Zanussi ZDP7203P - Reviews

• Slecht

AJN 13-03-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger bonkt

5,4
Na aankoop bleek deze droger te bonken, na bezoek monteur bleek dit in de constructie van de trommel te zitten (lasnaad) al deze type drogers hebben hier last van. Kortom andere droger uitgekozen.

arfo 11-01-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze droger uit de nieuwe serie van Zanussi gekocht omdat ik ook de nieuwe wasmachine uit die serie heb en die bevalt erg goed. Over het droog resultaat kan je kort zijn, prima. Er zijn veel soorten droog programma's dus keuze genoeg. Fijn is de display waarop de tijd ed af te lezen valt, de droogtijd wordt aangepast als hij bvb weinig was detecteert.
Er Is bij mij 1 GROOT nadeel, als de droger draait dan geeft hij een muffe geur af, je ruikt dat in de (geventileerde) ruimte waar hij staat. Ook de was ruikt wat muf, ondanks wasverzachter krijg ik mijn was niet echt fris ruikend, er is een monteur bij geweest maar die kon niets constateren. Bij mij oude droger was dit niet het geval, ik ben dus niet blij met die muffe lucht, ik lees nog geen andere reviews want ik ben benieuwd of andere mensen dit ook opmerken.