Zanussi ZDP7203P - Reviews

7 kg vulgewicht

7,9

arfo 11-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb deze droger uit de nieuwe serie van Zanussi gekocht omdat ik ook de nieuwe wasmachine uit die serie heb en die bevalt erg goed. Over het droog resultaat kan je kort zijn, prima. Er zijn veel soorten droog programma's dus keuze genoeg. Fijn is de display waarop de tijd ed af te lezen valt, de droogtijd wordt aangepast als hij bvb weinig was detecteert.
Er Is bij mij 1 GROOT nadeel, als de droger draait dan geeft hij een muffe geur af, je ruikt dat in de (geventileerde) ruimte waar hij staat. Ook de was ruikt wat muf, ondanks wasverzachter krijg ik mijn was niet echt fris ruikend, er is een monteur bij geweest maar die kon niets constateren. Bij mij oude droger was dit niet het geval, ik ben dus niet blij met die muffe lucht, ik lees nog geen andere reviews want ik ben benieuwd of andere mensen dit ook opmerken.

joro 25-09-2015

Op internet las ik dat je droogballen kunt kopen met citroengeur. Droger schijnt 25% minder energie te verbruiken. Ook maakt het de was extra zacht, zodat je geen wasverzachter meer hoeft te gebruiken. Nadeel is wel dat het veel lawaai maakt.

AJN 13-03-2016

wasdroger bonkt

5,4
Na aankoop bleek deze droger te bonken, na bezoek monteur bleek dit in de constructie van de trommel te zitten (lasnaad) al deze type drogers hebben hier last van. Kortom andere droger uitgekozen.

Louisa Brands-Magielse 06-03-2018

Zanussi condensdroger

Wat een top droger doet wat hij moet doen , en is makkelijk in bediening en het belangrijkste je wasgoed komt er kreukvrij uit zonder dat je het progamma kreukvrij instelt had m gestest op het katoenprogamma en echt alles was kreukvrij ...het display geeft de tijdsduur aan maar omdat hij zelf zn weg zoekt duurt het korter dan de min wat aangegeven wordt en hij maakt weinig geluid en ook nog is betaalbaar ..voor dat geld is het in een woord een top droger ...ik ben er heel blij mee en erg tevreden
En dan de bezorging is ook top en je hebt echt de volgende dag wat je bestelt in huis daar word je ook mee op de hoogte gehouden over de tijd en je word ook nog is een 15 min van te voren gebelt dat ze er aankomen en zeer vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Ik geef ze een 10