Siemens GS36NXI3P - Reviews

Energiebesparing
Type/soort
diepvriezer

Kim 15-08-2018

Ruime, energiezuinige vriezer met een goede indeling

Ons oog viel direct op deze vriezer omdat we op zoek waren naar een ruime RVS vriezer. Niet alleen ziet deze vriezer er fraai uit, maar met zijn hoogte van 186 cm biedt hij voldoende opslagcapaciteit. De lades onderin zijn ruim en de schappen bovenin zijn handig voor het invriezen van producten die niet gekanteld kunnen worden. Denk hierbij aan desserts, ijstaarten, etc. Ik bak graag en daardoor zijn deze schappen dan ook onmisbaar. Wij hebben de vriezer ondertussen één week in huis en zijn er tot dusver zeer tevreden over. Al met al kunnen wij dit product dan ook aan iedereen aanbevelen. Verder bieden de wieltjes aan de achterzijde een uitkomst bij het (ver)plaatsen van de vriezer. De bezorgers waren er dan ook zeer blij mee dat dezer eronder zaten en dit zal ook zeker bij een eventuele verhuizing van pas komen.

Pluspunten

• RVS
  • Ruim
  • Voorzien van zowel lades als schappen
  • Voorzien van wieltjes aan de achterzijde
Geschreven voor: Siemens GS36NXI3P