Miele TKG 640 WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele TKG 640 WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

michaelsega 01-05-2015
Geschreven voor: Miele TKG 640 WP

Mooie solide wasdroger. Heel makkelijk aan te sluiten op het afvoer met de meegeleverde slang, zodat je de reservoir niet meer hoeft te legen. De was wordt goed droog met kastdroog+ en kan direct gevouwen worden.

Wel vind ik de de geurcapsule minder handig. In de beschrijving staat dat je die iedere keer weer moet loshalen en in de speciale losse kartonnen houder moet zetten als je de pluizenfilter gaat schoonmaken. Ook het schuifje dat omhoog moet en niet daarboven blijft zonder los te laten, maakt het onhandig om de geurflacon in de wasdroger te plaatsen. Tot nu toe kreeg ik wel wat geurvloeistof op mijn vingers. Dat ga ik dus voortaan met latex handschoenen doen.

Ik heb ook wat was gedroogd met lakens en hoeslakens en dat ging helemaal goed. Ze kwamen niet in de knoop.

Het schoonmaken van de dubbele pluizenfilters gaat ook goed.

Ik ben blij met de aankoop, maar vind het wel jammer dat de geurflacon niet op een andere manier gemonteerd is (dus niet op een pluizenfilterhouder die je na iedere droogbeurt weer loshaalt) en dat je die dan pas vervangt als de flacon leeg is, vandaar de 7 voor gebruiksgemak. Technisch gezien is dit misschien ook niet echt haalbaar.
Iemand nog tips n.a.v. het gebruiksgemak van deze geurflacon?

Duurzaamheid weet ik niet, maar vertrouw wel erop dat die heel goed moet zijn.

R.J82 06-05-2015

hiii michael..hoe bevalt de miele nu een paar maanden later? nog steeds zo goed?.....komt de was er goed droog uit? heb je ook wel verschillende soorten was ( handdoeken en andere was door elkaar? en hoe gaat het met bijvoorbeeld beddengoed,vormt dat geen prop?.......laatste vraag,kun je bij kastdroog het ook nog droger instellen op extra droog of 1 of meerdere *** ?

michaelsega 08-05-2015

Hi, ja er is zeker extra droog stand. De Miele bevalt nog steeds goed, maar ik kan nog niet zeggen dat ik alle standen heb geprobeerd. Ik heb wel gemixte wasgoed gedroogd en dat ging goed. Zelfs wasgoed met een label "niet voor de droger" mee gedroogd en dat gaf geen probleem. Tenminste wel het soort wasgoed dat je denkt dat kan wel.
Nee hoor, beddengoed wordt geen prop.