Pelgrim PWD121WIT - Reviews

A+ (new)
Geluidsniveau
66 dB

Gerritje75 02-02-2014 Product paar dagen in bezit

Prima warmtepompdroger. Veel opties. Eigenlijk aanschaft om het energieverbruik een beetje in te dammen. En dat lukt prima!
Hij bevalt toe nu toe erg goed.

Wiewasbol 13-11-2013 Product paar weken in bezit

Heel tevreden over deze machine met stoomfunctie. Onze vorige condensdroger van AEG is er in maart na 12 jaar mee gestopt en we hebben bewust gewacht met de aanschaf van een nieuwe. Het eerste weekend alle dekbedden gewassen en gedroogd en de kussens gestoomd, heerlijk om weer een droger te hebben. Droogtijden vallen overigens heel erg mee. Ook de levering via Bemmel en Kroon was netjes en vlot. Laagste prijsgarantie gekregen nadat we hem elders goedkoper hadden gezien. Levering in tijdsbestek van 2 uur en een belletje van te voren zodat je weet hoe laat men komt. Top!

angeliquehamer 11-10-2013 Product half jaar in bezit

Gebruikersvriendelijk en mooi design. Heerlijk dat deze droger ook een stoomfunctie heeft! Als je een gedragen kledingstuk snel op wilt frissen, kun je deze 20 minuten stomen en dan komt deze er fris ruikend en kreukloos uit.

nelis68 11-10-2013 Product kwartaal in bezit

Deze warmtepomp droger voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen.Grote vulopening en dito trommel,droogtijd perfect. Had gedacht dat deze er veel langer over zou doen als onze oude conventionele droger, maar niets is minder waar.Zelfs met een hele volle trommel!
Kortom gewoon een goed apparaat.

testpaneel dordrecht 30-09-2013 Product kwartaal in bezit

zeer goede warmtepompdroger. bij het instellen geeft de droger 3:30 min aan maar vaak is de droger al naar 1:30 min al klaar. mooie vormgeving vooral in lijn met de pwm121wit.(wasmachine).

Tester2013 30-05-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi wasdroger, makkelijk in te stellen.
Na het instellen van het droger stond de droogtijd op 3:30 min maar na 1:30 uur was de droger al klaar. Super

Wordt vervolgd