Beko DCU740030 condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DCU740030 condensdroger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Moon 05-04-2017

Prima!!

Geschreven voor: Beko DCU740030 condensdroger

Super wasdroger!Niet duur en doet wat hij moet doen!Doet niet lang over de progamma's en droogt prima.Ook de verlichting in de trommel is erg handig.

G. van Leeuwen 22-07-2016

wasdroger BEKO dcu740030

Geschreven voor: Beko DCU740030 condensdroger

Enkele maanden geleden besloten we onze hele oude Miele droger weg te doen en kwamen op de BEKO condensdroger uit. Inmiddels hebben we besloten deze weg te smijten en weer een andere te gaan kopen want het is een DRAMA. Zelfs op de allerhoogste stand wordt was niet helemaal droog en wel met als gevolg dat allerlei kledingstukken zijn gekrompen. Deze kledingstukken hadden de Miele droger altijd goed weten te doorstaan. Een absolute AFRADER !!!

Wim 19-09-2016

Ik weet niet welke Beko deze meneer heeft gekocht, en ik kan mij ook voorstellen dat voor hem een teleurstelling is geweest.
Ik heb een Beko en is inmiddels 5 jaar oud en ik vindt het perfect apparaat.
Nu heb ik een probleem, hij is tijdens het drogen ermee opgehouden.
Wat is hier aan de hand?

Mevr 06-12-2015
Geschreven voor: Beko DCU740030 condensdroger

Energie klasse B, maar voor de rest voldoet het aan alles wat je van een droger verwacht! Hij staat zonder tussenstuk op de droger, dus neemt geen extra plaats in op de grond. Super fijn en makkelijk te gebruiken.

ronprenger 23-04-2014
Geschreven voor: Beko DCU740030 condensdroger

Het is een mooie en handige droger met een grote drooginhoud. De mogelijkheden van de droogprogramma's zijn zeer variërend. We zullen deze droger een ieder graag aanbevelen.