Miele TKG 640 WP

AEG T97689IH1

65 dB
40,71 euro
AEG T97689IH1

Beoordeling op basis van 1 review

michaelsega 01-05-2015 Product paar weken in bezit

Mooie solide wasdroger. Heel makkelijk aan te sluiten op het afvoer met de meegeleverde slang, zodat je de reservoir niet meer hoeft te legen. De was wordt goed droog met kastdroog+ en kan direct gevouwen worden.

Wel vind ik de de geurcapsule minder handig. In de beschrijving staat dat je die iedere keer weer moet loshalen en in de speciale losse kartonnen houder moet zetten als je de pluizenfilter gaat schoonmaken. Ook het schuifje dat omhoog moet en niet daarboven blijft zonder los te laten, maakt het onhandig om de geurflacon in de wasdroger te plaatsen. Tot nu toe kreeg ik wel wat geurvloeistof op mijn vingers. Dat ga ik dus voortaan met latex handschoenen doen.

Ik heb ook wat was gedroogd met lakens en hoeslakens en dat ging helemaal goed. Ze kwamen niet in de knoop.

Het schoonmaken van de dubbele pluizenfilters gaat ook goed.

Ik ben blij met de aankoop, maar vind het wel jammer dat de geurflacon niet op een andere manier gemonteerd is (dus niet op een pluizenfilterhouder die je na iedere droogbeurt weer loshaalt) en dat je die dan pas vervangt als de flacon leeg is, vandaar de 7 voor gebruiksgemak. Technisch gezien is dit misschien ook niet echt haalbaar.
Iemand nog tips n.a.v. het gebruiksgemak van deze geurflacon?

Duurzaamheid weet ik niet, maar vertrouw wel erop dat die heel goed moet zijn.