De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW84470NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b**t@z**o.nl 28-03-2022

Tevreden over deze Bosch-warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

Gekocht omdat ik op zoek was naar een energiezuinige wasdroger met een hoge kwaliteit tegen niet al te hoge kosten. Deze warmtepompdroger voldoet hier volledig aan. De kosten waren relatief laag door een speciale actie bij BCC. Daarvoor heb ik een droger van de hoogste energieklasse (A+++), die ook nog een zelfreinigend is. In de praktijk functioneert de machine goed: erg stil en de was komt er netjes droog en redelijk kreukvrij uit. Precies zoals je mag verwachten.

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitverhouding
  • stil
  • energiezuinig
  • degelijk merk

marco.wildeman@hotmail.com 12-05-2021

Een groot pluspunt voor A+++

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

Voor dit product eerst deskundig advies gevraagd bij BCC. Het is een geweldige en zeer zuinige (was)droger. Gemakkelijk in bediening, onderhoudsarm, goede prijs voor een A+++ (was)droger

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Zeer zuinig (A+++)
  • Goed en betrouwbaar merk
  • Onderhoudsarm

Klaas 08-10-2020

Uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

We hadden al 7 jaar een warmtepompdroger van AEG. Deze ging het alleen steeds slechter doen doordat de condensor helemaal vervuild was. Op een gegeven moment duurde een programma wel 5 uur.
Deze Bosch heeft een zelfreinigende condensor, dus blijft als het goed is schoon en je hoeft alleen de zeefjes schoon te maken. Daarnaast is hij bijzonder zuinig in het gebruik (0,8 kWh voor een zware belading) en redelijk stil. Vrijwel elke was is binnen 2 uur droog.
Zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Zuinig
  • Redelijk stil
  • Snel voor een warmtepompdroger

Minpunten

• Niet de goedkoopste