super droger !!!

Ik heb de droger ruim een halfjaar. De hele winter gebruikt. Ik gooi echt alles tegelijk er in. De was komt zonder kreukels uit. Tot nu toe ben ik echt blij mee.

RobWietze 02-05-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige droger!

Deze droger is zeer eenvoudig in gebruik en droogt perfect! Erg veel mogelijkheden die ook nog handig zijn. Bovendien is hij zeer stil, je kunt gewoon een gesprek voeren tijdens het drogen.

malleman 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Dit is een erg lawaaige droger die niet goed droogt

4,5
Enkele maanden geleden voor bijna €2000 een AEG combinatie aangeschaft waarbij de wasmachine prima werkt, maar de droger een bittere teleurstelling is. Was komt er vochtig uit en moet vaker opnieuw "gedroogd" worden. Het geluid is hierbij oorverdovend waardoor de droger 's nachts niet meer gebruikt kan worden.
Hiervoor hadden we een droger met luchtafvoer die het veel beter deed. Jammer dat ze die niet meer maken.

Trudi 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super droger!

Wij hebben erg veel schik met onze droger. Hij voelt zelf of de was eerder droog is dan gepland. Hij denkt bij het begin dat het 2 uur duurt voor de aangeboden was droog is en dan is hij toch na b.v. anderhalf uur droog. Het enige nadeel vind ik dat bij het half uur afkoelen je niet kunt zien hoe lang dat nog duurt.

Chris 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende droger

9,4
Zeer eenvoudig te bedienen droger die er ook nog eens zeer mooi uitziet. Machine is ook nog eens zeer stil. Prima aankoop geweest.

jdb26 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Super droger!

Deze droger bevalt ons heel erg goed. De kleding krimpt niet. Ik deed in de oude droger alleen handdoeken en lakens in de droger, nu doe ik (bij slecht weer) alles erin. Ook de voetbalkleding van het team van onze zoon. Een dunne blouse van mezelf. Er gebeurt, behalve dat het goed droogt, verder niks mee. Echt super!

ranaa 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

beoordeling wasdroger

Wij waren opzoek naar een duurzame wasdroger omdat wij als gezin van plan waren die regelmatig te gebruiken. Toen hebben wij een aantal merken wasdrogers met elkaar vergeleken. wij zijn tot de conclusie gekomen dat deze wasdroger een van de beste is. Wij hebben deze wasdroger nu al een aantal maanden in ons bezit en zijn zeker over het product te spreken. Het fijnste vind ik dat de kleren echt goed droog worden. Ook zijn de kleren strijkvrij en dat is zeker een pluspunt. Ook qua hygiene is de wasdroger erg fijn. Al het stof uit de kleding wordt eruit gehaald. conclusie:erg tevreden en kan het iedereen aanraden.

els 29-04-2016 Product half jaar in bezit

elske fiederelske

9,4
Fijne machine,kind kan hem bedienen zo simpel.
Je hoeft hem alleen op gewenste stand te zetten en machine regelt verder alles

NickvNL 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Top apparaat

-Goede prijs voor de hoge kwaliteit die je er voor krijgt
-Stille droger
-Veel mogelijkheden
-Tot op heden geen enkele vorm van slijtage/problemen ervaren.

Ria 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Heel erg tevreden

Ik ben heel erg tevreden over zowel de droger als de wasmachine. Mooie grote trommel. Lawaai een stuk minder dan de vorige wasmachine. Het is ook ideaal dat hij op gewicht wast en droogt. Dus al met al super tevreden. Ria

yvonne 29-04-2016 Product half jaar in bezit

uiterst tevreden

alle 2 machines werken heel erg goed
zijn uiterst tevreden de wasmachine is goed en makkelijk te bedienen de droger kan mijn man ook bedienen

D.T 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Droger!

Bij onze oude droger moesten we de machine altijd 2 maal laten draaien om de was droog te krijgen. Dat is nu verleden tijd. Tevens hoeven we de waterreservoir niet meer leeg te maken door de geweldige afsluiting op het afvoer. (staat bij ons in de kelder)

Met andere woorden TOP! Wij willen geen andere meer

Se 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

AEG wasdroger

Prima droger doet wat die moet doen, en energiezuinig !
We gaan de wasmachine van dezelfde serie ook aanschaffen

Sabrina 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima wasdroger!

Heeft alle basispunten van een goede droger. Het staat bij ons op een verdieping boven ons slaapkamer en de stilte functie werkt prima voor ons wanneer wij de deur open houden om te slapen. Droogt goed en je kleren komen er heerlijk zacht uit!

H 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Fluisterstil

Wij gebruiken deze droger ni al een tijdje en hij werkt stil snel en door zijn grote trommel bijna kreukloos. Ook het gebruiksgemak (instellen enz) is makkelijk.Voor ons een goede keuze voor de opvolger van onze oude Miele.

jack 24-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze genomen nadat de andere droger(bauknecht tk85a2)voor ons teveel lawaai maakte deze konden we zo ruilen bij bcc voor een andere.

Hebben de droger gelijk maximaal getest die week om er zeker van te zijn dat hij stil is en blijft.
Deze is super stil en de mogelijkheden,gebruiksgemak en droog resultaten zijn super.
Zijn zeer blij met deze droger.
Hij kan gewoon op de afvoer en dat is voor ons ook een plus punt.