Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG846C0NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kees 02-06-2022

Goede koop

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede condensdroger die doet wat je er zelf van verwacht. Stil, en snel droog.

Condensdroger Chalet 29-05-2022

Tevreden

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De condensdroger stoot veel warmte af, in de winter is dit lekker, 's zomers is dit minder

Arjan 13-03-2022

Droogt niet geweldig

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger heeft veel verschillende opties. Strijkdroog, kastdroog, etc. Helaas is de was nog nat bij kastdroog en moet ik hem iedere keer nogmaals aanzetten. Voordeel is dat die wel eerder uit zichzelf stopt.
Er zijn nog verschillende opties die ik nog niet geprobeerd heb, waaronder de extra droog optie bij kastdroog, of de extra extra droog optie. Echter raak ik zelfs als technicus, met alle opties die erop zitten, de draad snel kwijt en gebruik ik er maar een paar.

Verder wel makkelijk stofvrij te maken en ik heb weinig laat van geluid. Mooi ook dat er een lampje in zit, al heb ik nog niet gevonden hoe ik dat kan aankrijgen als die eenmaal draait.

Flight 23-02-2022

Goed product!

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasdroger met goede droogresultaten . Erg blij mee!

Anneke 10-02-2022

Super

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasdroger voldoet aan alle eisen die ik wens!

Karin 05-01-2022

Niet goed

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet hèt niet goed De reparateur is al geregeld

Karin 05-01-2022

Niet goed

Rob77 24-10-2021

Condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige droger, voldoet aan alle verwachtingen

Dennis 01-08-2021

Niet kopen

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

15 april 2021 deze droger aangeschaft. Service monteur is nu 3x langs geweest. 1e had niks gedaan, 2e de electrische module vervangen de 3e het verwarmings element. Nu weer hetzelfde euvel. Uit het niets gaat de zeef reinigen lampje branden terwijl alles brandschoon is, daarnaast gaat hij ook stinken. Net weer een reparatie afspraak gemaakt. Ik zou deze droger niet aanraden.

Michel 27-07-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger. Doet snel en heel goed zijn werk. Ik had veel eerder een Bosch moeten kopen

Martin 27-04-2021

Kleiner, slimmer en toch groter

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 18 jaar trouwe dienst van de vorige condens droger gekozen voor de stille Bosch Serie 6 condensdroger. Met zijn grote capaciteit en slimmere droogtechniek nu veel sneller klaar.

Familie 25-03-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat was eenvoudig te installeren, gemakkelijk te bedienen en het is stiller dan verwacht. We zijn er content mee.

Jan wasdroger 14-02-2021

Zeer stille droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We droogden onze was altijd op wasrekjes in de serre.
Maar daardoor hadden we veel vocht in de serre,
Nu niet meer!! Erg blij mee , vooral de vrouw.

Nelson 07-01-2021

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt snel en delicaat, fantastische aankoop

Martine 14-12-2020

Heerlijk zachte was en keuze uit veel programma’s

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn en vertrouwd om weer een Bosch apparaat te hebben. Ruime keuze aan programma's, hij maakt een handig piepgeluid als de droger klaar is (kun je ook uitzetten als je wilt) de was komt er super zacht uit en hij blijkt nog zuiniger te zijn in energieverbruik dan mijn oude apparaat. Kortom fijn apparaat!

Frank 21-11-2020

Superfijne condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede condensdroger. Voor ons zeker geen warmtepompdroger meer.

Albert 06-11-2020

Top Bosch Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door verhuizing overgestapt op een condensdroger van Bosch, kan niet anders zeggen dat het een goede wasdroger is, weinig draaigeluid, machine met alles erop en eraan.

Anoniem 14-10-2020

Eindelijk een droger in huis.

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na zoveel jaar weer een droger in huis. Had ik het maar eerder gedaan!

Yvonne 12-10-2020

Condens droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

Ik ben zeer tevreden over deze droger ook al met een sensor erin waardoor hij eerder aangeeft dat de was droog is Super.

Benno&Sonja 02-10-2020

Snap niets van de gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krijg maandag van Bosch iemand voor uitleg