Bosch Maxx WTW83272NL - Reviews

65 dB
Energiekosten per jaar
48,76 euro

george.nelis 15-02-2016 Product paar weken in bezit

De droger bevalt goed. Ik geniet van mijn droge bijkeuken vanwege de opvangwaterbak. Geen vocht meer in de ruimte
Deze bak is ook is handig te verwijderen en leeg te gieten
De pluizenfilter maakt makkelijk schoon. En heerlijk dat er licht in de trommel zit. Er blijft nu niets meer achter.
De trommel is ook lekker ruim. Nog niet alle programma's geprobeerd, maar het handdoekenprogramma
dat slechts 1.37 uur duurt geeft heel goed droog resultaat.
De trommel is ook redelijk stil qua geluid en geeft een hele stabiele indruk.
De uitleg van de folder vond ik wat lastig voor het eerste gebruik, maar eenmaal in gebruik genomen wijst veel zichzelf.
Bedieningsgemak is goed en de prijs kwaliteit verhouding vind ik heel goed.
Een aanrader.

eva 25-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
fijne, snelle en vooral stille droger. Timer is ideaal als je was niet meteen uit droger kan halen zodat het veel minder kreukt
Machine ziet er niet heel spannend uit.... maar ok daar hebben we hem ook niet voor gekocht!

Santpoort Noord 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de droger pas aangeschaft,stil, veel zuiniger dan mijn "oude"condensdroger, stiller en veel meer gebruiksmogelijkheden

RvanElswijk 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

1 dag werkt perfect veel mogelijkheden is geruisloos
zacht voor alle wasgoed goed in verhouding prijs en kwaliteit van deze droger

RiekyV 14-10-2015 Product maand in bezit

Ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar ben tot nu toe zeer tevreden over het droogresultaat.
Groot pluspunt: geen extra warmteafgifte in de wasruimte.
Waterreservoir makkelijk te legen en filter makkelijk te bereiken en te reinigen.
Enige minpuntje:de gebruiksaanwijzing is lastig in te zien en het overzicht ervan vind ik niet duidelijk.
Al met al ben ik zeer content met de aanschaf van deze droger.

suze en theo 04-10-2015 Product maand in bezit

De droger bevalt goed. Hij is stil in gebruik en heeft voldoende mogelijkheden wat programma's betreft. Alleen de gebruiksaanwijzing vind ik rommelig, had beter een boekje kunnen zijn.

Panithan 18-09-2015 Product kwartaal in bezit

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met het product. Het heeft veel functies die ik nog niet heb gebruikt. Hij werkt zeker goed in combinatie met mijn andere Bosch wasmachine.

Geertje S 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Mijn was is veel minder gekreukt als voorheen en totaal niet statisch. Wasdroger doekjes zijn totaal niet nodig. Doordat de droger geen warmte afgeeft blijft de wasruimte op een normale temperatuur. Wat een verbetering!!

milie44 04-09-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben tevreden met het droogresultaat. Het apparaat heeft veel mogelijkheden (ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd)maar overhemden komen er goed uit in het kreukherstellend gedeelte. Ook dons en wol kunnen hier gedroogd worden. Ook het programma mix: voor katoen en synthetisch samen gebruik ik vaak.
De gleuf waar het pluizenfilter in zit zuig ik wel na gebruik schoon omdat er bij mij ook daar pluizen terecht komen.
Ik vind het jammer dat de beschrijving van de machine gedrukt is op een uitklapbaar papier en niet in een klein handzaam boekje. Want in het begin gebruik ik dit nog regelmatig

hep 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima machine. Doet wat ie moet doen zonder al teveel herrie. Duurzaamheid geen idee, we hebben 'm net.

leag55 17-08-2015 Product paar weken in bezit

ruime vulopening, met verlichting.
duidelijke programmakeus.
stille werking.
waterreservoir goed te legen of makkelijk om te zetten naar afvoer.
filter binnen handbereik maakt het makkelijk te reinigen.
Al met al een prima werkende droger!

leag55 12-08-2015 Product paar weken in bezit

Een prima machine met: een ruime vulopening waarin ook nog een lampje brandt! Diverse duidelijke programma's. Waterafvoer is op twee manieren te regelen, ik doe het nu met de hand en dat gaat prima. Wisselen ziet er ook makkelijk uit, wordt goed uitgelegd en slang daarvoor wordt bijgeleverd. Filter wisselen is nooit leuk, maar hier kan je goed bij dat scheelt toch weer.
En, de was was komt goed droog uit de machine!!

Fam van Veluw 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze droger heeft een gebruiksvriendelijk bedieningspaneel droogt de was perfect. In de eerste instantie een beetje vreemd omdat het wasgoed vochtig lijkt als het klaar is, maar het is prima gedroogd. De resterende droogtijd kan worden afgelezen. Uitstekend omdat het water afgevoerd kan worden direct in de afvoer van de wasmachine, dus je hoeft niet na iedere droogbeurd de waterbak leeg te gooien. Wij zijn er super blij mee!

Samira89 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prettige droger die gemakkelijk is in het dagelijks gebruik. Vormgeving is niet vernieuwend, alle benodigde functies zitten er op.

Ella05 10-06-2015 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk te bedienen droger, veel keuzemogelijkheden voor verschillende soorten wasgoed. De was komt er heerlijk droog uit. En er kan veel nat wasgoed in, maximaal 7 kilo katoen. Van de andere soorten wasgoed kan er minder in (van 1,5 kg tot 6 kg). Ook kun je kleding opfrissen in deze droger.

MvanRossum 13-05-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken in het bezit van deze warmtepompdroger. Tot nu toe erg blij met het resultaat. Doet zijn werk goed en is makkelijk in gebruik. Droger is aangesloten op de afvoer en ook dit lijkt tot nu toe dus prima te werken.

Fam. uit Leeuwarden 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

De droogprogramma's sluiten goed aan op de bijbehorende wasmachineprogramma's van de Bosch wasmachine uit dezelfde lijn.
De droger is lekker stil en makkelijk te bedienen.
Wat wij mooi vinden is de afwatering slang om het condenswater af te voeren. Hierdoor hoef je het condenswater reservoir niet te legen. Als je geen gebruik wilt maken van deze mogelijkheid sluit je deze slang gewoon niet aan. Dit is ook geen probleem.