Beko DS7433RX0 wit Warmtepompdroger - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

karin 02-04-2017

vergissing van mijn leven

ik had dit product gekozen omdat ik zeer tevreden ben over beko. Alles hebben we van Beko wasmachine, koelkast vriezer en ook de droger. Maar over de droger zijn we niet tevreden. de was is na 1 x aanzetten nooit volledig droog. soms gaat hij zelfs niet aan of is er geen warmte. dit doet hij vanaf begin bij aankoop. de monteur zei dat dit normaal was. een normale donkere was, zeker nog geen 7 kg, doet er 3.05 uur over en nog is de was niet droog. de machine zou heel zuinig zijn maar als je de was 2 x moet aanzetten voor het droog is werkt dit ook niet. je bent een halve dag bezig met was drogen.

Hof 05-04-2016

Zeer te spreken

Nu 3 dagen in huis en twee wassen gedraaid met hem.
We zijn super te spreken over deze machine.
Droogt goed en maakt niet veel herrie
Ook de filters zijn makkelijk schoon te maken.
En helemaal het stroom verbruik is top onze oude wasdroger was 2300 watt en nu naar 900 watt A++ dat scheelt een heel stuk in het stroomverbruik.
Dus voor het geld wat je voor hem betaald heb je een zeer nette en mooie droger.
Een aanrader dus!
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar het is misschien wel handig om er meteen 5 jaar garantie bij te kopen dan zit je ieder geval al 5 jaar safe.

Texel 06-12-2015

Ik ben tevreden; er is een duidelijke gebruiksaanwijzing op papier. Vlotte levering; droogt goed; afvoer condens eenvoudig eveneens de reiniging filters gemakkelijk.