Bosch WTXH8E70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8E70NL op Kieskeurig.nl.

Hartman 13-01-2020

Perfecte droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Super blij met deze droger, ideaal ook dat ik het via de app kan bedienen. Ik ben er blij mee! Er zijn veel programma's in te stellen en hij heeft ook daarbinnen verschillende opties. Zeer gebruiksvriendelijk! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saskia 08-01-2020

Slecht resultaat, was is nooit echt droog.

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Welke stand we ook proberen, de was komt nooit echt droog uit de droger. Tevens een aangegeven droogtijd van ruim 4,5 uur is ook abnormaal. Hiervoor hadden we een afvoerdroger van Miele, hier kwam de was echt droog uit na minder dan 2 uur. Ik weet dat deze droger veel zuiniger is dan een afvoerdroger, maar ik wil mijn was echt droog hebben, met deze Bosch lukt dat niet. We zijn dus zeer ontevreden, en overwegen deze droger retour te doen en maar weer een afvoerdroger te kopen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BBSR 28-12-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Droger geeft steeds een storing: pluizen filter reinigen en ondanks reiniging en meerdere keren resetten blijft storing komen. Ook sensor werkt niet goed, was is of veel te nat of droger blijft drogen ondanks dat was droog is. Kortom waardeloos voor veel te veel geld

Mariël 16-12-2019

glazen laaddeur

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Heerlijk 9kg droogtrommel. Met wifi. merk gaat met de moderne tijd mee. Praktische binnenverlichting.

Mieneke 27-11-2019

Topper

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Zeer geruisloos en effectief. Zeer energie zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. Verhoeven 28-10-2019

Bosch warmtepomproger WTXH8E70NL 9 kg

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

Ruime wasdroger met zeer veel mogelijkheden. Fraai uiterlijk met zeer goede prestaties tot heden.
Droger nu week in huis en hij voldoet 100%. Wat de levensduur en storingen betreft is natuurlijk afwachten.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • droogt perfekt bij juiste programma

Minpunten

• even zoeken hoe alles werkt