Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H.L. Beek 09-04-2022

Zeker een aanwinst

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat. Gemakkelijk te bedienen. Werkt uitstekend. Zuinig met electriciteit.

Kees 21-03-2022

Veelzijdig en toch eenvoudig

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De verschillende droog opties zijn legio. De bediening is heel eenvoudig. Gebruik via wifi een verrijking!

Ster 05-03-2022

Super

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, relatief stille machine. Doet zijn werk goed. Fijn dat het stoffilter onderin zit en niet iedere keer geleegd hoeft te worden. Super dat je de voortgang op je telefoon kan volgen.

Frits 14-07-2021

Geen linksdraaiende deur

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Terwijl elke wasmachine deur omgedraaid kan worden kan dat blijkbaar niet met wasdrogers, dus zitten we nu met een rechtsdraaiende deur terwijl we een linksdraaiende deur nodig hebben. Ook losse deuren zijn niet te krijgen.Heel raar dat bosch voor ons bepaalt dat men geen linksdraaiende deur nodig heeft.

Bart 13-07-2021

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasdroger met oneindige mogelijkheden en toch makkelijk te bedienen, desgewenst met een app

JeWe 21-03-2021

Prima apparaat!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en goed werkend apparaat met veel mogelijkheden. Lastig om verbinding met de Wifi te maken maar uiteindelijk is dat via de app gelukt.

Mieke 24-01-2021

Super goede droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Heeft een hele grote capaciteit, het beddengoed van een 1- en 2- persoons bed past er in een keer in, droogt super goed, veel verschillende opties, geeft per programma aan of het energiezuinig is of niet, zeer tevreden.

Pluspunten

• grote vulopening
  • grote capaciteit
  • aansluiting op afvoer, dus nooit meer lekbak legen
  • pluizenfilter pas na 20x legen

Huidige bezitter 14-01-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Groot scherm, heeft een luxe uitstraling. We zijn gelukkig hiermee. Het is een grote verbetering t.o.v. onze oude droger

Lubbers 11-01-2021

Fijne Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

We hebben de wasdroger nog maar een aantal dagen, maar dit is de beste aankoop in tijden.
Ik vind het vooral fijn dat je bij deze droger de filter niet moet schoonmaken.

Pluspunten

• droogt zeer goed
  • stil

Boris 06-01-2021

Geweldige warmtepompdroger voor een groot gezin

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Zeer zuinige en stille wasdroger voor een gezin met 6 personen. Het droogresultaat is perfect en hij is veel sneller klaar dan onze vorige warmtepompdroger. Wat ook een groot verschil is met de vorige is de automatische condensorfilter, na 20 droogbeurten even afspoelen en klaar voor de volgende ronden.
Door de grote trommel zijn onze Bosch wasmachine en droger perfect op elkaar afgestemd.

Pluspunten

• Zelfreinigende condensor
  • Droogresultaat
  • Snelheid
  • Laadvermogen

Minpunten

• Gewicht, lastig op wasmachine plaatsen door 1 per.

J.Attema-Hoekstra 24-12-2020

warmtepompdroger Bosch

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Vanwege wonen in een mooi appartementencomplex, is een droger in deze tijd een noodzakelijk goed. Ben er erg content mee
en zou Bosch bij iedereen aanbevelen, als apparaat voor het drogen van wasgoed in wat voor uitvoering ook. We hopen hier heel lang van mogen te genieten en zal er zuinig op zijn.

Klaas 14-12-2020

uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Van condensdroger naar warmtepomp droger. Uitstekende droger met prima droogkwaliteit en mooi design. Makkelijk aansluitbaar, het duurt iets langer voordat de was droog is. Machine is erg stil

Pluspunten

• stil
  • design

Minpunten

• iets langere droogtijd

Jules 07-12-2020

Fijne Wasdroger met filter voor 20 beurten.

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Wij zijn reeds 3 weken in het bezit van de Bosch WTXH8M00NL wasdroger.

Wij zijn erg tevreden over deze wasdroger de was is goed droog en hij past de tijd van de programma's aan afhankelijk van het gewicht in de trommel, de tijd wordt pas gedurende het programma ergens in de eerste 20 minuten aangepast dus nog niet vanaf het begin.
Het is ideaal dat deze wasdroger een grote stof filter onderin heeft zitten waar ongeveer 20 beurten in zouden moeten kunnen, wij hebben hem nog niet hoeven legen tot nu toe.

