Bosch WTG846C0NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG846C0NL op Kieskeurig.nl.

Jan wasdroger 14-02-2021

Zeer stille droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We droogden onze was altijd op wasrekjes in de serre.
Maar daardoor hadden we veel vocht in de serre,
Nu niet meer!! Erg blij mee , vooral de vrouw.

Nelson 07-01-2021

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt snel en delicaat, fantastische aankoop

Martine 14-12-2020

Heerlijk zachte was en keuze uit veel programma’s

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn en vertrouwd om weer een Bosch apparaat te hebben. Ruime keuze aan programma's, hij maakt een handig piepgeluid als de droger klaar is (kun je ook uitzetten als je wilt) de was komt er super zacht uit en hij blijkt nog zuiniger te zijn in energieverbruik dan mijn oude apparaat. Kortom fijn apparaat!

Frank 21-11-2020

Superfijne condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede condensdroger. Voor ons zeker geen warmtepompdroger meer.

Albert 06-11-2020

Top Bosch Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door verhuizing overgestapt op een condensdroger van Bosch, kan niet anders zeggen dat het een goede wasdroger is, weinig draaigeluid, machine met alles erop en eraan.

Anoniem 14-10-2020

Eindelijk een droger in huis.

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na zoveel jaar weer een droger in huis. Had ik het maar eerder gedaan!

Yvonne 12-10-2020

Condens droger

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

Ik ben zeer tevreden over deze droger ook al met een sensor erin waardoor hij eerder aangeeft dat de was droog is Super.

Benno&Sonja 02-10-2020

Snap niets van de gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krijg maandag van Bosch iemand voor uitleg

Edwin 19-07-2020

Snelle droogtijd, mooie grote transparante deur

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

We hebben deze wasdrogers gekozen , omdat de Bosch voorganger na jaren trouwe dienst aan vervanging toe was. Na de goede ervaringen met Bosch was een droger van het zelfde merk een logische keuze. Dit model is gunstig geprijsd, heeft een transparante deur en verlichting en ziet er vervolgens zeer mooi uit.

Pluspunten

• verlichting
  • transparante deur

Anoniem 13-07-2020

Plezierig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi van vorm en doet uitstekend zijn werk

Anoniem 10-02-2020

Vertrouwde kwaliteit modern vormgegeven!

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch condensdrogers zijn de vertrouwde Bosch kwaliteit in een aantrekkelijk modern design. Niet al mijn Bosch apparaten hebben dezelfde eigentijdse look, dit kan ook niet anders, mijn Bosch vaatwasser is inmiddels 20 jaar dagelijks in gebruik. De lange levensduur is zeer millieu vriendelijk en zorgt voor een niet de evenaren prijs / kwaliteit verhouding!

Dennis S 03-01-2020

Wasdroger van goede kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTG846C0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasdroger gekocht icm een Bosch wasmachine. Onze oude droger was aan vervanging toe. We hebben een extra koppelstuk gekocht om ook de droger via de afvoer het water te laten afvoeren. Een gemak! De droger is vrij stil en heeft naast de standaard droogfuncties ook nog extra functies om de was extra lang te drogen, bij bijvoorbeeld een dekbed. Binnen de twee uur zijn de kleren droog en ruiken ze heerlijk. Een goede aankoop.