De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG TR7BOCHUM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

MandyG 01-12-2022

Kind kan de was doen

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Nadat mijn oude wasdroger er niet zo veel zin meer in had. Moest ik op zoek naar een andere wasdroger. Op het moment dat ik met mijn zoektocht bezig was kreeg ik het aanbod van de reviewclub om een AEG droger met flinke korting te kopen in ruil voor mijn eerlijke mening. Wij hebben de wasdroger nu enkele weken in gebruik. En wat een verademing om een goed werkende wasdroger te hebben. De was komt er bijna kreukvrij uit. De droger is simpel in gebruik. Mijn dochter van 5 snapt al hoe de machine werkt. Het enige wat de machine nog beter zou maken, is als hij aangesloten is op de waterafvoer. Hier ga ik binnenkort de bijbehorende accessoire voor kopen.

Pluspunten

• design simpel in gebruik
  • snel klaar
  • energiezuinig voor een droger

Minpunten

• waterafvoeraansluiting niet meegeleverd

nottie2008 29-11-2022

Fijne droger

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Sinds enkele weken gebruiken we deze wasdroger van AEG.

Een warmtepompdroger. Die zou een stuk zuiniger moeten zijn en met lagere temperatuur de was drogen…

Of ie zuiniger is, kunnen we moeilijk beoordelen.
Wat ie wel goed doet is drogen.

Hij doet er wel wat langer over, maar dat komt door de lagere temperatuur.
Het droogresultaat is, zoals je mag verwachten ,wel gewoon goed droog.

Er zijn diverse programma’s waarmee je zo’n beetje alles kan droger. Een heel verschil met de oude type droger.

De droger maakt amper herrie. Minder dan de oude droger.
En wat opvalt is dat niet de ruimte om de droger klam is van het vocht. Echt een verschuil ook.

Wij zijn erg blij met deze droger en hopen er nog veel wasjes in te drogen…

Pluspunten

• geluid
  • veel programma's

Minpunten

• draait lang

Melicop 28-11-2022

Goede ervaring met AEG

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Aangekocht ter vervanging van mijn 15 jaar oude droger ook van AEG. Heeft me nooit in de steek gelaten en hij doet het nog steeds maar verbruikt ongeveer 3x zoveel stroom en de slang naar buiten is irritant. Deze kan gewoon op de afvoer aangesloten worden. Ik had hem iets stiller verwacht maar hij is wel stiller dan de oude. Verbruikt veel minder stroom maar duurt daarintegen ook veel langer omdat hij niet zo heet word wat wel weer beter is voor mijn kleding. Aanrader wat mij betreft. AEG is top...

f******@m****** 24-11-2022

Goede machine!

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Deze mooie droger nu alweer een aantal weken in mijn bezit. De wasdroger doet goed zijn werk. De was komt er erg goed droog uit en de programma's zijn niet heel erg lang. De machine is van goede kwaliteit. Je kan wel merken dat dit niet de hoogste lijn is van AEG en dat is te merken aan het materiaal gebruik. Er is enkel gebruik gemaakt van plastic. Nergens is een rand chroom, staal of glas te bekennen. Het is een goede en fijne machine en zeker aan te raden!

Pluspunten

• Snel droog
  • Goed droog

Minpunten

• veel plastic

Sabine 21-11-2022

Gewoon een fijne goede droger

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Deze droger is een droger met een mooi uiterlijk met de zwarte deur. Het display daarentegen is wat meer basic. Maar dat betekend ook wel weer dat het display erg overzichtelijk is en makkelijk bedienbaar. Er zitten voldoende standen op om verschillende soorten was optimaal te drogen. Het stoffilter is erg uitgebreid met meerdere ‘kamers’ om er zo veel mogelijk uit te filteren. Deze is makkelijk te verwijderen en te reinigen. De condens opvangbak is ook makkelijk te verwijderen en te legen. De droger is ook zeker niet luid en maakt een fijne constant geluid. Al met al is het gewoon een fijne goede droger.

Pluspunten

• Fijn constant geluid
  • Overzichtelijk display

Remy 21-11-2022

Heerlijke droger!

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Ik heb deze wasdroger nu ongeveer een maand in gebruik en ben er erg tevreden over. Het droogprogramma duurt ongeveer 2 uur, maar dat is met een volle trommel. Het geluidsniveau is laag, dus je merkt er niet veel van tijdens het drogen. De SensiDry techniek zorgt ervoor dat je wasgoed niet uitgedroogd wordt en dat is fijn. Ik ben zeer tevreden met deze droger.

AnjaB 20-11-2022

Een top-droger die zuinig is met energie

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

De AEG TR7BOCHUM wasdroger is een geweldige droger. Om te beginnen is het een hele mooie machine. De afdeling design heeft van een nogal saai apparaat toch iets moois weten te maken. De zwarte deur is ronduit chic en het scherm is goed afgewerkt. De bediening is kinderlijk eenvoudig. Het oogt niet alleen mooi, maar alles voelt ook stevig aan. Dit is een kwalitatief goed apparaat. Maar met alleen een mooie machine wordt je was niet droog.

Werking
De droger werkt met een warmtepomp, waardoor veel energie wordt bespaard. De droogtijden zijn wel wat lang, maar de energierekening blijft laag dankzij de warmtepomp. En het drogen gaat gewoon erg goed. Zelfs op de een na hoogste stand komt de was er kurkdroog uit. Het instellen van de droger is heel eenvoudig. De machine heeft natuurlijke instellingen voor diverse textielsoorten.
Oordeel
Alles bij elkaar is het een hele goede wasdroger met alle functies die je voor zo’n apparaat wil hebben. De droogresultaten zijn geweldig. Deze machine doet dat heel goed met beperkt energiegebruik. Het enige minpunt was het ontbreken van een aansluitset voor de afvoer.

Pluspunten

• Droogt fantastisch
  • Energiezuinig
  • Dekbedden draaien niet in elkaar

Minpunten

• Ontbreken afvoerset

JU1975 19-11-2022

Goede droger met warmtepomp technologie

Geschreven voor: AEG TR7BOCHUM

Fijne wasdroger welke gebruikt maakt van wamtepomp technologie! Mijn hoof reden om naar een andere droger te gaan was omdat ik alle apparaten welke ouder zijn dan 10 jaar in ons huis aan het vervangen ben voor energie zuinige exemplaren. En zodoende heb ik nu de wasdroger vervangen voor dit nieuwe type van AEG welke gebruikt maakt van warmtepomp technologie.
Perfect is de grote naar rechts draaiende (en zo op te zetten naar links draaiend) deur waardoor je zo 8kg nat wasgoed in de RVS trommel duwt.
Afstelling gaat allemaal in het Nederlands met een zeer goed leesbaar groot scherm.
Resultaat van het droger is super.

Pluspunten

• zuinig
  • stil