Bosch WTG846C0NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG846C0NL op Kieskeurig.nl.

Edwin 19-07-2020

Snelle droogtijd, mooie grote transparante deur

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

We hebben deze wasdrogers gekozen , omdat de Bosch voorganger na jaren trouwe dienst aan vervanging toe was. Na de goede ervaringen met Bosch was een droger van het zelfde merk een logische keuze. Dit model is gunstig geprijsd, heeft een transparante deur en verlichting en ziet er vervolgens zeer mooi uit.

Pluspunten

• verlichting
  • transparante deur

Anoniem 13-07-2020

Plezierig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

Mooi van vorm en doet uitstekend zijn werk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Dennis S 03-01-2020

Wasdroger van goede kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

Deze wasdroger gekocht icm een Bosch wasmachine. Onze oude droger was aan vervanging toe. We hebben een extra koppelstuk gekocht om ook de droger via de afvoer het water te laten afvoeren. Een gemak! De droger is vrij stil en heeft naast de standaard droogfuncties ook nog extra functies om de was extra lang te drogen, bij bijvoorbeeld een dekbed. Binnen de twee uur zijn de kleren droog en ruiken ze heerlijk. Een goede aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com