Bosch WTW83460NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW83460NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

J.K. Timmer 07-01-2018

eerste indruk ZEER goed

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Sinds ca 25 jaren kiezen wij voor dit merk en dat wil eigenlijk alles zeggen.
Maar toch even een aantal punten wat het meest belangrijk is
Nieuwe droger direct in gebruik genomen en zoals verwacht werd door ons
Voldeed hij aan alles wat wij ervan verwachten 👍
1 zeer betrouwbaar
2 zeer eenvoudig in gebruik
3 prijs kwaliteit verhouding zeer goed
4 elk product van dit merk garandeerde jaren plezier
Dit is geschreven uit ervaring na jaren

Pluspunten

• Gebruiks vriendelijkheid
  • Zacht geluid
  • Snelheid van programa's

Jane 30-06-2017

Mooi ruim model, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Wij hebben voor dit model gekozen omdat hij energielabel A++ heeft, en het een warmtepompdroger is. De trommel is zeer ruim en het lampje in de trommel is ook handig. Onze vorige droger was ook van Bosch en daar hebben wij 14 jaar plezier van gehad.
Het voordeel van een warmtepompdroger is ook dat er niet veel warme lucht uit de droger wordt geblazen, dus de ruimte war hij in staat wordt niet warm.

Pluspunten

• ZelfCleaning
  • A++
  • Uitgebreid programma keuze
  • Uitgestelde tijd kunnen instellen
  • Past droogtijd aan tijdens drogen

Minpunten

• Beddengoed wordt een klont en droogt slecht

Jeroen 24-06-2017

Geweldig stille droger!!

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Geweldige droger, heel stil en droogt fantastisch met zeer veel verschillende programma's. Tijd van het drogen wordt automatisch aangepast terwijl hij droogt. Prijs-kwaliteit is goed.

Pluspunten

• Stille droger
  • Veel verschillende programma's
  • Reinigt zichzelf
  • Duidelijk display

Minpunten

• Elke wasbeurt stoffilter legen

de Brouwer 14-05-2017

warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Goedde droger energie zuinig en erg stil werk perfect voor ons past ook goed op onze Bosch wasmachine.
We zijn er erg tevreden mee

Pluspunten

• energie zuinig
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden

cweegels 09-05-2017

Verwachtingen voldoen voor een zachte prijs

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Via http://www.ibood.com/nl/nl/ deze aangekocht, ruim onder de prijs van overige webshops en fysieke winkels. Dus dan denk je een koopje te hebben (puur naar prijs kijkend). Machine werd door leverancier netjes op zolder geplaatst, wel zelf uitgepakt, waterpas gezet en aangesloten.
Het is mijn eerste wasdroger, dus kon alleen vergelijken met het oudere dingetje van m'n ouders. Dit is dan een andere techniek, hier zitten meer toeters en bellen aan.
Bijgeleverde handleiding omschrijft redelijk duidelijk, ook voor een leek, welke stappen genomen moeten worden. B.v. om waterafvoerslang aan te sluiten op afvoer (nog niet gedaan, ga ik wel doen) en hoe het apparaat bediend moet worden, niet alleen hoe te gebruiken (drogen), maar ook hoe te onderhouden (filters schoonmaken, condensopvangbak legen). Zowel met tekst als met duidelijke plaatjes.
Eerste droogbeurt, gemixed witgoed met ovenwanten, bleven deze wat vochtig. Niet verwonderlijk, deze zijn gewoon stuk dikker dan handdoeken die wel droog waren.
Latere droogbeurt, bonte was, deze was wel lekker droog, volgens mij stond de stand toen op mixed (niet door mij zelf ingesteld) terwijl hier ook kastdroog of dergelijke standen voor zijn.

De droger staat op de houten zoldervloer, in die ruimte hoor je het apparaat wel, dus geen aanrader daar terplekke te blijven staan (beurten duren sowieso langer, vanwege de gebruikte techniek: warmtepompdroger), maar op de etage eronder, hoor ik het apparaat nauwelijks als ik de slaapkamerdeur gesloten heb (overloop heeft open verbinding met ruimte van droger op zolder).

Vochtig: bij de eerst beurt op stand handdoeken, geen last van. Toen ik dezer dagen thuiskwam van werk, en die bonte was gedraaid had op stand mixed, merkte ik beneden in hal (ook open verbinding met zolder) een vochtige lucht. Echter op zolder was hier niets van te merken. Zal dit nog in de gaten houden.

Update 09-05-2017:
van de vochtige lucht beneden in de hal heb ik niets meer kunnen merken. Dit zal mogelijk zijn gekomen omdat het water niet via een leiding afgevoerd werd, maar in het bakje in de machine werd opgevangen. Was komt nu netjes droog uit de machine, al dan niet door het handmatig bijstellen van de ingestelde standaarden als je een programma start. Kan niet meer dan tevreden zijn over deze aankoop.
Duurzaamheid is moeilijk over te oordelen, daarom geen punten toegekend. In ieder geval nog geen storing ondervonden.

Pluspunten

• Stil genoeg voor rest woning
  • Duidelijke handleiding
  • Was is droog, voldoet aan wensen

Minpunten

• Niet stil op houtenvloer op zolder

Wim Traag 27-04-2017

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Apparaat werkt prima en energiezuining en dat voor een redelijk aankoop bedrag. Wasgoed is mooi droog en handdoeken zijn extra zacht

Pluspunten

• energiezuinig
  • aparte functie voor handoeken

Minpunten

• duurt lang

Pedro 25-04-2017

Slimme, duurzame wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Wat fijn om weer van een prima Bosch wasdroger te beschikken. En dan ook nog eentje die superzuinig omgaat met mijn energie, maar waar ik erg van geniet is de slimheid van deze wasdroger. Geen gedoe met het onthouden om de condensor te reinigen, immers, dat doet deze Bosch wasdroger zelf!l

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Zelfreinigende condensor
  • Stil
  • Digitale heldere aanduidingen
  • Afvoerslang bijgesloten

Minpunten

• Programma's duren lang (maar toch minder energie!)

RP_DP 01-04-2017

Very good dryer

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

We bought this dryer on mediamarkt outlet at a very discounted price in Jan 2017. So far very happy with the performance. It is very quiet and controls are very easy. Overall very happy with the product.

Pluspunten

• Quiet
  • Energy efficient
  • Good performance

Niels Robijn 23-12-2016

bang for your buck

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

prijs kwaliteit zit zeker goed, was is snel droog, en echt droog droog. Makkelijk in gebruik en mooi vormgegeven. Veel optieprogramma's en natuurlijk een zelfreinigende condensator. Zo moet je je geen zorgen meer maken ivm reiniging en levensduur van je toestel

Pluspunten

• stil
  • handig in gebruik

Egbert Korf 14-12-2016

Perfecte was droger voor kleine en grote wasjes

Geschreven voor: Bosch WTW83460NL

Zuinig in gebruik , snel en droog ! ( geluidloos ) mooie vormgeving , staat stevig op z'n pootjes, gebruikt weinig stroom zoals aangegeven.

Pluspunten

• zuinig
  • geruidloos

Minpunten

• geen