Beko DPU 7360 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

fam boer 27-02-2018

alles gaat in de knoop

Hij droogt wel goed maar daar is hij ook voor bedoeld maar doe je er bv een dekbedhoes in(alleen ) raakt het zo in de knoop dat het middenste niet droog is en helemaal in de kreukels zit.Soms zo in de knoop dat je het niet uit elkaar krijgt! Doe je er meer bij in dan zit de hele was in de hoes als het programma klaar is en is dan alles in de hoes niet droog! Heb hem al jaren maar het is een grote ergenis!!!! Voor handdoeken enz ideaal (ook het sportprogramma is ideaal)maar geen dekbedhoezen erin doen!!!!!!Dus droogresultaat voor handdoken is goed maar vergeet je dekbedhoezen!!!De onvoldoendes gelden vooral het bedlinnen dus!

Pluspunten

• voor handdoeken en sportkleding ideaal
  • zuinig

Minpunten

• dekbedhoes er niet in doen
  • Alles draait in de knoop

aamahabier 07-04-2014
  • Product kwartaal in bezit

Het merk BEKO was mij vaag bekend en nu weet ik waarom ik heb dit merk heel vaak gezien in Turkije (ben heel vaak in Turkije op vakantie!) en het is ook afkomstig uit Turkije. Niks op aan te merken, ik ben tot nu toe zeer tevreden over het product. Na 22 jaar een afvoerdroger van Whirlpool te hebben gehad ben ik zeer benieuwd naar het energieverbruik aan het einde van het jaar. Het is een A+. Verder is de bediening van de wasdroger(wel eerst het boekje even doorlezen)in principe makkelijk. Ik kwam van een droger waar alleen een draaiknop aan zat en meer niet ik kon alleen de tijd regelen en meer niet. Maar het droog resultaat is ook goed. Je moet alleen je juiste programma zien te vinden, en dit kost even tijd maar dan is het ook goed. De filters zijn makkelijk te reinigen.

houwerzijl 06-03-2014

De droger is zeer eenvoudig te bedienen. De mogelijkheden zijn legio.
Het geluid is zeer acceptabel, zeker als hij niet in de onmiddellijke leefomgeving staat.

easyrider1 10-12-2014

hallo,
en ben je nog steeds tevreden over je droger?
Want wij zouden ook overwegen om deze te kopen.
je kan me mailen op evolutiond@telenet.be
Dank u.

Hobens 28-02-2014

Ik heb deze droger nu enkele dagen in bezit. Tot nu toe zijn de droog resultaten prima. Doordat de droger niet zo warm wordt, kan deze makkelijk in een kleine ruimte staan zonder al te veel ventilatie.

Henriettepaashaas 28-02-2014

Prima droger voor een prima prijs en ook nog eens 5 jaar garantie! Waarom duurder als het ook goedkoper kan voor dezelfde kwaliteit?

TruusT 27-02-2014

Mede door de goede recensies in de consumentengids en ook op advies van de elektrohandelaar mijn keus laten vallen op deze warmtepompdroger. Ondanks dat ik de droger maar enkele dagen in mijn bezit heb ben ik een tevreden gebruiker.

sUus0512 27-02-2014

5,6
De was is niet droog en de droger maakt veel lawaai.
Er is al een monteur geweest maar ook hij kon het probleem niet oplossen.
Wij zijn dus ook niet tevreden over deze droger.

rook62 27-02-2014

Bij All white center gekocht en zeer snel geleverd.Ik heb al gebruikt doet prima

E.van Dijk 27-02-2014

Na het lezen van goede beoordelingen en op aanraden van de verkoper deze droger gekocht. Droogt goed en is makkelijk in gebruik met veel mogelijkheden. Maakt minder lawaai dan mijn vorige droger en ziet er goed uit in mijn keuken. Kortom zeer tevreden.

EllesvdA 26-02-2014

Ik vind het een zeer nette en fijne droger (warmtepomp). Makkelijk en duidelijk in gebruik, maakt zeer weinig geluid en dat allemaal voor een kleine prijs, veel waar voor je geld!

Bosland 24-02-2014

Ik vond het erg prettig dat er een lampje in de droger zit. Op deze manier kun je goed zien of de trommel helemaal leeg is. Ons was verteld dat dit alleen bij duurde drogers het geval was, maar gelukkig zit het ook in de Beko.

limburg.49 23-02-2014

7,6
Het apparaat heeft een mooie vorm en past heel goed bij de andere apparaten. Wij hebben deze gekozen om de makkelijke bediening, de energiezuinigheid en de grootte. We gebruiken hem pas een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb nog niet alle programma-onderdelen gebruikt, maar de programma's die ik tot nu heb gebruikt zijn goed.

Roswitha12 23-02-2014

7,4
We hebben de warmtepompdroger 3 weken in bezit en we zijn tot nog toe erg tevreden. De machine ziet er goed uit, het droogresultaat is ook prima, is redelijk stil en is energiezuinig. Echter wordt de ruimte waarin hij staat behoorlijk warm (kleine ruimte). Verder top machine.

sjeuf01 12-02-2014

Wij zijn blij wij hebben er een Beko bij.

na veel gesukkel met de vorige droger hebben we besloten om een Beko warmtepompdroger aan te schaffen.
mooie grote trommel , grote deuropening. Verschillende droogprogramm's
De condensopvangbak bovenaan is geen probleem, hij staat zelfs op de wasmachine
maakt niet veel geluid . Zoemer is goed te horen.

advankraaij 11-02-2014

goede en zuinige droogtrommel in een goede prijsklasse. bijna geluidloos en geeft weinig warmte af in vertrek.

nelrin 10-02-2014

duidelijke gebruiksaanwijzing,droogt erg goed en laag geluids niveau.
Was kreukt niet erg ,kortom een goed product.

Natalie34 10-02-2014

Zeer tevreden van deze warmte pomp droogkast. In vergelijking met een afvoer droogkast is het even wennen dat de was niet meer warm aanvoelt als je hem uit de droogkast haalt.
Maar na enkele weken in gebruik en na de verschillende programma's getest te hebben ben ik zeer positief.

hauman 06-02-2014

na de eerste week ben ik zeer tevreden over het resultaat van de droger.de was is droog en het digitaal scherm is gemakkelijk in gebruik kortom de perfecte machine en dat voor voor deze prijs

jlaakl14 03-02-2014

Dit is een warmtepomp droger , zeer goede afwerking , geruisloos .droogt perfekt en een zeer goede prijs .
Veel mogelijkheden .

Droger2014 01-02-2014

Wij hebben gekozen voor een Beko warmtepompdroger, omdat de machine zuinig in verbruik is en de 5 jaar garantie. Wij hebben hem nu 2 weken in gebruik en de ene was is droog en de andere niet helemaal. Aangezien wij geen droger zijn gewend is het even zoeken hoe we het precies moeten instellen.