Zanussi ZDH8333P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZDH8333P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. Bakker 03-12-2017

Stille droger, met een vriendelijk gebruiksgemak

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333P

De wasdroger heeft een duidelijk bedieningspaneel en een duidelijke handleiding. Hij is geluidsarm en droog erg goed.

Tuttebelle 16-05-2016

Prima product

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333P

Prijs kwaliteit verhouding prima. Wastrommel van 8 kilo, weinig geluid en droogt goed. Wij hebben echt gekeken naar prijs en wat je ervoor krijgt. Uiteindelijk zijn we tevreden met onze aankoop.

marcel 01-05-2016

zanussi wasdroger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333P

Een zeer zuinige mooi vormgegeven machine droogt goed makkelijk te bedienen en de pluizenfilter is ook zeer makkelijk te reinigen een dikke 9.

Roxanne 30-01-2016
Geschreven voor: Zanussi ZDH8333P

Een hele fijne en zeer makkelijk bedienbare wasdroger! Keuze uit een aantal programma's en je kan ook kiezen hoe droog je je wasgoed wilt hebben. Er zit startuitstel op, een fijne anti-kreukfaseprogramma en hij heeft een fijn en duidelijk (wel wat simpel) display. De wasdroger is lekker ruim, waardoor je makkelijk al je was in één keer kan drogen. Meestal hebben we 2 of 3 wasjes in het weekend (kleur, zwart en wit), die je dan in 1 of 2 keer in de droger kan gooien (afhankelijk van de kleuren, alleen zwart doe ik eigenlijk altijd apart). De meneer in de winkel zei tegen ons, dat een warmptepompdroger op een lagere temperatuur droogt, waardoor je dus praktisch alles erin kan doen en ook verschillende stoffen kan mixen. Dat hebben we nu ook gedaan en ik moet zeggen dat het tot nu prima is gegaan! Geen blousjes die krimpen!

Een minpuntje bij het ‘’gemixte programma’’ is wel dat je zelf even goed in de gaten moet houden wanneer je was droog is. Soms zijn sommige kledingstukken allang droog, maar soms zijn er aan het eind van het programma nog een aantal kledingstukken wat vochtig. Logisch ook, als je verschillende stoffen mixt… Dit kan verholpen worden door kleding op stof te selecteren en daar dan een speciaal programma voor te kiezen.. Persoonlijk vind ik het niet heel erg dat sommige kledingstukken wat vochtig zijn, omdat ik die met het strijken wel weer goed droog krijg en je kan altijd wat kledingstukken even extra laten draaien in de droger en de droge kledingstukken er al uit halen..Tot nu toe heb ik halfvolle en ¾ volle belading gehad en het duurde 2 uur voordat de droger aangaf dat ie klaar was. Als indicatie geeft hij vaak een verkeerde schatting (bij ‘gemixt’ programma gaf hij 49 minuten aan, maar het heeft dus 2 uur geduurd..), maar hij stopt wel pas als de ‘’meeste’’ was droog is.

Ons is verteld dat deze wasdroger redelijk stil was (66 db), maar ik vond het toch nog wel iets meer lawaai maken dat ik had gewild. Het is dan niet alleen de droger zelf, maar ook bijv de ritsen van kleiding die je hoort draaien.. Maar gelukkig kan bij ons de deur van de berging dicht en als we tv kijken, horen we het niet zo.. Deze droger heeft een waterreservoir die je na gebruik elke keer even moet legen. Dat is heel makkelijk, echter was het fijner geweest als alles gewoon door een afvoer heen kon.. Verder ook echt even na gebruik de filters even schoonmaken. De droger vangt behoorlijk wat stof! Het schoonmaken is echt zo gepiept, nog geen 5 minuten!