Siemens WT46G400NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

HenryS 16-10-2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

Droger nu 1 week in gebruik. Wordt gemiddeld 6x per week gebruikt. Wasgoed komt er perfect gedroogd uit op het kastdroog programma. Geluid is acceptabel, bij ons staat de droger in een aparte ruimte op de overloop samen met de wasmachine, met de deur gesloten kunnen beide apparaten ook 's nachts draaien zonder al te veel te storen. Heb de droger op de afvoer aangesloten waardoor je niet iedere keer de watertank hoeft te legen. Ben er zeer tevreden over !

Natasja 11-10-2017

Voldoet uitstekend aan wat je bij een condensdroge

Prima condensdroger van goede kwaliteit, eenvoudig te bedienen. Maak veel gebruik van het korte droogprogramma.

sanlaseur91 10-10-2017

Prachtige droger

De droger ziet er van de buitenkant alleen al prachtig uit. Je kunt keuze maken uit talloze droogprogramma's en de droger heeft zelfs verlichting in de trommel. Wat een groot voordeel is, is de sensor. Die voelt aan hoeveel was er in de droger zit en zal de draai tijd hieraan aanpassen.

Esther 19-07-2017

Mooi apparaat maakt weinig geluid en droogt perfecf

Heel blij met deze nieuwe droger. Maakt weinig geluid, makkelijk te bedienen, je ziet de was mooi draaien door de glazen deur. Veel verschillende programma s en de was komt heerlijk droog en fris uit de droger .

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Veel keuzes
  • Makkelijk te bedienen
  • Maakt weinig geluid
  • Is ook op de afvoer aan te sluiten

Minpunten

• Deur kan maar naar 1 kant open

Twentekanaal 02-07-2017

Prima droger

Droger in oktober 2016 gekocht. Daarna onverwacht moeten verhuizen en heb ik de droger niet gebruikt. Sinds kort in mijn nieuwe woning gebruik ik de droger weer. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Ik vind dat hij niet optimaal droogt.

Salmailtje 17-05-2017

Droogt niet goed

Nu aantal weken in gebruik. Gekocht omdat onze luchtafvoer droger niet mogelijk was in ons nieuwe huis. Helaas droogt deze condensdroger niet goed. Na een keer draaien, vaak nog niet goed droog. Na tweede x wel. De was ruikt niet lekker na gedroogd te hebben, maar muf. Eerder nooit last van gehad

Dineke 19-09-2016

Goede keus

Vorige maand gekocht en we kunnen er kort maar krachtig over zijn mooi modern , stil en doet zijn werk goed.

spb 12-08-2016

Grote vulopening

Deze droger heeft een grote vulopening en doet zijn werk goed.
Soms wel eens dat ik de handdoeken niet echt droog vind (bij grote aantallen tegelijk)

veel programma's voor verschillende soorten wasgoed

Stil apparaat

Led licht in de trommel

Pluspunten

• Grote vulopening
  • led licht in de trommel

Kirstenweerstand 10-08-2016

Prima droger

Nu 2 weken in huis, moest even zoeken naar de goede droogte, maar wel jammer dat hij niet vanzelf uitgaat.....en dus blijft "piepen" als hij klaar is. Wel een prima droger, maar had er qua prijs wel iets meer van verwacht

Arrows 14-11-2015

Prima droger

Wij hebben afgelopen maand condensdroger WT46G400NL aangeschaft, en zijn zeer tevreden over dit apparaat. Tevens ziet het apparaat er ook mooi uit