Nadeeltje is wel dat de deur erg groot is, als de wasmand voor de machine staat kan de deur helaas niet geopend worden.

De app instellen lukt prima, wel even de handleiding volgen ;) de app werkte echter niet meteen helemaal goed, er dienen in je modem nog wat aanvullende poorten opengezet te worden:

Oplossing 1: UPNP activeren in modem

Oplossing 2: onderstaande poorten forwarden in modem

Port: 443 TCP
Port: 80 TCP
Port: 8080 TCP
Port 123 UDP

Pluspunten

• Programma duur aanpassing aan inhoud gewicht
  • Je hoeft niet iedere beurt stof filter te reinigen
  • Meldingen naar telefoon via de home connect app
  • Erg zuinig in zijn energie verbruik.

Minpunten

• Deur aan de grote kant, wasmand niet onder deur
  • Programma's kunnen lang duren, wel energie zuinig
  • App werkt nog niet vlekkeloos.

Loes 06-12-2020

Wat een geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Deze droger doet wat de beschrijving zegt. Makkelijk in bediening. veel mogelijkheden. zuinig in gebruik.
minder slijtage aan je wasgoed. Je wasgoed wordt niet stomend heet waardoor het toch weer klam is maar is klaar om op te vouwen. Wel is deze droger erg zwaar/ bij mij gaat deze op de wasmachine dus heb je 2 sterke personen nodig.
Trommel is groot waardoor minder kreukels.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Was komt goed uit de droger
  • energiezuinig

Minpunten

• erg zwaar dus zorg voor sterke helpers
  • geen lichtje bij openen van de deur

rbvanmarion 06-12-2020

Droger zonder gedoe

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Omdat we zo tevreden waren met onze vorige warmtepomp droger van Bosch EcoLogixx 7 hebben we weer gekozen voor een Bosch droger. Het gemakt van de zelfreinigende condensor was een groot pluspunt. We zijn een gezin van 6 dus er wordt vrijwel dagelijks een was gedroogd, het volledig zelfreinigende condensor en een laag energieverbruik waren onze belangrijkste eis.

We hadden al een nieuwe wasmachine gekocht met 9kg capaciteit dus deze droger paste precies binnen het plaatje.
De wifi/app functie is leuk maar was geen reden om voor deze droger te kiezen, echter is het een leuke bijkomstigheid dat je een melding krijgt wanneer de droger klaar is.

Pluspunten

• 9KG vulgewicht
  • Energiezuinig
  • Autoclean geen gedoe met het filter

Kayleigh 04-12-2020

Grote droger, veel ruimte, fijn om te hebben

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Het is een super fijne droger, grote laadruimte. Ook is de droger heel zuinig ik ben blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote laadruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Martijn 02-12-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Heb een droger gekocht omdat in deze winter maanden de was niet meer zo goed droogt aan de lucht. Aangezien wij al een Bosch wasmachine hebben hebben we gekozen voor een warmtepompdroger van hetzelfde merk. De apparaten passen op elkaar zonder tussenstuk en is makkelijk en goedkoop in gebruik. Daarnaast maakt het weinig geluid en is in de app eenvoudig te zien wanneer de was klaar is. Binnenkort ook maar eens de wasmachine vervangen voor een nieuw exemplaar, haha.

Pluspunten

• Grote trommel
  • App gebruik
  • Goedkoop in gebruik

Minpunten

• Afvoerslang voelt kwalitatief matig

Dory Gerard 01-12-2020

Doet wat hij moet doen en maakt minder geluid dan ik gewend

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Droger werkt goed. Weinig onderhoud ivm zelfreinigende filter. Energiezuinig. Gemakkelijk voor groot gezin. Maakt weinig geluid. Ik ben tevreden over dit product.

• Groot
  • Via app te bedienen

Annette 01-12-2020

stille droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Een mooie droger. Erg stil.Makkelijk te installeren En ruime keuze aan programma's
Lukt alleen niet op de home connect te activeren, ondanks goede wifi contact

Hans 30-11-2020

Enorme vulopening

Geschreven voor: Bosch WTXH8M00NL

Goede wasdroger met een enorme vulopening. Mooi design en het is handig dat de droger het wasprogramma van de (Bosch) wasmachine als input kan gebruiken voor het droogprogramma, dan kan ik zelf niets fout doen. Het enige minpuntje dat ik kan ontdekken is dat de droger redelijk wat lawaai maakt.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Energiezuinig

Minpunten

• Lawaaierig