Bosch WTW84470NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW84470NL op Kieskeurig.nl.

Rita 31-01-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was heel benieuwd naar de droogheid van de machine maar super nu alleen nog maar handdoeken gedroogd prima droog ook niet gekreukt weinig lawaai ben heel benieuwd naar de rest van de programma's.
Was een condensdroger gewend maar dit is ook super ruimte wordt ook niet warm heerlijk,heel blij mee zeker een aanrader mocht je nog twijfelen tussen condensdroger of een warmtepomp droger ik zeg warmtepomp energiebesparing beter voor het milieu.

Anoniem 08-01-2021

Bosch Series 6 Heat Pump Dryer

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Very happy with this product. Have used 3 of the different settings and each time the clothes have dried perfectly. Strongly receommend this model.

Evert 27-10-2020

Goeie droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin even wennen niet alles was droog .
Maar nu gaat het goed

Klaas 08-10-2020

Uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

We hadden al 7 jaar een warmtepompdroger van AEG. Deze ging het alleen steeds slechter doen doordat de condensor helemaal vervuild was. Op een gegeven moment duurde een programma wel 5 uur.
Deze Bosch heeft een zelfreinigende condensor, dus blijft als het goed is schoon en je hoeft alleen de zeefjes schoon te maken. Daarnaast is hij bijzonder zuinig in het gebruik (0,8 kWh voor een zware belading) en redelijk stil. Vrijwel elke was is binnen 2 uur droog.
Zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Zuinig
  • Redelijk stil
  • Snel voor een warmtepompdroger