AEG T76489IH2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T76489IH2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Kuiper 26-01-2017

AEG T76489IH2 droogt onvoldoende

Geschreven voor: AEG T76489IH2

Sinds enige tijd deze droger in ons bezit. Wat droogt dit ding slecht. Handdoeken op standje max zitten er soms 9 uur in voordat ze droog zijn. En dat nadat de droger 3 keer dezelfde programma gedraaid heeft. Een regelrechte ergernis. Verder zijn de 3 zeven onhandig schoon te houden van pluizen en pluizen zitten door de schone was heen.

niels 12-01-2016
Geschreven voor: AEG T76489IH2

Wat een waardeloos product!
Droger blijft steeds water in staan, het stof waaiert door de hele droger uit en laat de boel verstoppen. Je moet de zeef (3 stuks) elke droog beurt reinigen en verder de droger stofzuigen. Zeven doen hun werk niet. Gevolg, boel staat onder water omdat de lamellen onderin verstopt raken, die zijn te nauw gemaakt. 4x in 2 jaar tijd al een monteur/leverancier bij geweest. Tijdrovend in gebruik en de was die wordt nog niet eens echt droog.
Waardeloos product, nu hopen dat de leverancier hier nog iets aan gaat doen richting ons.

MargueriteK 10-03-2016

Wij hebben hier ook en nog steeds last van. Apparaat, zoals ook door monteur vastgesteld, altijd mooi schoon gehouden, water hardheid aangepast etc. Nog steeds in overleg met Electrolux/AEG.

lei bleeker 26-01-2016

Wij hebben hier ook last van. wat zegt de monteur hiervan?

niels 08-03-2016

Op het argument dat deze droger ook niet goed droogt en dat de was er klam uit komt, was de reactie dat de waterhardheid niet goed stond ingesteld. Ok, dat kan een faal onzer zijde zijn, ik ben benieuwd met nieuwe onderblok en de juiste instelling van de hardheid water of het nu beter wordt.

niels 08-03-2016

Monteur is vandaag geweest en die zegt: jullie maken, of hebben in het verleden niet goed genoeg, schoongemaakt.
Die woordwedstrijd ben ik verder maar niet aangegaan. Ik heb aangegeven dat deze machine langzaam aan volloopt met stof en dat dit niet schoon te houden valt.
Conclusie, ze gaan de onderbak vervangen en dan zou het opgelost moeten zijn. Ik mag hopen dat aantal zaken gemodificeerd zijn in de tussentijd, anders spreken de monteur/leverancier en mijn persoon elkaar weer elk kwartaal. Aangeven bij leverancier dat mocht deze nieuwe bak weer vollopen dat hij de droger mag komen ophalen en dat er een andere oplossing aangedragen mag worden.
Onder het motto "de was ophangen kost minder tijd" avonturen we dit verhaal nog maar weer even. :(
#volgendekeermaareenmiele

niels 27-01-2017

De kogel is helaas na 3 na jaar van aanschaf wederom door de kerk. De droger is wederom vol gelopen met stof. Na elke beurt dit onding uitgezogen te hebben met de stofzuiger en conform instructie schoon te hebben gemaakt, loopt deze vol wat resulteert in een zeer ondeugdelijk product!
Gelukkig laat onze leverancier de aansluitspecialist zich niet kennen en komt hij onze droger ophalen en mogen we een nieuw exemplaar uitzoeken.
AEG geeft geen sjoege en laat ons gewoon barsten, heb het verhaal 1x telefonisch uitgelegd, maar ze konden helaas niets voor ons betekenen. Ik heb de dame uiteraard beloofd dat dit verhaal wel onderwerp van gesprek is komende tien jaar op alle verjaardagen. En wat zij niet weet is dat wij heel veel verjaardagen hebben ;)
Jammerlijk, maar voor ons nooit meer AEG!

MargueriteK 03-03-2015
Geschreven voor: AEG T76489IH2

Behalve het geluid (het is echt een stille machine) zijn er niet veel punten waarop ik deze droger kan aanbevelen. Drogen is met deze droger een tijdrovende bezigheid; vaak is de was niet echt droog, -dat geldt vooral voor katoen en/of dingen die groter dan sokken en onderbroeken zijn - en ik hang grotere kledingstukken (we hebben hier gewone confectiematen) dan meestal ook nog uit in ons verwarmingshok (of zet de wasmand daar een paar uurtjes neer). De machine heeft veel programma's, maar de praktijk leert dat je een lading (gemengd) katoen eigenlijk alleen droog krijgt met het programma katoen extra droog met de optie droog plus op max. Een king size dekbedhoes wordt met geen enkel programma goed droog, ongeacht of die alleen of met andere lakens wordt gedroogd. De beste resultaten krijg je als je dezelfde soort "stoffen" (qua dikte en omvang etc) bij elkaar doet. Niet een goede kwaliteit handdoeken met wat katoenen shirtjes samen want dan begrijpt de machine het niet. Maar dat is met een zo'n grote droger niet handig. Het jeans en beddengoed programma werken niet voor onze jeans en beddengoed. Synthetica gaat beter, maar dat hebben we maar beperkt. Het wolprogramma lijkt de wol niet te schaden, maar echt droog is het niet na afloop van het programma. En, tot slot, storend is dat de filter zo'n enorme troep maakt (in vergelijking tot wat ik gewend ben van een Miele). Het ding is lastig schoon te maken zonder dat alles op de grond valt. Bovendien zitten de pluizen niet alleen in de filter maar ook er omheen en aan het deurtje gekleefd. En natuurlijk achter het klepje onderin het apparaat (daar moet je het ook regelmatig ontpluizen). Ik heb een kruimeldief gekocht om het rond de droger een beetje netjes te houden. Kortom; voor mij de volgende keer een andere machine.

HBP 19-11-2014
Geschreven voor: AEG T76489IH2

Ben erg te spreken over het energieverbruik. verder is de bediening een groot plus punt fijne draaiknop en duidelijke toetsen.
Trommelverlichting is zeer helder. Lekker stil.
enige nadeeltje is het reinigen van de filters.

fam.Goedkoop 04-11-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH2

geweldige machine, met diverse mogelijkheden.
heldere verlichting in trommel en nl bedieningspaneel.
900W erg zuinig!