Inventum HNK20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HNK20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

d. van bakhoven 02-05-2011
Geschreven voor: Inventum HNK20

Dit kussen slaat af na een bepaalde tijd, dat staat in de gebruiksaanwijzing te lezen.
Als het zijn werk heeft gedaan en je bent warm genoeg geworden(daar gaan ze vanuit) dan slaat het kussen af. Ik vind dat juist prettig. Als je hem daarna op 0 zet en daarna weer op 3, gaat het kussen meteen weer warm worden

EHV66 12-04-2011
Geschreven voor: Inventum HNK20

Vier dagen geleden gekocht en ik kan nu al terug naar de winkel, waarschijnlijk is de smeltzekering doorgebrand en houdt het kussen op met verwarmen. Ik las zojuist andere reviews en ook anderen hebben het zelfde probleem binnen een veel te korte termijn. Ik vraag meteen mijn geld terug!

Jacques1951 13-02-2011
Geschreven voor: Inventum HNK20

Ik heb mijn exemplaar bij Blokker in Almere gekocht, en inmiddels twee keer vervangen. Nu begeeft ook voor de derde keer de drie-standen schakelaar het. Ik ga nu voor de derde en laatste keer naar de winkel terug en nu vraag ik mijn geld terug. Elk exemplaar heb ik twee à drie weken in mijn bezit gehad.
De warmte afgifte is goed, als ie het doet. Veiligheid ook. Gebruiksgemak is er niet meer als hij stuk is, en van duurzaamheid is al helemaal geen sprake.

drea54 29-01-2011
Geschreven voor: Inventum HNK20

Wat een waardeloze kwaliteit: Bij regelmatig gebruik, kun je na een ½ jaar weer een ander kussen halen!

Oma is er niet blij mee............

we zijn al weer met het 4e kussen bezig, ook bij de nieuwere types met de nieuwe (losse) verbinding in het kussen zelf.

Gelukkig heeft ze nog een "oud" kussen (spaans merk Ufesa) van wel goede kwaliteit op reserve!