AEG T65280AC - Reviews

condensdroger
B
Vulgewicht
8 kg

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

Hg s 21-07-2011 Product paar weken in bezit

Hierbij mijn oordeel over de droger,hij is bijzonder stil in gebruik en heeft een duidelijk display, wel klein maar duidelijk, met de verschillende instellingen makkelijk te bedienen,en het weeg en droog systeem werkt hij alles sneller af.
Hier voor heb ik 10 jaar ook een AEG gehad,vandaar mijn hoge cijfer. Ik had tussen de AEG en deze nieuwe 65820 een half jaar een Samsung gehad maar dat was een doffe ellende,omdat hij maar 1 kant opdraaide,maar die kon ik omruilen bij Veiligkopen voor de zelfde prijs. Geweldig.

winnetoe 03-02-2014

Hoe is het met de "stofdichtheid" van dit apparaat? Ik heb nu een Whirlpool die de wasruimte behoorlijk stoffig maakt vanwege het stof dat door de deur en afvoerslang kan ontsnappen.

ikke 07-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechtste keuze ooit

Toestel was pas buiten garantie en de problemen begonnen ,toestel blaast geen warme lucht meer. Na 4 interventies van Siemens toch nog 2 jaar gewerkt
Nu terug meer dan 300€ kosten alleen al voor wisselstukken Toestel vliegt dus al na 4 jaar buiten
Nooit nog een AEG