Beko DPY8404X - Reviews

A+
Geluidsniveau
66 dB

Liesbeth 01-06-2016 Product kwartaal in bezit

Droogduur lang en niet kurk droog

7,6
Op zich ok machine maar verbaasd over de droogduur. 3.10 uur. Erg lang. De sensor voelt het als de was droog is en stopt dan wel eerder. Als ik extra droog indruk is de was niet kurk droog. De ruimte wordt niet vochtig en warm dus dat is wel fijn

Ben 25-03-2016 Product kwartaal in bezit

Prima droogtrommel, duurzaamheid vraagteken

Na 3 keer storing en 2 keer vervangen printplaat nog niet verholpen. Na enig aandringen gaf de BCC goede service en heeft de droogtrommel omgeruild voor een nieuwe. Dit is 6 weken geleden, so far, so good. Voor de rest fijne droogtrommel die aan verwachtingen voldoet.

Liesbeth 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening. Fijn is de tijdsaanduidling van het programma op de display. Al vind ik 3 uur voor standaard droog programma best lang. de 8 kg trommel, grote opening en licht in de trommel is prettig

marcel 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

mooie makkelijke droger doet wat ie moet doen
het verluchtings programma werkt ook heel goed na 10 minuten alles lekker fris

Annet Voortman 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi droger erg makkelijk programma keuze.
Display duidelijk en laat de tijd zien hoe lang een programma er over doen.
Droger wordt niet warm aan de buitenkant.
Goede keuze gemaakt.

Jarno 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niets anders zeggen dan dat de was er droog uitkomt. We hadden hiervoor een condensdroger en die stond in een klein halletje en zo gauw je het halletje binnenkwam dan was het behoorlijk warm en klam maar met deze warmtedroger helemaal geen last van het probleem. En het gebruik van dit apparaat spreekt voor zich.Makkelijk in gebruik dus. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen,heb hem nog maar 1 dag.

Frans 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vandaag de droger binnen gekregen, meer dan genoeg programma's dus alles wijst zich vanzelf. Aangeschaft dankzij de goede recensies en de mooie prijs(BTW-korting BCC}. Duurzaamheid heb ik geen cijfer gegeven aangezien ik hem net heb.

Mndi 24-01-2016 Product paar weken in bezit

Mijn eerste wasdroger, gekozen voor een warmtepomp om zo in de lange termijn de kosten lager te houden.
Super simpel in te stellen, ook handig dat er veel verschillende materiaal standen opzitten, zo zet je hem nooit op de verkeerde. Tot nu toe gemerkt dat de droogtijd vaak korter is dan bij het begin wordt aangegeven, heel fijn als je hem 's avonds aanzet, kan je tenminste op tijd gaan slapen!

Kees 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasdroger. Doet wat hij moet doen. Ik heb de wasdroger nu ruim een week en hij heeft al heel wat keer moeten draaien en dat gaat heel goed.

Richard 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben deze droger nu een kleine week in gebruik en heeft met de vakantiewas al diverse keren z'n werk mogen doen.Vergeleken met onze oude droger maakt deze opvallend weinig geluid. Veel mogelijkheden voor diverse soorten wasgoed tot aan spijkerbroeken aan toe. We hebben verschillende programma's getest en ik moet eerlijk zeggen tot volle tevredenheid over de resultaten. Leuke bijkomstigheid is de binnenverlichting op het moment dat je de droge was er uit haalt. Tevens kan ik melden dat ik beduidend kortere droogtijd heb dan bij onze vorige condensdroger en dus ook minder stroomverbruik heb. Kortom prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan goed te noemen. Een aanrader !

deborah 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

heb de beko warmtedroger paar dagen in bezit en ben erg tevreden,veel mogelijkheden waaronder jeans drogen ideaal hoef ze niet meer op te hangen,droogt verder perfect,geluid is niet meer dan me vorige droger en dat was met een slang naar buiten.
het zuinige kan ik nog niks van zeggen de tijd zal het leren

Sjorszz 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Het is een super droger. Werkt goed en heeft erg veel opties. Ook is de droger makkelijk in gebruik en erg stil.

MvG 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

Droger een paar dagen in gebruik. Maakt weinig lawaai vinden wij. Keuze genoeg aan droog programma's. Zuinig in gebruik. Was komt er heerlijk zacht uit. Prima apparaat!!

antoinette 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Was komt er goed droog uit op basis van het gekozen programma. Aangesloten op waterafvoer werkt perfect. Vergeleken met vorige droger slechts 3 jaar oud enorm stil en een hele verbetering. Echt een aanrader voor wie nieuwe technologie wil voor een betaalbare prijs

anoniem 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

De was komt er erg zacht en droog uit. ben er erg tevreden mee. alleen was ik wel verbaasd over de lawaai dat die maakt. Best een herrie vergeleken met mijn wasmachine. Maar met de deur dicht hoor je het al niet meer.

M93 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Hele nette wasdroger erg mooie moderne vormgeving.
Makkelijk in gebruik. Erg zuinig in gebruik,scheelt weer een hoop.

Ben 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Droogtrommel ziet er mooi uit, moderne vormgeving. Makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden en overzichtelijk. Zijn nog wel een beetje aan het uitproberen welk programma voor welk soort was, het beste droogt

F.A. 04-12-2015 Product maand in bezit

Een goed uitziende maschine. Zeer zuinig en werkt prima. De voorinstelling voor tijd is geweldig en zeker ruime met zijn 8 kg. Maakt weinig geluid en droogt zeer goed.
Zeker een aanrader.

yasinbaba 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Alle gebruiksmogelijkheden zijn duidelijk aangegeven en direct aankiesbaar.

De vormgeving is mooi.

Over duurzaamheid is nu nog niets te zeggen maar de materialen zien er degelijk uit en zo voelt het ook aan.

De machine is behoorlijk rustig en in vergelijking met de vorige machine.