Bosch Serie 6 GSN51AW45 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GSN51AW45 op Kieskeurig.nl.

De Bosch Serie 6 GSN51AW45 is een diepvrieskast met een inhoud van 286 liter. Dat betekent dat je er heel wat etenswaren in kwijt kunt. Zodoende is het fijn dat de vrieskast is uitgerust met FreshSense. Deze functie zorgt voor een constante binnentemperatuur, zodat etenswaren langer vers blijven. Daarnaast beschikt de Bosch Serie 6 GSN51AW45 over AutoFreeze. Hiermee wordt een temperatuurwijziging herkend, zodat de vriezer automatisch een tandje bijzet. Dat betekent dat nieuwe producten snel ingevroren worden én dat bevroren items echt bevroren blijven. Uiteraard kent deze vrieskast ook een NoFrost-functie, zodat je nooit meer hoeft te ontdooien.

Charlotte 08-05-2018

3*** Vriezer & Koelkast van Bosch moet zijn 6****** deluxe!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Wij hebben zowel de vriezer als de koelkast van Bosch 2 weken geleden gekocht. Wow wat zijn we hier blij mee. Mooie look&feel.Maar bovenal zeeen van ruimte. Maakt niet veel geluid. Koelt en vriest goed. Is makkelijk indeelbaar en bovenal zijn dus mega zuinig.

Wij zijn er erg blij mee!! En mocht je twijfelen welke je moet nemen omdat er zoveel worden aangeboden. Nou ik heb er een studie van gemaakt omdat ik altijd t beste wil en ook vaak ruimte te kort kom zeker met een dynamisch gezin en heb echt zeer bewust voor deze 2 gekozen en ben er ontzettend blij mee.

Kortom niet een 3*** koelkast en vriezer maar een 6******sterren.

Pluspunten

• Energielabel
  • Geluidsniveau
  • Ruimte
  • Uitstraling en kwaliteit materiaal
  • Ijsblokjes maker en koelelementen

W.j. Van leur 26-06-2019

Ik vind de vrieskast heel goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Ik had een boss vrieskast maar die was 12 jaar oud en hij was stuk daarom heb ik weer een boss vrieskast gekoch de eerste is goed bevallen dus dan maar weer een nieuwe boss gekoch

w v l 06-07-2019

diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

mooie diepvries is lekker groot en makkelijk in gebruik. de vriezer voldoet naar verwachting netjes door coolbleu geleverd

Anoniem 27-04-2020

goede vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

hij werkt niet goed vriest niet genoeg nu een nieuwe uitproberen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 27-04-2020

goede vriezer

Koen 19-02-2020

Mooie vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Prima ruime vriezer. Ondanks dat deze vriezer heel wat groter is dan de vorige(tafelmodel die het 23 jaar gedaan heeft) is deze heel veel zuiniger. Fijne indeling. Ene kant fijn dat er een alarm op zit als de deur lang open blijft, aan de andere kant vervelend als je even in meerdere laatjes wat aan het zoeken bent. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-02-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Je krijgt een goede kwaliteit vriezer die slim ontworpen is voor deze prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Geweldige koelkast met veel ruimte en een mooie ijsblokjes maker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Osman 11-11-2019

Top vriezer en zeer zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

De oude vrieskast verbruikt degelijk veel meer.
Ik zie het verschil al meteen op de slimme meter.

Heel ruim voor zijn hoogte

alie 03-11-2019

geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

wij zijn zeer tevreden vriest zeer goed en weinig geluid dat is ook zeer fijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 30-10-2019

fijne vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

doet het prima mooie grote lades kan veel in ijsblokjes maker is ook heel handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Calon 16-10-2019

Prima diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Prima diepvries die aan alle wensen voldoet [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vrieskast 13-08-2019

goed bezorgd ,snelle levering,

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

draai nu een paar dagen bijna geen motor geluid ,
mooi groot ,als je deze koopt en devaatwasser moet via de trap omhoog ,meet dit goed op ,voor dat je de vaatwasser koopt anders een kleiner model kopen , [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

sander 12-08-2019

goed apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

echt een goed ding: heel zuinig en vooral ook heel handig. Grote lades, goede indeling. geen poespas. Aanrader

Germ Veenstra 06-07-2019

Bosch diepvrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Een bijzonder mooi uitgevoerde vrieskast die ook nog eens behoorlijk zuinig is. Ik gebruik zonnepanelen en kan daardoor zien dat het energieverbruik fors minder is dan de oude vrieskast.

Pluspunten

• Zuinigheid
  • indeling

Henk en Bertha 03-07-2019

ruime vrieskast, eenvoudig ijsblokjes maken, fluisterstil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

voldoet volledig aan de verwachting, ruim en overzichtelijk. voor 2 personen meer dan voldoende inhoud. niet teveel ruimte om te plaatsen: let goed op de afmetingen, het is een forse kast. Fluisterstil.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • zeer zuinig in energieverbruik
  • goede kwaliteit/prijsverhouding

Minpunten

• neemt behoorlijk ruimte in

CM 29-06-2019

Mooie luxe en ruime vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Overstap van kist naar kast , wat een mooi apparaat! Geen spijt van. Grote lades handig ingericht. Pizza’ kunnen rechtopstaand in de bigbox. Ijsblokjes maker werkt goed. Ik ben tevreden

Pluspunten

• Ruim, mooie indeling
  • Vriest snel in

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Charlotte 28-06-2019

Groot, stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Na een groot marktonderzoek op zoek naar een grotere en zuiniger vriezer, maar niet te groot, zowel als de grootte van de kast als de inhoud. Deze kwam deze als beste prijs/kwaliteit eruit. Nu een paar maanden in bezit, het is stil, zuinig en makkelijk in gebruik. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Koelelememten in binnenkant deur
  • Big Box (Groot hoog vriesvak)

Henny Brocheler 27-06-2019

Mevr.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Belangrijk vind ik dat de vrieskast anti-frost is. De lades hebben verschillende maten waaronder een extra grote.. Een extra voordeel is het ijsblokjesapparaat dat in een lade verwerkt is. Het belangrijkste is de zuinigheid in energie. Weinig geluid.

Pluspunten

• antifrost
  • ijsblokjesapparaat
  • energiezuinig

Prinsenvolk 27-06-2019

Mooie binnenruimte eenvoudige bediening en super zuinig.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN51AW45

Verbruik van apparatuur is behalve goed voor t milieu zeker ook zo goed voor je portemonnee. Na 15 jaar de oude Bosch ingeruild voor de A+++ variant. Ruimte binnen is niet minder geworden dus aantal liters inhoud prima. Verder natuurlijk zijn de klepjes en laden beter geworden.

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Laden en kleppen
  • In gebruik nemen

Minpunten

• poging om ijsblokjes te maken