Siemens WT46G400NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ellenor 23-05-2018

Droogt afhankelijk van programma goed, soms minder

Nog zoeken naar goede instellingen, droogt soms niet geheel goed.
Apparaat wordt heel erg heet aan de buitenkant

Ingrid1953 25-03-2018

Prima wasdroger

Vorige week deze wasdroger gekocht. Hij bevalt prima. Is niet echt guidsarm maar droogt perfect en heeft veel verschillende standen. Heel handig voor allerlei textielsorten.

Geertruida 22-02-2018

het is een Siemens

deze condens droger doet wat hij moet doen met de instelling die u wenst.
mogelijkheid om condens af te voeren via afvoer is ook mogelijk, heeft een mooie uitstraling door de deur die doorzichtig is waardoor men de te drogen producten kan zien, ook de verlichting in de trommel geeft een goed overzicht.
zijn zeer tevreden met deze Siemens condens droger

HenryS 16-10-2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

Droger nu 1 week in gebruik. Wordt gemiddeld 6x per week gebruikt. Wasgoed komt er perfect gedroogd uit op het kastdroog programma. Geluid is acceptabel, bij ons staat de droger in een aparte ruimte op de overloop samen met de wasmachine, met de deur gesloten kunnen beide apparaten ook 's nachts draaien zonder al te veel te storen. Heb de droger op de afvoer aangesloten waardoor je niet iedere keer de watertank hoeft te legen. Ben er zeer tevreden over !

Natasja 11-10-2017

Voldoet uitstekend aan wat je bij een condensdroge

Prima condensdroger van goede kwaliteit, eenvoudig te bedienen. Maak veel gebruik van het korte droogprogramma.

sanlaseur91 10-10-2017

Prachtige droger

De droger ziet er van de buitenkant alleen al prachtig uit. Je kunt keuze maken uit talloze droogprogramma's en de droger heeft zelfs verlichting in de trommel. Wat een groot voordeel is, is de sensor. Die voelt aan hoeveel was er in de droger zit en zal de draai tijd hieraan aanpassen.

Esther 19-07-2017

Mooi apparaat maakt weinig geluid en droogt perfecf

Heel blij met deze nieuwe droger. Maakt weinig geluid, makkelijk te bedienen, je ziet de was mooi draaien door de glazen deur. Veel verschillende programma s en de was komt heerlijk droog en fris uit de droger .

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Veel keuzes
  • Makkelijk te bedienen
  • Maakt weinig geluid
  • Is ook op de afvoer aan te sluiten

Minpunten

• Deur kan maar naar 1 kant open

Twentekanaal 02-07-2017

Prima droger

Droger in oktober 2016 gekocht. Daarna onverwacht moeten verhuizen en heb ik de droger niet gebruikt. Sinds kort in mijn nieuwe woning gebruik ik de droger weer. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Ik vind dat hij niet optimaal droogt.

Salmailtje 17-05-2017

Droogt niet goed

Nu aantal weken in gebruik. Gekocht omdat onze luchtafvoer droger niet mogelijk was in ons nieuwe huis. Helaas droogt deze condensdroger niet goed. Na een keer draaien, vaak nog niet goed droog. Na tweede x wel. De was ruikt niet lekker na gedroogd te hebben, maar muf. Eerder nooit last van gehad

Dineke 19-09-2016

Goede keus

Vorige maand gekocht en we kunnen er kort maar krachtig over zijn mooi modern , stil en doet zijn werk goed.

spb 12-08-2016

Grote vulopening

Deze droger heeft een grote vulopening en doet zijn werk goed.
Soms wel eens dat ik de handdoeken niet echt droog vind (bij grote aantallen tegelijk)

veel programma's voor verschillende soorten wasgoed

Stil apparaat

Led licht in de trommel

Pluspunten

• Grote vulopening
  • led licht in de trommel

Kirstenweerstand 10-08-2016

Prima droger

Nu 2 weken in huis, moest even zoeken naar de goede droogte, maar wel jammer dat hij niet vanzelf uitgaat.....en dus blijft "piepen" als hij klaar is. Wel een prima droger, maar had er qua prijs wel iets meer van verwacht

Arrows 14-11-2015

Prima droger

Wij hebben afgelopen maand condensdroger WT46G400NL aangeschaft, en zijn zeer tevreden over dit apparaat. Tevens ziet het apparaat er ook mooi uit