De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW84470NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marsi 13-04-2022

Fijne wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze condensdroger stuk ging, over gestapt naar deze warmtepomp droger. Wat een fijne droger is dit hij is sneller dan onze oude droger, de ruimte wordt totaal niet warm en zelfs de dekbedovertrekken en de hoeslakens komen er goed gedroogd en niet in elkaar gedraaid uit. Echt blij mee.

b**t@z**o.nl 28-03-2022

Tevreden over deze Bosch-warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

Gekocht omdat ik op zoek was naar een energiezuinige wasdroger met een hoge kwaliteit tegen niet al te hoge kosten. Deze warmtepompdroger voldoet hier volledig aan. De kosten waren relatief laag door een speciale actie bij BCC. Daarvoor heb ik een droger van de hoogste energieklasse (A+++), die ook nog een zelfreinigend is. In de praktijk functioneert de machine goed: erg stil en de was komt er netjes droog en redelijk kreukvrij uit. Precies zoals je mag verwachten.

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitverhouding
  • stil
  • energiezuinig
  • degelijk merk

Gabi 25-01-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude droger was kapot en nu naar energie zuiniger model overgestapt.
Prima droger die nog zuiniger is ook

Jojo 11-01-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger die stil is en goed droogt. Makkelijk te bedienen, zonder poespas.

Anoniem 08-06-2021

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, droogt heel goed en snel. Laat geen warmte achter in de ruimte waar de droger staat. Ben er blij mee!

Martina 27-05-2021

Droog en kreukvrij en ook nog eens milieubewust!

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We kozen deze machine vanwege het milieu. Er kan ook lekker veel was in, dat spaart droogbeurten. De was komt er goed droog en kreukvrij uit. Je kunt makkelijk instellen hoe je het precies wilt hebben. Er is een handig display. Ook is er een fijn stoffilter. Tot slot imaakt de droger weinig geluid en hij warmt de ruimte niet op.

marco.wildeman@hotmail.com 12-05-2021

Een groot pluspunt voor A+++

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

Voor dit product eerst deskundig advies gevraagd bij BCC. Het is een geweldige en zeer zuinige (was)droger. Gemakkelijk in bediening, onderhoudsarm, goede prijs voor een A+++ (was)droger

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Zeer zuinig (A+++)
  • Goed en betrouwbaar merk
  • Onderhoudsarm

Rita 31-01-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was heel benieuwd naar de droogheid van de machine maar super nu alleen nog maar handdoeken gedroogd prima droog ook niet gekreukt weinig lawaai ben heel benieuwd naar de rest van de programma's.
Was een condensdroger gewend maar dit is ook super ruimte wordt ook niet warm heerlijk,heel blij mee zeker een aanrader mocht je nog twijfelen tussen condensdroger of een warmtepomp droger ik zeg warmtepomp energiebesparing beter voor het milieu.

Anoniem 08-01-2021

Bosch Series 6 Heat Pump Dryer

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Very happy with this product. Have used 3 of the different settings and each time the clothes have dried perfectly. Strongly receommend this model.

Evert 27-10-2020

Goeie droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin even wennen niet alles was droog .
Maar nu gaat het goed

Klaas 08-10-2020

Uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTW84470NL

We hadden al 7 jaar een warmtepompdroger van AEG. Deze ging het alleen steeds slechter doen doordat de condensor helemaal vervuild was. Op een gegeven moment duurde een programma wel 5 uur.
Deze Bosch heeft een zelfreinigende condensor, dus blijft als het goed is schoon en je hoeft alleen de zeefjes schoon te maken. Daarnaast is hij bijzonder zuinig in het gebruik (0,8 kWh voor een zware belading) en redelijk stil. Vrijwel elke was is binnen 2 uur droog.
Zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Zuinig
  • Redelijk stil
  • Snel voor een warmtepompdroger

Minpunten

• Niet de goedkoopste