Zanussi ZFU319EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZFU319EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Bob en Anja 20-11-2011
Geschreven voor: Zanussi ZFU319EW

04-11 Eindelijk komt de nieuwe deur. Tijdens plaatsen, de bovenplaat wordt verwijderd, blijkt dat een nieuwe deur niet gaat helpen. Het aanlegvlak voor het deurrubber blijkt ongelijk te zijn (Met iets meer aandacht had dit de eerste keer al geconstateerd kunnen worden). OK, beslissing snel genomen: Er komt een nieuwe vriezer. De vriezer was er sneller dan verwacht. Deze draaid nu bijna twee weken en doet het goed. Even en opmerking over de uiteindelijke afhandeling van de klacht: TOP!!
Zanussi service medewerkers lezen ook de reviews op deze site en naar aanleiding van het lezen van onze reviews kregen wij daags na levering van de nieuwe vriezer een schrijven met het aanbod de garantie van twee jaar gratis met een jaar te verlengen. HEEL STERK en graag geaccepteerd! Ondanks een slechte start een goed einde!

Bob en Anja 07-10-2011
Geschreven voor: Zanussi ZFU319EW

Klacht opnieuw ingediend en, zoals ook de monteur al had aangegeven zou er een nieuwe deur komen. Afspraak gemaakt (wederom kan dat alleen via de website). De avond voor de afgesproken dag een voicemail bericht: Deur niet voorradig.
Afspraak uitgesteld.
Snipperdag weg.
Dan komt na een paar weken de deur. Monteur pakt de deur uit. Deuk in de nieuwe deur. Monteur binnen 10 minuten weer weg.
Snipperdag weg.
De monteur maakt met ons een nieuwe afspraak voor 5 dagen later. De avond voor de afspraak een voicemail bericht:
Deur niet voorradig.
Snipperdag weg.

Vriesvak zit inmiddels zover dichtgevroren dat het sluiten van de deur wordt bemoeilijkt....Zucht.

Ontdooien maar weer en wachten tot Zanussi weer contact opneemt.

Wordt vervolgt....

Bob en Anja 14-09-2011
Geschreven voor: Zanussi ZFU319EW

Als reeds eerder gemeld hebben wij een klacht ingedient bij Zanussi (kan alleen via een website). Monteur is geweest en heeft enkele minuten besteed aan het fohnen van een rubber. Het printen van een rapportage was meer werk. De klep van het snelvriesvak vriest nu niet in 2 dagen volledig dicht maar in ongeveer 4 dagen......wordt vervolgt.

Bob en Anja 29-08-2011
Geschreven voor: Zanussi ZFU319EW

Wij hebben de vrieskast nu een paar weekjes en ervaren hetzelfde probleem als ook gemeld door TGG. Invriesvak zit binnen enkele dagen heel erg vol met ijs dat zich vooral vormt op en rond de klep. Balen!! Wij gaan maar eens klagen bij Zanussi.

TGG 11-09-2010
Geschreven voor: Zanussi ZFU319EW

Invriesvak zit na enkele dagen zo vol ijs dat de klep niet zonder dit eerst af te krassen open gaat. Monteur is geweest maar heeft het probleem niet verholpen. het heeft alleen als voordeel gehad dat het nu een week duurt voor alles dichtgevroren zit.

Bob en Anja 21-11-2011

Beste TGG,
Geen idee of dit bericht u bereikt daar dit afhangt van de instelling die uzelf heeft gekozen.
Kijk even naar de oplossing die ons is geboden (onze reviews).
Wellicht kunt u hier daar mee

MvrGr
B.de Bos