AEG A71100TSW0 - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PaulusKa 01-10-2014

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze A++ vrieskast. Hij is simpel in de bediening, stil en verrassend ruim van binnen.

Het viel me op dat ie erg snel op temperatuur was bij ingebruikname.

Tot nu toe een prima keuze.

Voor een AEG heb ik gekozen omdat ik met andere apparatuur van AEG ook goede ervaringen heb, qua levensduur. Hopelijk nu weer.

Jacco 29-06-2016

Hoe vaak moet deze vriezer ontdooid worden? Deze vriezer hebben we sinds oktober 2015 in gebruik. Minimaal elke 3 maanden moeten we vriezer ontdooien, met name door ijsafzetting bovenin. Volgens AEG monteur is dit normaal.

PaulusKa 30-06-2016

Hallo Jacco, het is een vriezer met 'no frost' optie. Dus in theorie nooit.
Tot nu toe heb ik dat in de anderhalf jaar ook nooit hoeven doen. Totaal geen ijs aan de binnenkant. Weet je zeker dat je dezelfde hebt, ook met no frost optie. Bij mij gaat ie naar een paar keer per week open. Groeten.

Jacco 04-07-2016

Hallo PaulusKa. Volgens de specificaties heeft deze AEG A71100TSW0 vriezer geen no frost optie. Mogelijk heeft u een andere type.

M. Frenken 02-10-2016

Prima diepvriezer voor dit geld

Diepvriezer die niet te groot is, erg stil is en efficiënt is ingedeeld. Voor een klein (een- of tweepersoonshuishouden) een goede keuze. Bovenblad is stabiel en bovenkant deur valt daaronder, zodat het ook handig is om iets op de diepvrieskast te zetten.

Pluspunten

• prettige indeling
  • stil

Leonardo 08-06-2016

Prima vrieskast

Dit is de vriezer die je kiest als je niet teveel wilt betalen maar toch veel waar voor je geld biedt. Hij is zuinig, stil, ruim maar vooral is zijn invriescapaciteit van 14 kg/etmaal fenominaal. Duurzaamheid is moeilijk te beoordelen want we hebben de kast pas een paar weken in huis, maar we hebben veel vertrouwen in de producten van AEG. Enige minpuntje: de temperatuurkiezer had iets groter gekund.

Fam Sijbesma 09-12-2016

Top vriezer,

Via kieskeurig gekocht bij Elektro Loeters
Na snelle en correcte afhandeling de vriezer geïnstalleerd
De robuuste vriezer van AEG kwaliteit is licht/gemakkelijk te plaatsen, eenvoudig te bedienen, snel op temperatuur en behoorlijk stil met een ruime inhoud (92l genoeg voor gezin).
Goed sluitende deur.
Absoluut een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • inhoud
  • robuust
  • snel op temp
  • goed sluitende deur

Minpunten

• geen enkele