Siemens iQ500 GS58NAW35

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 GS58NAW35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Emine 15-09-2019

Groot diepvlieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Voordelen van deze diepvrieskast is dat het fijn ruim is en alles in pas. Ideaal voor grote gezinnen je kunt alles kwijt. Het belangrijkste van alles is dat het noforst diepvries is.

Pluspunten

• noforst is
  • voor grote gezinnen

Minpunten

• veel plek neemt

Sharon 30-08-2019

Grote, ruime en fijne vriezer!

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Ik had ergens anders een andere, maar deze was niet goed. Toen deze gekocht en ontzettend blij mee! Ontzettend veel ruimte, ook erg goede ruimte. Fijn hoe hij aangeeft hoe warm/koud hij is en alle extra's! Echt een super vriezer! Deze gaat zeker nog jaren mee!

Pluspunten

• Stil
  • Handig ingedeeld, ruim!
  • freshtech sensoren (constante temperatuur)
  • NoFrost
  • Big Box

Kees B 30-07-2019

Zeer royale diepvries

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Wat een grote vriezer! Daar kunnen we onze hele wintervoorraad gelukkig wel in kwijt. Dat is nou eens een goede koop, zeker met de cashback actie! Hou wel rekening met de diepte van ca. 75 cm.

Pluspunten

• volume

Kaaje 28-07-2019

Veel ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Ik had nog een 33 jaar oude diepvrieskist en was toe aan iets anders deze keer ga ik voor een diepvrieskast omdat het veel overzichtelijker is heb hem nu twee weken en ben er zo blij mee in een overzicht zie ik wat ik moet hebben door de transparante lade's en veel ruimte.

Pluspunten

• transparante lade
  • no frost
  • veel ruimte
  • goed overzicht wat in de lade zit

Wouter 21-07-2019

Een echte gezinsdiepvries

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Erg tevreden met deze zeer ruime diepvries. Eindelijk kan je alles overzichtelijk kwijt. Elke la heeft nu zijn eigen productgroep. De heldere led lamp zorgt ervoor dat je ook in de avond alles goed kan zien liggen. De no frost functie werkt ook perfect. En als de diepvries een tijdje dicht is geweest, dan hoor je hem niet. Wel even ruimte in de garage reserveren, want met 300 plus liter inhoud is het geen kleine jongen. De temperatuur display geeft keurig de gewenste 18 graden aan, en als je te lang de deur open houdt gaat het alarm af. Die kan je zelf wel makkelijk uit zetten. Al met al erg tevreden over deze diepvries.

Pluspunten

• Erg ruim met overzichtelijke laden
  • No frost functie, nooit meer krabben
  • Heldere LCD lamp

Minpunten

• 60 euro per jaar aan energie kosten

Rina 24-09-2018

in een woord fantastisch

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

het is een prachtige diepvries groot veel ruimte ziet er heel goed uit en het voldoet voor 200 % van mijn verwachtingen.

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • goed overzicht

Minpunten

• geen
  • geen

Badorama 16-09-2018

Werkt ie nog?

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Het is zo stil dat ik af en toe moet kijken op mijn gevoel of het nog werkt :)
Lekker ruim en super stil. Ik zal het zeker aanraden voor iedereen die echt kwalitatief iets moois zoekt.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • werkt super

irene 01-09-2018

Mooie, ruime kast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS58NAW35

Mooie, ruime diepvrieskast met diepe laden waardoor je veel ruimte hebt om spullen te bewaren. Ik heb elke la per categorie ingedeeld (vlees, vis, brood, groente, soep etc.) zodat het mooi overzichtelijk blijft. Door de heldere ledverlichting zie je direct in welke la wat ligt. Zijn geld waard1

Pluspunten

• diepe laden
  • heldere ledverlichting

Minpunten

• klapdeurtjes van vakken zijn wel erg kwetsbaar